Dan imponeer jij haar toch weer met jouw lange?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
ik ben bang voor Cc... en haar lange nagels...
aaw.. zo eng zal ze niet zijn hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
Dan krast zequote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan imponeer jij haar toch weer met jouw lange?![]()
Ik hoop 'tquote:
Bang dat ze ineens uithaalt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef nixxx het volgende:
Precies. 'Voorzichtig' is een beter woord.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
aaw.. zo eng zal ze niet zijn hoor
Geen Copycatje om zonder handschoenen aan te pakken blijkbaar...quote:
Treat her gently!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies. 'Voorzichtig' is een beter woord.
Eerst het copycatje handschoenen aantrekken en dan mag ze me pas aanpakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Copycatje om zonder handschoenen aan te pakken blijkbaar...
Tuurlijk.. je hebt het al zolang overleefd... niet dat ik je oud vind of zo.. echt nietquote:
Welke successen heeft Lit al op z'n naam staan dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef nixxx het volgende:
damn.. ik moet nog meer naar Lit en Air kijken
Ik zoek nog naar een geschikte uitgeverquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke successen heeft Lit al op z'n naam staan dan?![]()
Het waren je doortastende suggesties in het ontmaagdingstopic die ervoor zorgden dat nixxx je nooit meer hetzelfde zal bezien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik gedaan dat je zo'n angst inboezemt?
Het soort penis dat met jou mee mag naar R&P wil ik niet.. dat lijkt me te pijnlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:30 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik gedaan dat je zo'n angst inboezemt?
Ik wil inderdaad nog wel eens krabben en krassen... maar alleen in staat van opwinding.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:32 schreef Litpho het volgende:
Het waren je doortastende suggesties in het ontmaagdingstopic die ervoor zorgden dat nixxx je nooit meer hetzelfde zal bezien.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef Copycat het volgende:
Wees dus niet bevreesd: een gekraste penis is geen nieuwe toelatingseis.
Wil je niet eerst weten wat dan wel de toelatingseis is?quote:
Als nixxx dat belangeloos aan den lijve wil ondervinden heb ik daar geen problemen mee hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je niet eerst weten wat dan wel de toelatingseis is?
de toelatingseis voor Cc tot adminschap.. ik denk dat dat tussen danny en Cc is.. (en knorretje)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je niet eerst weten wat dan wel de toelatingseis is?
Mag ik passen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:51 schreef nixxx het volgende:
de toelatingseis voor Cc tot adminschap.. ik denk dat dat tussen danny en Cc is.. (en knorretje)![]()
![]()
maar je zult er vannacht over dromenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik passen?
Zo FOK! ambitieus ben ik sowieso al niet... en om nu met Danny en/of Knorretje het bed of de kelder te moeten delen... Ik moet er niet aan denken... Ik wíl er niet aan denken.
Zeg nixxx, kan je dit soort dingen niet doen via privékanalen? Mijn arme nachtrustquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar je zult er vannacht over dromen
sweet dreams Kitty
nee, ik ben evilquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg nixxx, kan je dit soort dingen niet doen via privékanalen? Mijn arme nachtrust.
Wat voor werk is 't?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:02 schreef Sjowhan het volgende:
Terug van 't werk
Was iets ander werk dan Luba zei, maar 't is gezellig
En om 9u, 10.30, 12.30 en 14.45 bak koffie en/of lunch
Laboratoriums gaan over naar nieuwbouw, dus 't is verhuizen, en veel troep opruimen (containers vol glas/papier en andere sjit).quote:
Klinkt als redelijk zwaar werk. Wel leuk en vol te houden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laboratoriums gaan over naar nieuwbouw, dus 't is verhuizen, en veel troep opruimen (containers vol glas/papier en andere sjit).
Vandaag een container vol papier en de perscontainer voor 't overige afval is ook al vol
oowww.. heb je nog kans op wat leuk lab glaswerk voor mij achterover te drukkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laboratoriums gaan over naar nieuwbouw, dus 't is verhuizen, en veel troep opruimen (containers vol glas/papier en andere sjit).
Vandaag een container vol papier en de perscontainer voor 't overige afval is ook al vol
't is best zwaar (vooral als die hoogleraren dikke boeken de papiercontainers ingooien en jij die in een grote container beneden mag legen), maar werk met een andere gozer die 17 is (ben zelf 23), en 3 oude collega's (40+) en de werksfeer is wel okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als redelijk zwaar werk. Wel leuk en vol te houden?
wat wil je hebben dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
oowww.. heb je nog kans op wat leuk lab glaswerk voor mij achterover te drukken??
Dan is het altijd wel een paar daagjes vol te houdenquote:
die distillatie kolommetjes zijn leukquote:
Sterker nog, ik werd gevraagd of ik tot volgende week woensdag kon blijvenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is het altijd wel een paar daagjes vol te houden.
Werksfeer is wel erg belangrijk ja. Er moet wel wat te lachen vallen, zeker met zulk werkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is best zwaar (vooral als die hoogleraren dikke boeken de papiercontainers ingooien en jij die in een grote container beneden mag legen), maar werk met een andere gozer die 17 is (ben zelf 23), en 3 oude collega's (40+) en de werksfeer is wel ok
En wat mag jij gaan doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:14 schreef nixxx het volgende:
ik werd vanmiddag ook gebeld door uitzendbureau, donderdag en vrijdag ook werken
Hmm, heb alleen van die grote flessen gezien, en die afmeetdingen..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
die distillatie kolommetjes zijn leukof die glazen koelers die erbij horen
magazijnmedewerkerenquote:
Damn, weer geen nieuwe testerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
magazijnmedewerkerenorders samenstellen enz.. deed ik sowieso donderdags, maar nu ook deze vrijdag.. beats softwaretesting
Leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
magazijnmedewerkerenorders samenstellen enz.. deed ik sowieso donderdags, maar nu ook deze vrijdag.. beats softwaretesting
jammer... maar die andere gooien ze ook niet zomaar weg denk ik..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, heb alleen van die grote flessen gezien, en die afmeetdingen..
Neuh, ik zal eens loeren wat er tussen zitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
jammer... maar die andere gooien ze ook niet zomaar weg denk ik..
Ik doe toch liever dat laatstequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
nerdquote:
kunnen ook leuk als bloemenvaasjes dienenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neuh, ik zal eens loeren wat er tussen zit
There's no denyingquote:
Ik heb weinig ruimte voor bloemen momenteelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
kunnen ook leuk als bloemenvaasjes dienen![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen zin meer
En mods zijn best wel eng ja
Meki-mod!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Ik ben een knuffel, kroel, koes koes mod!
Nu maak ik het nog enger he?
nee hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Maar ook deze, ik ben de gekste nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, wat krijg je als je googelt op "two beer"?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, wat krijg je als je googelt op "two beer"?
[afbeelding]
Dolfijn Qquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat ik er ben.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
o O / zonder spaties doet het nog gewoonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en dat zwartepiet met zak ding die GF nog wel heeft
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:47 schreef Christine het volgende:
Laatst was er zo'n topic over een kerel die zich op zijn buurmeisje (en beste vriendin) aan het aftrekken was, en die naar haar toe ging om dat haar te vertellen omdat hij zich anders schuldig voelde.
Maar nu kan ik het niet meer vinden.
Wie weet welk topic ik bedoel?
Ik ook, ik wil weten hoe het is afgelopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd.
Begraven/cremeren/invriezen/iets anders?quote:
Ik nu ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd.
ja dat is gesloten helaasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:47 schreef Christine het volgende:
Laatst was er zo'n topic over een kerel die zich op zijn buurmeisje (en beste vriendin) aan het aftrekken was, en die naar haar toe ging om dat haar te vertellen omdat hij zich anders schuldig voelde.
Maar nu kan ik het niet meer vinden.
Wie weet welk topic ik bedoel?
Geef dan ook een link mutsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
Oh wacht, ik had het gebookmarked
Wat ben ik toch ook geniaal
Ik ben ff dat topic aan 't lezen... tot zo
hier is t eten niet te vretenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:27 schreef nixxx het volgende:
en weer terug... volgens mij is iedereen nu aan het eten
hoeft niet vies te zijn... maar proef jij wel wat door je verkoudheid?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t eten niet te vreten
rijst met vis en worteltjes
vis is sowieso ranzig, is er niets anders?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier is t eten niet te vreten
rijst met vis en worteltjes
laat pheno het maar niet zienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
vis is sowieso ranzig, is er niets anders?
Ik had nasi![]()
vis is wel lekker alleen nu nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
vis is sowieso ranzig, is er niets anders?
Ik had nasi![]()
Zo'n idee had ik ook, dan zittend en wat tv kijkend vermoed ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:38 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij ga ik vanavond echt de hele avond dood op de bank liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |