Hier moest ik om lachenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef sr_firewire het volgende:
mietje ! Ik heb elke dag een splinter in mijn rug van 25 cm, maar die duw ik er altijd met gemakt uit.
Hij zit precies in het stukje duim waarmee je alles vastpakt/aanduwtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:03 schreef 700MB het volgende:
Gewoon laten zitten, groeit er vanzelf weer uit.
Wat wil je daar nou mee zeggen, kom je dan toch uit de kast?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef sr_firewire het volgende:
mietje ! Ik heb elke dag een splinter in mijn rug van 25 cm, maar die duw ik er altijd met gemakt uit.
Ja, maar als je er even een paar uurtjes verder niet aanzit is het zo vergroeid dat je er bijna niets meer van merkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij zit precies in het stukje duim waarmee je alles vastpakt/aanduwt.
Moest lachenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef sr_firewire het volgende:
Dan doe je het niet goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:10 schreef Yeahinho het volgende:
De vellen hangen aan alle kanten los, en het bloed stroomt eruit, maar de splinter heeft nog niet bewogen.
wereldvreemde mensenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:06 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen, kom je dan toch uit de kast?![]()
Achtergelegen dorpenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
wereldvreemde mensenKen je de uitdrukking splinter in de rug niet ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef sr_firewire het volgende:
Cynisme geven ze dat niet meer als vak tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:11 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
wereldvreemde mensenKen je de uitdrukking splinter in de rug niet ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:06 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen, kom je dan toch uit de kast?![]()
Sr bedoelde, dat ie iedere morgen een drol van 25cm zit uit te schijtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Yeahinho het volgende:
Hé, het was míjn topic ja!!
en ik snap em ook niet.
Graag voor jezelf spreken. Sr_firewire heeft net twee mannen lepeltje lepeltje zien staan en hij heeft nogal een afschuw tegen homo's.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Yeahinho het volgende:
en ik snap em ook niet.
Is 'ie er al uit en ben jij er al uit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Yeahinho het volgende:
en ik snap em ook niet.
Nee, en ja met hulpquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:17 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Is 'ie er al uit en ben jij er al uit?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:19 schreef Yeahinho het volgende:
Splinter = drol.
In welke achterbuurt van Nederland wordt dat zo genoemd dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |