Laat me raden, een MTV programma?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef Relneger18 het volgende:
Tof programma maar oooo zoooo nep.....
Het druipt ervan af.......
ten eerste die ubernerd met die lange kop en die duffe lippen....wtf ...een babe raakt zijn schouders aan en hij helemaal kronkelen van ..." aaaauuuuw you have damaged my shoulderssss"![]()
ten tweede bij die eliminatie rondes.. dat wijf zat 5 minuten na te denken hoeveel cilinders een v8 motor heeft, maar ze wist gelijk wat de latijnse benaming van de kontspier was![]()
kortom:
neppe programma's die ook nep lijken zijn![]()
nee RTL 5quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:56 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Laat me raden, een MTV programma?![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef SqueaK het volgende:
of toen dat ene wijf dacht dat die krik 2 ton woog...
Dat kan ze ook opgevangen hebben tijdens haar workoutquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef Relneger18 het volgende:
ten tweede bij die eliminatie rondes.. dat wijf zat 5 minuten na te denken hoeveel cilinders een v8 motor heeft, maar ze wist gelijk wat de latijnse benaming van de kontspier was![]()
Boeiendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Alsof ik een topic van Maikuuul zit te lezen![]()
Verder kijk ik dat pauper programma njet![]()
En mocht je het een kut programma vinden, zet je gewoon iets anders op![]()
Had ik jou wat gevraagdquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:58 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
![]()
Op internet vroegen die gasten aan zon wijf...wat is de wortel van 100...dus dat wijf een hele slimme smoel trekken en half mompelende doen alsof ze aan het rekenen was............2 minuten later: five![]()
Ik zie niet in wat er offtopic is aan de foto die ik heb geplaatst!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:12 schreef buzzer het volgende:
Rekkie, ik zou get erg waarderen als je daar eens mee stopt. Dit is niet de eerste poging die ik deze week van je zie om een topic te killen. Gewoon ontopic reageren en anders gewoon niet.
Die linker Geek is behoorlijk irritant. Ik heb het hele eerste seizoen bekeken en vond het wel leuk. Deze week beginnen ze met een tweede seizoen Beauty and the Geek in de VS.quote:
Wordt het nog leuk (zonder spoilers graag) of hoeven we niet meer te kijken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:09 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
Die linker Geek is behoorlijk irritant. Ik heb het hele eerste seizoen bekeken en vond het wel leuk. Deze week beginnen ze met een tweede seizoen Beauty and the Geek in de VS.
Is dat niet subjectief?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wordt het nog leuk (zonder spoilers graag) of hoeven we niet meer te kijken?
Vooral dat stukje wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef Relneger18 het volgende:
Tof programma maar oooo zoooo nep.....
Het druipt ervan af.......
ten eerste die ubernerd met die lange kop en die duffe lippen....wtf ...een babe raakt zijn schouders aan en hij helemaal kronkelen van ..." aaaauuuuw you have damaged my shoulderssss"![]()
Wie weet in hoeveel talen ze kan zeggen dat ze ook in d'r poeperd gepakt mag worden... Dat zegt niet zoveel vind 'k.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef Relneger18 het volgende:
dat wijf zat 5 minuten na te denken hoeveel cilinders een v8 motor heeft, maar ze wist gelijk wat de latijnse benaming van de kontspier was![]()
Er zitten welk leuke momenten in en enkele onverwachte dingen. Ik kan nog steeds niet geloven dat er mensen zoals die Richard bestaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wordt het nog leuk (zonder spoilers graag) of hoeven we niet meer te kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |