Omdat jij niet de enige bent die het aangaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef Piemol het volgende:
Waarom mailen als ik, als ik mijn vinger alleen maar uitsteek, al in zijn oor zit, zo dichtbij.
Een heel verhaal ophangen naast de attachment dat gewoonweg verteld kan worden.
Standaar onderschriftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:41 schreef Piemol het volgende:
En dan de maileindigen met : Bedankt en vriendelijke groeten,,,,............
![]()
omdat de rest van je collega's iets verder weg zit misschien?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef Piemol het volgende:
Waarom mailen als ik, als ik mijn vinger alleen maar uitsteek, al in zijn oor zit, zo dichtbij.
Een heel verhaal ophangen naast de attachment dat gewoonweg verteld kan worden.
Tja wij doen aan digitale archivering.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Piemol het volgende:
De andere 3 teamleden zitten ook hier, 1 meter er vandaan![]()
Tuurlijk niet..... dat zeg je toch niet...... dat mail jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef Blik het volgende:
wel een beetje kansloos inderdaad, maar zeg hem dat gewoon in z'n gezicht in plaats van te komen mekkeren op een forum
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..... dat zeg je toch niet...... dat mail je
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet..... dat zeg je toch niet...... dat mail je
En hem bellen dat hij mail heeft!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:24 schreef vamos1 het volgende:
[..]
mailen om te vragen waarom ie het mailt en niet gewoon zegt..en dan doorsturen aan iedereen behalve hem
![]()
Waarom dan uberhaupt een conference call?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Piemol het volgende:
De andere 3 teamleden zitten ook hier, 1 meter er vandaan![]()
En van besprekingen maak je aantekeningen en die verstuur je digitaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:29 schreef Argento het volgende:
[..]
Waarom dan uberhaupt een conference call?
heet dat niet gewoon een bespreking dan?
Inderdaad, dat gezeik over dat sommigen graag mailtjes sturen........quote:
quote:
Mijn collega is ook nog een van mijn beste maten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:35 schreef sr_firewire het volgende:
Ik haat ook mensen die collega's behandelen als vriendenVoor mij is werk en prive gescheiden, op het werk zijn mijn vrienden niet, ik moet alleen aardig blijven want het zijn collega's. Maar zijn ook van die schijnheiligerds die net doen of ze elkaar al keilang kennen
Precies hij stoort niemand, men kan gewoon doorwerken!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind het juist makkelijk als ik iets via de mail krijg ipv dat zo'n jostiklootmongool het gaat vertellen.
Nee totaal niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:07 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is dus in principe net zoiets als iets tegen elkaar zeggen op msn terwijl je naast elkaar zit ?
Werkloos vind je interessanter?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef diep-in-de-war het volgende:
kantoorbaantjes hoe interessant![]()
lopende baan werk is natuurlijk zwaar interessantquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef diep-in-de-war het volgende:
kantoorbaantjes hoe interessant![]()
das dan idd geen kantoorbaan..quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik heb vakantie jongens omdat ik met kerst heb gewerkt
die is wel geinig, staat ie naast je te praten en jij maar mailtjes naar hem toe sturenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef hav0c het volgende:
Communiceer oortaan alles met hem alleen nog maar via de mail. Kijken hoe hij dat vind na een jaar.
Same here... daar is die mik toch voor gemaakt? TS is gewoon een techno-josti die aandacht tekort komt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind het juist makkelijk als ik iets via de mail krijg ipv dat zo'n jostiklootmongool het gaat vertellen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Same here... daar is die mik toch voor gemaakt? TS is gewoon een techno-josti die aandacht tekort komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |