Hier ben ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
Leegte
Ik dacht, ik open maar, het duurde zo langquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
Leegte
Ik kan niet openen als ik aan t werk benquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik dacht, ik open maar, het duurde zo lang
Ah! Handig om te wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan niet openen als ik aan t werk ben![]()
Bij deze!quote:
Bij vlagen jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar fokken tijdens het werk kan wel gewoon?
Goed dat je het zegt! Ik ook, maar dalijk eerst thermo ondergoedshit, morgen moet ik om 6 uur buiten werkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:46 schreef Duncan-Death het volgende:
Fuck yeah, ik moet nog bier halen.
Damn wat koudquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Ik ook, maar dalijk eerst thermo ondergoedshit, morgen moet ik om 6 uur buiten werken
Op die veerpont ga ik een jaar in vaste dienst, nu val ik daar nog in, maar dan moet ik elke ochtend om half 7 buiten staan. En dat is zo godskelere koud. Dus even wat voorbereidingen treffenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Damn wat koud![]()
Wat voor werk moet je doen dan?
*hotpacks gooitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Op die veerpont ga ik een jaar in vaste dienst, nu val ik daar nog in, maar dan moet ik elke ochtend om half 7 buiten staan. En dat is zo godskelere koud. Dus even wat voorbereidingen treffen
Ja en?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef skiczukie het volgende:
De slogan van Warsteiner is nu trouwens 'Eine Köningin unter den Bieren.'
Weet ik, is dit echter Warsteiner?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef skiczukie het volgende:
De slogan van Warsteiner is nu trouwens 'Eine Köningin unter den Bieren.'
Vast niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Weet ik, is dit echter Warsteiner?
Das lang gelee!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:35 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer eens, heb ik nog veel gemist?
Paar dagen ja, had het een beetje druk. Ik heb trouwens al geregelt dat mijn verjaardag het weekend ervoor wordt gehouden zodat ik naar de meet kan, hoe zit het daar eigenlijk mee nu?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Das lang gelee!![]()
En ja, ga maar teruglezen![]()
Geen idee, kheb er weinig meer over gehoord/gelezen, maat t gaat wel doorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Paar dagen ja, had het een beetje druk. Ik heb trouwens al geregelt dat mijn verjaardag het weekend ervoor wordt gehouden zodat ik naar de meet kan, hoe zit het daar eigenlijk mee nu?
Ligt eraan wat voor werk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:07 schreef Sjowhan het volgende:
Werk is tof.
En wat is er goed aan 'langer blijven'?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Werk waar je gevraagd wordt om langer te blijven.
Naja, heb ik meer centjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat is er goed aan 'langer blijven'?
Meer centjes is goed, maar dat maakt werk niet goed.quote:
Je moet toch wat overhebben voor je centen, dude!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Meer centjes is goed, maar dat maakt werk niet goed.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet toch wat overhebben voor je centen, dude!
Hele dagen thuis zitten is ook niet paradijslijk hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Anders kan je niet werken, als je al 't werk niet tof vind..
heb maand thuisgezeten, dus ben blij dat ik wat hebquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hele dagen thuis zitten is ook niet paradijslijk hoor..
Ik ken dat dubbele gevoel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb maand thuisgezeten, dus ben blij dat ik wat heb/
Niks boeiends hoor... Gewoon vertaald, getolkt, vertaald, verzekeringen geregeld, stagegesprek...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
Vertel, vertel.
Taal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niks boeiends hoor... Gewoon vertaald, getolkt, vertaald, verzekeringen geregeld, stagegesprek...
't Steeds thuiszitten en geen uitzicht op een baan (althans, nog niet binnen een week, ben al 4-5 weken aan 't wachten op 't 'ja'woord) zuigt gewoon.quote:
Vooral de Engelsequote:
Maar thuiszitten is ook zeker fijn op zijn tijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Steeds thuiszitten en geen uitzicht op een baan (althans, nog niet binnen een week, ben al 4-5 weken aan 't wachten op 't 'ja'woord) zuigt gewoon.
Ben erg blij om te werken weer, en zeker als 't verlengd wordt. Ten eerste doe je weer wat, ten tweede krijg ik weer euro's op de rekening...
Of de Franse.quote:
Yup, maar niet te lang (2 weken maximaal ofzo)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar thuiszitten is ook zeker fijn op zijn tijd.
3 is ook nog te doen! Maar bij 4 wordt het echt te gek.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yup, maar niet te lang (2 weken maximaal ofzo)
Ik werd ook gek na die 3de weekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
3 is ook nog te doen! Maar bij 4 wordt het echt te gek.
polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
Wat precies?
In dat geval stem ik ermee in.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerker
Dat wel natuurlijkquote:
ja hey stel je voor dat die polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerker zomaar aan het werk gaat als polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerker zonder dat ie zen polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersdiploma heeft...quote:
Dan zou hij eerst zijn polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersexamen moeten doen. Maar het is sowieso geen goede regeling van de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersraad.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja hey stel je voor dat die polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerker zomaar aan het werk gaat als polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerker zonder dat ie zen polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkerdiploma heeft...
ik snap ook niet dat de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersraad nog geen problemen heeft gehad met de vertegenwoordigers van de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkers, de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersvakbondquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zou hij eerst zijn polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersexamen moeten doen. Maar het is sowieso geen goede regeling van de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersraad.
Ach, maar het is een kleine branche, die polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersbranche. Polycarbonaatnopjesopzetmachines worden vast niet eens gesubsidieerd door de staat. Maar goed, ik vind wel dat de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkers op moeten komen voor hun polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersrechten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersraad nog geen problemen heeft gehad met de vertegenwoordigers van de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkers, de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersvakbond
Polycarbonaat. Nopjes. Opzetmachines. Medewerkers. Branche.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:44 schreef Bizznitch het volgende:
EUJJJJWATEEENNGEEZEEIEIIKKKKK
ja ik zie hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Polycarbonaat. Nopjes. Opzetmachines. Medewerkers. Branche..
He'd chuck like, pretty much.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja ik zie het...
sumting liek how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood
daar ben ik het helemaal mee eens, anders krijg je hetzelfde als met de polycarbonaatringetjesinzetmachineproductiemedewerkersbranche, namelijk dat de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersbranche net als de polycarbonaatringetjesinzetmachineproductiemedewerkersbranche verhuist word naar azie waar de polycarbonaatringetjesinzetmachineproductiemedewerkers en de olycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkers veel goedkoper zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, maar het is een kleine branche, die polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersbranche. polycarbonaatnopjesopzetmachines worden vast niet eens gesubsidieerd door de staat. Maar goed, ik vind wel dat de polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkers op moeten komen voor hun polycarbonaatnopjesopzetmachineproductiemedewerkersrechten.
eindelijk bitchquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef killswitch het volgende:
oke ik heb het wel gehad met die polycarbonaat crap
quote:
TLK!!11111quote:
I've got bigger titties than you.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
I've got bigger titties than you..
Niet mijn woorden!quote:
Toepasselijke PI.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach jij kunt vast beter pijpen ofzo
je weet toch!!!~11quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach jij kunt vast beter pijpen ofzo
Als je onder de 1.65 zit klopt het nog.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:06 schreef Bizznitch het volgende:
en cho het is niet hopen dat je tieten groter zijn dan IK: bigger than you
of mijn tieten: bigger than yours
LOL dus jouw tieten zijn 1.65quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je onder de 1.65 zit klopt het nog.
Ik zwiep mijn tetten nonchalant om mijn hals als een modieuze sjaal, dat doe ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
LOL dus jouw tieten zijn 1.65.... ik ben 1,69
!!
Jij hebt theezakjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nog altijd de grootste tieten !
moet je blij mee zijn als vent...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nog altijd de grootste tieten !
Ow dan lieg ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je blij mee zijn als vent...
i knowquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Chowi heeft de grootste tieten !!!!111 ik zweer. whalla
Ik ben Moslim gewordenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:17 schreef Chowi het volgende:
Whalla is groot.
Jij bent hier de newbie :[quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:19 schreef Bizznitch het volgende:
het is WOLLAAA stelletje kenker newbies
ach pffft newbie is een ruim begripquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij bent hier de newbie :[
Maar het is idd wolla
Ik ook mên! Lekker elke vrijdag naar de moskee en daarna een biertje pakken.quote:
het zijn allemaal kutwoordenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:19 schreef Bizznitch het volgende:
het is WOLLAAA stelletje kenker newbies
En in het weekend aan de drugsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ook mên! Lekker elke vrijdag naar de moskee en daarna een biertje pakken.
In dat geval, welkom terug en aangenaamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Die nieuw voor mij zijn !
Ik kwam vroeger ook in BeF.
Maar ben al tijd niet meer geweest
"Wat doet u nu?!"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:44 schreef Misstique het volgende:
maar TLK
boeit niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey jij hebt nog geen recht van spreken ja
Bestaat H_M nog?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Die nieuw voor mij zijn !
Ik kwam vroeger ook in BeF.
Maar ben al tijd niet meer geweest
Sinds kortquote:
je wil de hele lijst?quote:
en dat is een note voor jouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij si het alleen de kleur en de tag
Euhhhhquote:
aight aight, restecpquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
Ow en DL je hebt 17 notes
kanker mistiek waar ben jij mod van... het dagoslet forum ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
Ow en DL je hebt 17 notes
Ook goeiemogguh.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef pc-fr34k het volgende:
MT, gefeliciteerd, ben ik nou langzaam of was je net nog geen mod?
FA is toch 't hoogste van 't hoogste?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef NJ het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet direct FA gemaakt is.
Of kan een FA geen FA's maken?
Verschil moet er natuurlijk wel zijn he.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef NJ het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet direct FA gemaakt is.
Of kan een FA geen FA's maken?
Daarboven hejje nog de rooien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FA is toch 't hoogste van 't hoogste?
You like to be on top.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verschil moet er natuurlijk wel zijn he.
Ja hij werkt nu alleen veel op de kermis.quote:
Alsof jij nooit het verkeerde knopje in hebt gedruktquote:
Het gaat niet goed met al die nieuwe knoppen, ik moet nog ff wennenquote:
Ik krijg altijd zo'n idee van 'wat ziet dat reageerscherm er vreemd uit'.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof jij nooit het verkeerde knopje in hebt gedrukt
Was je net niet zwartquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met al die nieuwe knoppen, ik moet nog ff wennen![]()
Ach, het verschil tussen edit en quote is zo groot niet hoor, overkomt iedereen wel een keer en niet alleen in het beginquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zo'n idee van 'wat ziet dat reageerscherm er vreemd uit'.
En dan kom ik er gelukkig (meestal.) op tijd achter.
Alleen die preview van het bericht dat je quote is er niet. Daaraan zie ik dus meestal dat ik verkeerd zit. En als ik dan niet helemaal wakker (of nuchter) ben, dan zie ik dat ook wel eens niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, het verschil tussen edit en quote is zo groot niet hoor, overkomt iedereen wel een keer en niet alleen in het begin
Waar ben jij nou weer mod geworden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:28 schreef Misstique het volgende:
Het gaat niet goed met al die nieuwe knoppen, ik moet nog ff wennen![]()
Dat kunnen alleen FA's en hoger.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
Enge is dat misstique alle ip's kan zien nu
Dat laatste.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer mod geworden?
Of is je functie meer Dago van oral pleasure voorzien?
Gek.quote:
Alsof ze weet wat ze ermee kan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
Die kan ik niet zien en ik kan ook niet bannenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Sjowhan het volgende:
Vooral dat laatste is jammerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die kan ik niet zien en ik kan ook niet bannen![]()
euj je llijkt wel een ietsjes donkerdere kleur te hebben als mistiek of ben ik scheelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef NJ het volgende:
Spuit elf.
Dat ligt aan jouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj je llijkt wel een ietsjes donkerdere kleur te hebben als mistiek of ben ik scheel
KANKERLIJER, ban me dan als je kan.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kan wel bannen.
Dat is het voordeel van Undercover mod !
Ik zie nog geen leuke med waar ik op kan reageren..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gek.
Ik zal voor altijd zwart moeten aanzien
Mijn sollicitatie's gaan denk ik gewoon de prullebak in.![]()
Terwijl natuurlijk kwaliteit sollicitatie is !
Zelfs jij hebt nog teveel leven om mod te kunnen worden, kan je nagaan hoe erg het met de mods gesteld is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zie nog geen leuke med waar ik op kan reageren..
US is in the picture, maar heb daar eigenlijk 't laatste half jaar niet tot weinig gepost, dus zal daarvoor weinig kans maken
Thanxquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:47 schreef rompompom het volgende:
Zo, om half zeven toch maar wél m'n bed uitgekomen
Miss, feli enzo. Toch wel handig om een BeF-modje te hebben
Rustig aan ik ben lief hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
KANKERLIJER, ban me dan als je kan.....
's ochtends of 's avonds?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:47 schreef rompompom het volgende:
Zo, om half zeven toch maar wél m'n bed uitgekomen
Miss, feli enzo. Toch wel handig om een BeF-modje te hebben
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rustig aan ik ben lief hoor
quote:
Nee, persoonlijkheidscrisis.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd heb je al een tijd niet meer gezien.
Niet meer zoveel gefokt zeker ?
Luiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was op beide tijdstippen wakker
aha ok..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee, persoonlijkheidscrisis.
Een naam behoort met een hoofdletter gespeld te zijn, maar er staat dus kanaiken
Dankje, het is een warm onthaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aha ok..
FIjn dat je er weer bent![]()
hoiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee, persoonlijkheidscrisis.
Een naam behoort met een hoofdletter gespeld te zijn, maar er staat dus kanaiken
Een goedenavondquote:
Onderdak nodig?quote:Woonplaats: weet ik niet meer
Uit welke serie komt je ava?quote:
Sarcasme?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:20 schreef Misstique het volgende:
Lekker tempo hier
Welk een eerlijkheid, die men niet vaak tegenkomt.quote:
Oi, Smurruf! Dat het niet meer in de OP staat, betekent niet dat er tempo-stimulerende posts gezet mogen worden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:20 schreef Misstique het volgende:
Lekker tempo hier
trouw je nog met me of niet ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:20 schreef Misstique het volgende:
Lekker tempo hier
Het idee alleen alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Tempo kun je zo oprkikken !
Niet dat ik het doe
Ik neem het in overwegingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
trouw je nog met me of niet ?
Of gezelligerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
Ze zit in US waar 't veel harder gaat misschien
Aan dergelijke acties dient men zich niet schuldig te makenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon te slecht voor woorden !
Ik god, jij godt, wij goden?quote:
Precies !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Aan dergelijke acties dient men zich niet schuldig te maken
Gelukkig zijn we het eensquote:
Is het ooit anders geweest?quote:
Verklaartquote:
bierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:33 schreef VASND het volgende:
een bijzonder goede bier, eh, avond!
quote:
eng persoon...quote:
smoesjesquote:
Ik ben er ook laks in hoorquote:
Haast broederlijk, niet?quote:
WTF?quote:
modloosquote:
Azumanga daiohquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Uit welke serie komt je ava?
Ja, ik ben nieuwsgierig
quote:
dag kanaikenquote:
Dankjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]Ken ik niet
wel een gozer die het waarschijnlijk wel kent
hij is leuk(je ava, niet de gozer
)
omfg 11.gifquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef rompompom het volgende:
Het PI-gehalte is drastisch naar beneden gegaan, de laatste multidecaposts
Kan jij de quickreply in dit forum niet uitzetten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Dagonet het volgende:
De teloorgang ener PI.
Maar geen PI.quote:
dankquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* TLK heeft er toevallig 2 dus geeft er 1 aan Bizznitch
De QR is sowieso een onding voor users.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan jij de quickreply in dit forum niet uitzetten?
Lang leve forumtools.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De QR is sowieso een onding voor users..
Ze hadden het mod only moeten houden.
Yep. En dan nog met die goede oudequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De QR is sowieso een onding voor users..
Ze hadden het mod only moeten houden.
Ohja, Danny die in een FB-discussie ineens begon over het feit dat forumtools de quickreply voor user activeerde terwijl Fok! dat absoluut niet wil.quote:
quote:
Zoiets dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Yep. En dan nog met die goede oude [afbeelding] als PI.
ja lol ik hoorde eensch dat die niet meer mochten of het niet meer deden ofzoquote:
Danny weet niet waar hij over lukt, de lite search wilde hij niet meer en een icon dinges ook niet, omdat je dan ip-adressen zou kunnen krijgen van fok!ers. Dan ken je net zo goed webicons disablen en ook gelijk de img-tag eruit slopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja lol ik hoorde eensch dat die niet meer mochten of het niet meer deden ofzo
Het interesseert me geen biet, ik gebruik het gewoonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Danny weet niet waar hij over lukt, de lite search wilde hij niet meer en een icon dinges ook niet, omdat je dan ip-adressen zou kunnen krijgen van fok!ers. Dan ken je net zo goed webicons disablen en ook gelijk de img-tag eruit slopen.
Ja maar ook links weghalen over een fok lite search, dat ding is prachtig, iedereen loopt er mee weg mag het niet van danny.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het interesseert me geen biet, ik gebruik het gewoon
Er is geen probleem met de lite_search hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Danny weet niet waar hij over lukt, de lite search wilde hij niet meer
Ik las net in een ander topic dat het weer niet mag. En hier wil ik er gewoon over zeiken, dit is een sc he.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er is geen probleem met de lite_search hoor
En de rest van de discussie is breeduit gevoerd in FB, lijkt me de juiste plek ervoor.
Daarom zijn er dus ook bookmarks/favorieten uitgevonden. Bij mij staat-ie keurig op de koppelingenbalk naast de FOK!-linkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja maar ook links weghalen over een fok lite search, dat ding is prachtig, iedereen loopt er mee weg mag het niet van danny..
Ici monsieur, ici!quote:
Waar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik las net in een ander topic dat het weer niet mag. En hier wil ik er gewoon over zeiken, dit is een sc he.
ik ben la?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef Misstique het volgende:
Je suis la!
Aaahhh, la bas!quote:
Schaam je! Het gaat echt slecht met je, sinds je niet meer blauw bentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef JDude het volgende:
Ik ben al een week niet meer bezopen geweest
Vous vous trompez monsieurquote:
Pardon? T'a dit quoi?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Bizznitch het volgende:
spreek je moerstaal stelletje hoeren
Inderdaad stelletje landveraders!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Bizznitch het volgende:
Certainly my dear, I shall endeavour to do so and thus comply with your wishes.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Bizznitch het volgende:
Que sera, sera.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Bizznitch het volgende:
Zagen?quote:
en zagenquote:
OMG Wehehehequote:
Saw 2quote:
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:05 schreef The_Langolier het volgende:
Hardcore Moederneukers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |