Omdat jij niet de enige bent die het aangaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef Piemol het volgende:
Waarom mailen als ik, als ik mijn vinger alleen maar uitsteek, al in zijn oor zit, zo dichtbij.
Een heel verhaal ophangen naast de attachment dat gewoonweg verteld kan worden.
Standaar onderschriftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:41 schreef Piemol het volgende:
En dan de maileindigen met : Bedankt en vriendelijke groeten,,,,............
![]()
omdat de rest van je collega's iets verder weg zit misschien?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef Piemol het volgende:
Waarom mailen als ik, als ik mijn vinger alleen maar uitsteek, al in zijn oor zit, zo dichtbij.
Een heel verhaal ophangen naast de attachment dat gewoonweg verteld kan worden.
Tja wij doen aan digitale archivering.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Piemol het volgende:
De andere 3 teamleden zitten ook hier, 1 meter er vandaan![]()
Tuurlijk niet..... dat zeg je toch niet...... dat mail jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef Blik het volgende:
wel een beetje kansloos inderdaad, maar zeg hem dat gewoon in z'n gezicht in plaats van te komen mekkeren op een forum
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..... dat zeg je toch niet...... dat mail je
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..... dat zeg je toch niet...... dat mail je
En hem bellen dat hij mail heeft!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:24 schreef vamos1 het volgende:
[..]
mailen om te vragen waarom ie het mailt en niet gewoon zegt..en dan doorsturen aan iedereen behalve hem
![]()
Waarom dan uberhaupt een conference call?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Piemol het volgende:
De andere 3 teamleden zitten ook hier, 1 meter er vandaan![]()
En van besprekingen maak je aantekeningen en die verstuur je digitaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:29 schreef Argento het volgende:
[..]
Waarom dan uberhaupt een conference call?
heet dat niet gewoon een bespreking dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |