hij snapt hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef mcDavid het volgende:
Perfectdraft is stoer!
grolsch
Hertog Jan
Jupiler
bavaria... mwa... neuh.. Maar nog steeds beter dan heineken/amstel-pis
Een slagzin ingevuld bij Albert Heijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:32 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
met wat heb je gewonnen dan?
ok, waar woon jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een slagzin ingevuld bij Albert Heijn
Ik was de enige deelnemer
Heb nu vaatje Hertog Jan er in zitten![]()
BBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR
"tap je bier uit de PerfectDraft, de tap die je wél lekker bier verschaft"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef Remco_h het volgende:
en de winnende slagzin was?
HJ en Jupiler zijn prima biertjes.. Bovendien kun je natuurlijk ook Palm krijgen voor de Perfect Draft..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Hertog Jan
Dommelsch
Grolsch
Jupiler
PerfectDraft
Palm is niet verkrijgbaar hoor... heb wel geruchten gehoord dat dat er aan zit te komen overigens..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef teamlead het volgende:
Bovendien kun je natuurlijk ook Palm krijgen voor de Perfect Draft..
Bij de sociale werkplaats..quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:23 schreef Masterchief.nl het volgende:
ik heb er een gehad als kerstpakket![]()
Drie keer raden waar ik werk.....![]()
Krups?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:23 schreef Masterchief.nl het volgende:
Mc Donalds?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:23 schreef Masterchief.nl het volgende:
even de grens over.. in België is het wel al te krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Palm is niet verkrijgbaar hoor... heb wel geruchten gehoord dat dat er aan zit te komen overigens..![]()
![]()
![]()
Palm
![]()
![]()
![]()
![]()
PD
![]()
Kan ik heel kort over zijn. de Perfect draft is een produkt van Interbrew (oud oranjeboom) tegenwoordig Inbev (quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
even de grens over.. in België is het wel al te krijgen
maar ik vertik het om een PD naast mijn BT neer te zetten....
n00b. Grolsch en Bavaria zijn ook niet van InBev. Die hebben een licentie gekocht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:03 schreef Masterchief.nl het volgende:
Palm valt niet in de produktrange van Inbev
Palm op de PD is dus heel goed mogelijk!!!quote:Palm op de perfectdraft.....vergeet het maar![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef teamlead het volgende:
maar ik heb nu eenmaal al mijn biertender
Waarom maken ze die dingen verdomme ook niet compatible![]()
Oke betweter, wedden om een palmpjequote:Op woensdag 11 januari 2006 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
n00b. Grolsch en Bavaria zijn ook niet van InBev. Die hebben een licentie gekocht.
[..]
Palm op de PD is dus heel goed mogelijk!!!;D:D:
:d;d:D:DD;d ;D:D;;d;;;DDDd;;d
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |