Vind hem prima, dat is ook tof!quote:
je maakt het meeste kans bij een MediaMarktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hodfr, ik wil wel een premium pakket, maar heb eig geen zin 36 winkels af te gaan op zoek naar zo'n ding.
tja, da's minimaal 50km rijden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:55 schreef kepler het volgende:
[..]
je maakt het meeste kans bij een MediaMarkt
nu kun je alleen gamen als het een beetje duister is.... anders zuigt je kwaliteit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef het_fokschaap het volgende:
even pimpen:
ik heb m'n xbox vrijdag met component kabels op m'n Sanyo beamer aangesloten. Niet normaal strak beeld
Nu wacht ik graag op een HDTV download
Ik kan niet wachten op Deep Throat de HD-DVD speler
Hier in Groningen iig wel. De hele etalage van de Dynabyte staat helemaal vol met 360's en de MM heeft ze ook ( voor 290 en 390) dus ik neem aan dat ze nu wel redelijk te verkrijgen zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zijn die 360's nou tegenwoordig gewoon verkrijgbaar bij de winkels? want ik zit er toch aan te denken zo'n ding te gaan kopen.
Race of 30 heb ik het gedaan.. maar voelt meer als verplichting als fun.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef EmjaY het volgende:
Ik weet dat een aantal mensjes hier PGR online career haten, maar damn ik vind het vrij verslavendTering, ik vermaak me prima eigenlijk. Jammer van die irritante Fransen
Dat is één van de vele min punten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:02 schreef kepler het volgende:
[..]
tis echt vervelend... hoe moet ik nu zien welke auto's ik al heb
Weer een renderquote:
wel een grotequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat is één van de vele min punten.
Je won wel van twee grote noobsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:16 schreef Retuobak het volgende:
Een race gewonnen met PGR3 online \o/!
E-klasse though
Dat is de enige klasse die ik beheers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |