Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
- De uitgedaagde mag niet zeggen waarom 'ie de opdracht uitvoert.
- De uitgedaagde mag niet zeggen wie de opdracht gegeven heeft.
- De uitgedaagde moet het onderwerp op een manier gestalte geven alsof het een serieuze aangelegenheid betreft.
- Indien er sprake is van een zgn. "Internet Dare" moet er als bewijs een link naar de betreffende pagina worden geplaatst.
- Als mods mee doen mogen ze geen dare krijgen die hun functie in gevaar kan brengen. Dus geen admin-info lekken, topic's blokeren e.d.
Als mogelijk compromis op het Golfer Decreet:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit de Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1 .
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige:
[TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.25d - 19/11/2001
quote:Oh, now I can die happy!
Op woensdag 21 november 2001 09:51 schreef Gboy27 het volgende:
NU ben je ook géén TorD maagd meer! Hehehe
Ik moet dus weg enzo. Daahaaag.
quote:DOEI
Op woensdag 21 november 2001 09:52 schreef Gellarboy het volgende:Oh, now I can die happy!
Ik moet dus weg enzo. Daahaaag.
quote:MODJES??? kan iemand van jullie die extra t in de toptitel weghalen? Dank U
Op woensdag 21 november 2001 09:55 schreef Dave het volgende:
Oh nee... Dubbel T: Ttruth or Dare - deel LXXV (75)
quote:Heb je vannacht lekker gedroomd, en zo ja waarover?
Op woensdag 21 november 2001 09:55 schreef Faithy het volgende:
Mag ik een Truth van een van jullie?????
quote:Ik heb igg heerlijk geslapen, maar gedroomd?
Op woensdag 21 november 2001 10:06 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Heb je vannacht lekker gedroomd, en zo ja waarover?
quote:Das jammer, ik vind dromen echt cool! Je kunt je er in trainen hoor om dromen te onthouden!
Op woensdag 21 november 2001 10:09 schreef Faithy het volgende:Ik heb igg heerlijk geslapen, maar gedroomd?
Vast en zeker, maar ik weet niet meer wat ik gedroomd heb....
quote:Aangezien je pas 31 jaar bent geworden... Denk je dat je ooit zult trouwen en kindertjes zult krijgen, of blijf je de eeuwige vrijgezel?
Op woensdag 21 november 2001 10:11 schreef Pjederdy het volgende:
Nog een T voor mij?
quote:Trouwen weet ik zo net nog niet aangezien ik dit vooral als iets kerkelijks zie (en daar ben ik al een jaar 10 niet meer geweest). Of het moet voor het feest enzo zijn!!
Op woensdag 21 november 2001 10:14 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Aangezien je pas 31 jaar bent geworden... Denk je dat je ooit zult trouwen en kindertjes zult krijgen, of blijf je de eeuwige vrijgezel?
Maar dat ik ooit nog eens een normaal aangepast leven ga leiden zit er wel in. Kinderen, mwa voorlopig niet, ondanks dat ik vooralsnog een goed inkomen had was het toch altijd te weinig, geef graag geld uit aan vakanties en speeltjes. Bovendien wil ik nog niet die verantwoordelijkheid op me nemen.
De eeuwige vrijgezel, nee, denk het niet. Moet trouwens wel zeggen dat ik me geen dertiger voel, eerder een jaartje of 25, dus nog tijd genoeg!!
quote:Voor bolletje: Als je en aan je uiterlijk en aan je innerlijk 1 ding mocht veranderen, wat zou dat dan zijn?
Op woensdag 21 november 2001 10:22 schreef Bolletje... het volgende:
ik wil ook een T
quote:GG!
Op woensdag 21 november 2001 10:24 schreef Pjederdy het volgende:Trouwen weet ik zo net nog niet aangezien ik dit vooral als iets kerkelijks zie (en daar ben ik al een jaar 10 niet meer geweest). Of het moet voor het feest enzo zijn!!
Maar dat ik ooit nog eens een normaal aangepast leven ga leiden zit er wel in. Kinderen, mwa voorlopig niet, ondanks dat ik vooralsnog een goed inkomen had was het toch altijd te weinig, geef graag geld uit aan vakanties en speeltjes. Bovendien wil ik nog niet die verantwoordelijkheid op me nemen.
De eeuwige vrijgezel, nee, denk het niet. Moet trouwens wel zeggen dat ik me geen dertiger voel, eerder een jaartje of 25, dus nog tijd genoeg!!
quote:voila
Op woensdag 21 november 2001 09:59 schreef Gboy27 het volgende:[..]
MODJES??? kan iemand van jullie die extra t in de toptitel weghalen? Dank U
quote:Dank (buigt hierbij diep).!!
Op woensdag 21 november 2001 10:27 schreef Breuls het volgende:[..]
voila
quote:Ik dank U zeer!!!
Op woensdag 21 november 2001 10:27 schreef Breuls het volgende:voila
quote:Hé die F1Bas... Lekker gedroomd? #TorD of heb je geen tijd?
Op woensdag 21 november 2001 10:28 schreef F1Bas het volgende:
Is er weer!
quote:Wel tijd maar zit op school en heb hier geen irc
Op woensdag 21 november 2001 10:31 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Hé die F1Bas... Lekker gedroomd? #TorD of heb je geen tijd?
quote:was die voor mij? Nou ja: Ik ga stemmen, op de PvdA, omdat ik links georienteerd ben en omdat ik geen vertrouwen heb in groen links en denk dat de SP te weinig gewicht in de schaal legt.
Op woensdag 21 november 2001 10:30 schreef Pjederdy het volgende:
T - Ga je stemmen, zo ja waarop en waarom, zo nee, waarom niet?
quote:Die was voor de 2 dames "I Guess"?
Op woensdag 21 november 2001 10:30 schreef Pjederdy het volgende:
T - Ga je stemmen, zo ja waarop en waarom, zo nee, waarom niet?
Gboy27 stemt altijd links en midden. Ik ben sinds ik mag stemmen nog ALTIJD wezen stemmen!!! Meestal: Groen Links, SP, PVDA of D'66
quote:welkom !!
Op woensdag 21 november 2001 10:36 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur groet de TorD'ers
ToD?
quote:Wel lekker gedroomd?
Op woensdag 21 november 2001 10:32 schreef F1Bas het volgende:Wel tijd maar zit op school en heb hier geen irc
quote:Doe maar ff een T-tje dan
Op woensdag 21 november 2001 10:38 schreef Pjederdy het volgende:[..]
welkom !!
ToD?
quote:Jazeker
Op woensdag 21 november 2001 10:38 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Wel lekker gedroomd?
quote:Welkom back KingShakur!
Op woensdag 21 november 2001 10:36 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur groet de TorD'ers
quote:Ook voor jou, ga je stemmen?
Op woensdag 21 november 2001 10:38 schreef KingShakur het volgende:[..]
Doe maar ff een T-tje dan
Uitgebreid antwoord graag!
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 21-11-2001 10:43]
quote:Hmm, weet niet of ik mag stemmen als niet-nederlander.
Op woensdag 21 november 2001 10:40 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ook voor jou, ga je stemmen?
Ja? - waarop en waarom, wat spreekt je aan in die partij etc.
Nee? - waarom niet?Uitgebreid antwoord graag!
quote:T voor Pjederdy, wat heb je toen na 'die' foto, jeweetwelwelke, gedaan met het WC-papier??
Op woensdag 21 november 2001 10:45 schreef Pjederdy het volgende:
Ripley
-----------
Gboy27
-----------
KingShakur
-----------GG.
quote:Geeft mvdlubbe a BIG HUG
Op woensdag 21 november 2001 10:42 schreef mvdlubbe het volgende:
* mvdlubbe heeft niet teruggelezen (is dat wel raadzaam?) en komt rustig even binnen...
quote:Oe!
Op woensdag 21 november 2001 10:46 schreef Catootje het volgende:
geef mij ook maar een t, kverveelme!
quote:
Op woensdag 21 november 2001 10:47 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Geeft mvdlubbe a BIG HUG
Wat je gemist hebt: batje en ik willen een triootje doen als ZIJ een leuke bi-jongen meeneemt... hehehe
quote:Wat zijn je weekendplannen? Iets op het oog om te versieren en hoe ga je tewerk en bij wie
Op woensdag 21 november 2001 10:43 schreef F1Bas het volgende:
wil een T enniet over stemmen want dat is saai
quote:Ja en ik en misshobje deden dan ook mee
Op woensdag 21 november 2001 10:47 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Geeft mvdlubbe a BIG HUG
Wat je gemist hebt: batje en ik willen een triootje doen als ZIJ een leuke bi-jongen meeneemt... hehehe
quote:ehmmm...uiterlijk: ik zou wel van mijn spataderen afwillen Innerlijk: eeehm..ik zou wel wat minder neurotisch willen zijn, en meer genieten van dingen ipv van tevoren al te bedenken wanneer het vorobij zal zijn
Op woensdag 21 november 2001 10:48 schreef KingShakur het volgende:[..]
Oe!
Indien je zelf iets kon veranderen aan jezelf, wat zou dat zijn?
quote:GG, ik wil een T van jouw Catoot!
Op woensdag 21 november 2001 10:50 schreef Catootje het volgende:[..]
ehmmm...uiterlijk: ik zou wel van mijn spataderen afwillen Innerlijk: eeehm..ik zou wel wat minder neurotisch willen zijn, en meer genieten van dingen ipv van tevoren al te bedenken wanneer het vorobij zal zijn
quote:Geeft F1Bas ook een BIG HUG
Op woensdag 21 november 2001 10:49 schreef F1Bas het volgende:
en ik krijg geen hug?
quote:Netjes terug op het rolletje gedaan en daarna gebruikt.
Op woensdag 21 november 2001 10:47 schreef KingShakur het volgende:[..]
T voor Pjederdy, wat heb je toen na 'die' foto, jeweetwelwelke, gedaan met het WC-papier??
Ik ben nl heel schoon!!
quote:Ehm, ben je wel eens verliefd geweest op een fokker/chatter die je nooit gezien had? Blind love, zak maar zeggen? (je hoeft geen namen te noemen hoor)
Op woensdag 21 november 2001 10:50 schreef KingShakur het volgende:[..]
GG, ik wil een T van jouw Catoot!
quote:* meldt Pjederdy neukt dan ook wel een rondje mee (vrij naar Frenkie uit BB3)
Op woensdag 21 november 2001 10:50 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ja en ik en misshobje deden dan ook mee
quote:eh... die is moeilijk, ik denk dat het antwoord 'ja' is maar dan anders geformuleerd. Het is meer heel erg geinteresseerd zijn in die persoon, wat men wel eens verward met verliefd zijn. Ik dacht het eens te zijn geweest maar dat was fout gedacht.
Op woensdag 21 november 2001 10:53 schreef Catootje het volgende:[..]
Ehm, ben je wel eens verliefd geweest op een fokker/chatter die je nooit gezien had? Blind love, zak maar zeggen? (je hoeft geen namen te noemen hoor)
quote:GG en kan ik me goed voorstellen
Op woensdag 21 november 2001 10:56 schreef KingShakur het volgende:[..]
eh... die is moeilijk, ik denk dat het antwoord 'ja' is maar dan anders geformuleerd. Het is meer heel erg geinteresseerd zijn in die persoon, wat men wel eens verward met verliefd zijn. Ik dacht het eens te zijn geweest maar dat was fout gedacht.
Maar ik heb het in het verleden wel eens gehad via internet, waaruit een relatie bleide van 5 jaar lang.
quote:Kan jij je voorstellen via 'internet' verliefd te worden op een onbekende?
Op woensdag 21 november 2001 10:57 schreef Catootje het volgende:[..]
GG en kan ik me goed voorstellen
quote:OE, geil!!! Maar de afspraak was wel dat alle jongens die meedoen die avond bi moeten zijn! Dat was de voorwaarde die ik stelde, anders mag je niet meedoen!
Op woensdag 21 november 2001 10:56 schreef Pjederdy het volgende:* meldt Pjederdy neukt dan ook wel een rondje mee (vrij naar Frenkie uit BB3)
quote:en krijgt batje het wel erg zwaar
Op woensdag 21 november 2001 10:59 schreef Gboy27 het volgende:[..]
OE, geil!!! Maar de afspraak was wel dat alle jongens die meedoen die avond bi moeten zijn! Dat was de voorwaarde die ik stelde, anders mag je niet meedoen!
quote:Ja, dat kan ik wel..tis gewoon heel apart om mensen te kennen en tegelijk niet te kennen.
Op woensdag 21 november 2001 10:59 schreef KingShakur het volgende:[..]
Kan jij je voorstellen via 'internet' verliefd te worden op een onbekende?
quote:Ik ben er dan toch om haar "leed" te verzachten... hehehe
Op woensdag 21 november 2001 11:00 schreef F1Bas het volgende:en krijgt batje het wel erg zwaar
quote:En dat willen we toch niet..?
Op woensdag 21 november 2001 11:00 schreef F1Bas het volgende:[..]
en krijgt batje het wel erg zwaar
Kortom: ik heb gemist waar ik niet aan mee doe! *lacht hard* <maar dat wisten jullie al>
Mag ik een T (of meer dan een)
quote:* Zwarte stift pakt en op etiket ~Bi~ * schrijft
Op woensdag 21 november 2001 10:59 schreef Gboy27 het volgende:[..]
OE, geil!!! Maar de afspraak was wel dat alle jongens die meedoen die avond bi moeten zijn! Dat was de voorwaarde die ik stelde, anders mag je niet meedoen!
Als we in hokjes gaan denken pas ik me toch gewoon aan!
quote:HOever ga jij met flirten etc. terwijl je een relatie hebt?
Op woensdag 21 november 2001 11:04 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
En dat willen we toch niet..?
Kortom: ik heb gemist waar ik niet aan mee doe! *lacht hard* <maar dat wisten jullie al>
Mag ik een T (of meer dan een)
quote:Stel je voor dat je geen partner zult vinden: ben je daar bang voor en hoe zou je je leven dan invullen?
Op woensdag 21 november 2001 11:04 schreef Ripley het volgende:
Ik wil ook een T van Catoot!
quote:Denk niet in hokjes, maar wil er zeker van zijn dat ik die avond ook iets te doen heb...
Op woensdag 21 november 2001 11:05 schreef Pjederdy het volgende:* Zwarte stift pakt en op etiket ~Bi~ * schrijft
Als we in hokjes gaan denken pas ik me toch gewoon aan!
quote:Zover als goed voelt op het moment...
Op woensdag 21 november 2001 11:06 schreef Ripley het volgende:[..]
HOever ga jij met flirten etc. terwijl je een relatie hebt?
quote:Dat kan ik veel beter
Op woensdag 21 november 2001 11:02 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik ben er dan toch om haar "leed" te verzachten... hehehe
quote:ha lekker. Mannen die tegen elkaar opbieden! *LOL*
Op woensdag 21 november 2001 11:10 schreef F1Bas het volgende:[..]
Dat kan ik veel beter
Ik durf zelfs te zeggen dat ik het nóg beter kan..!
quote:Nee, daar ben ik niet bang voor. IK twijfel zelfs of ik wel een standaard gezin etc. wil en zelfs of ik ooit met iemand wil samenwonen. Als ik geen partner krijg, neem ik lekker een hele veestapel met dieren, werk ik hard door en ga ik in mijn eentje een aantal hele grote reizen maken. En misschien doe ik diezelfde dingen ook wel als ik wel een partner krijg
Op woensdag 21 november 2001 11:07 schreef Catootje het volgende:[..]
Stel je voor dat je geen partner zult vinden: ben je daar bang voor en hoe zou je je leven dan invullen?
quote:Wat is de slechtste eigenschap in jouw karakter en waarom?
Op woensdag 21 november 2001 11:08 schreef KingShakur het volgende:
Nu wil ik een T van Ripley!
quote:Euh? Hoe bedoel je? Het leed verzachten van batje door mij is dus dat ik me bezig houd met de "voor die avond zijnde bi-boys", zodat ze niet allemaal tegelijk met haar willen... hehehe
Op woensdag 21 november 2001 11:10 schreef F1Bas het volgende:Dat kan ik veel beter
quote:Kijken kan ook heel leuk zijn!!
Op woensdag 21 november 2001 11:08 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Denk niet in hokjes, maar wil er zeker van zijn dat ik die avond ook iets te doen heb...
en anders nodigen we gellarboy en Dave ook gewoon uit!!
Begint nu wel een beetje ordi te worden, niet echt intiem meer, ik zie ons al bij een hotel inchecken met 10 personen: "1 kamer aub, met 2 kingsize bedden is voldoende."
* Pjederdy stapt van het idee af en wenst de rest veel plezier.
quote:vraag nog maar eens om een t'tje
Op woensdag 21 november 2001 11:16 schreef Catootje het volgende:
whehe..tis net kwartetten..mag ik een t van Ripley?
quote:Ow, die had ik een paar dagen geleden nog
Op woensdag 21 november 2001 11:13 schreef Ripley het volgende:[..]
Wat is de slechtste eigenschap in jouw karakter en waarom?
quote:Keej. hit me with it!! it being the t..
Op woensdag 21 november 2001 11:17 schreef F1Bas het volgende:[..]
vraag nog maar eens om een t'tje
quote:Krabbel je terug?
Op woensdag 21 november 2001 11:14 schreef Pjederdy het volgende:Kijken kan ook heel leuk zijn!!
* Pjederdy stapt van het idee af en wenst de rest veel plezier.
quote:Welke grote droom wil je in je leven nog verwezenlijken en waarom?
Op woensdag 21 november 2001 11:16 schreef Catootje het volgende:
whehe..tis net kwartetten..mag ik een t van Ripley?
quote:Als je een kusje zou willen, zou je die dan ook van mij willen
Op woensdag 21 november 2001 11:20 schreef Catootje het volgende:[..]
Keej. hit me with it!! it being the t..
en de echte T: wat vind je het ergst wat je de laatste tijd hebt meegemaakt?
quote:Aai! Ik zou heel graag kinderen willen, ook al heb ik over die doelgroep hele gemengde gevoelens..of misschien meer over hoe die doelgroep opgevoed word. En het gekke is, is dat ik mijzelf niet zie als een typisch moederfiguur, of zo. Ook krijg ik het een beetje benauwd van die droom: het is zo burgelijk, intensief en zo.
Op woensdag 21 november 2001 11:20 schreef Ripley het volgende:[..]
Welke grote droom wil je in je leven nog verwezenlijken en waarom?
quote:Ja hoor!!! Hehehe
Op woensdag 21 november 2001 11:24 schreef F1Bas het volgende:Als je een kusje zou willen, zou je die dan ook van mij willen
![]()
quote:Kussen vind ik erg lekker.
Op woensdag 21 november 2001 11:24 schreef F1Bas het volgende:[..]
Als je een kusje zou willen, zou je die dan ook van mij willen
en de echte T: wat vind je het ergst wat je de laatste tijd hebt meegemaakt?
Het ergste is een beetje een ego-krenking geweest. De laatste tijd heb ik een aantal keren een onterechte beschuldiging of kwetsing mijn kant op gekregen (en ook van mensen waarmee de relatie al eeehm gevoelig is). Mijn schoonvader ziet geen been in mijn relatie (terwijl die al drie jaar supergoed loopt), mijn zus beschuldigde me van een situatie waar ik absoluut de hand niet in had, en meer van dat soort dingen. Meer van die dingen, waardoor je het gevoel krijgt dat niiieeemand van je houhoudt!
Peanuts, bij wat een mens kan overkomen, maar een aantal keren achter elkaar in korte tijd: heel rot.
T voor ripley: zou je wel eens in een ander land willen wonen, welk land zou dat zijn en waarom?
quote:maar ook met mij
Op woensdag 21 november 2001 11:28 schreef Catootje het volgende:[..]
Kussen vind ik erg lekker.
quote:Heb je spijt van een bepaalde relatie die voorbij is en zou je die willen overdoen met een andere instelling? Waarom ging het mis en wat kan je er nu aan veranderen?
Op woensdag 21 november 2001 11:25 schreef Ripley het volgende:
Mooi gezged Catoot! Mag ik ook weer een T anyone?
quote:Ik wil later groot worden!!
Op woensdag 21 november 2001 11:29 schreef Catootje het volgende:
T voor King: wat wil je later worden en waarom?T voor ripley: zou je wel eens in een ander land willen wonen, welk land zou dat zijn en waarom?
Hmm, ik heb wel bepaalde ideeën. Over een jaartje of 10-15 verkoop ik alles en ga verhuizen naar een heel erg warm land in het Oosten (of misschien wel vroeger nog, maar dan om te werken)
quote:Proberen we een keertje uit!!!
Op woensdag 21 november 2001 11:29 schreef F1Bas het volgende:[..]
maar ook met mij
?
quote:* KingShakur voelt zich overgeslagen
Op woensdag 21 november 2001 11:32 schreef Catootje het volgende:[..]
Proberen we een keertje uit!!!
quote:Ik zou wel in australie of italie willen wonen. Australie (is puur op gevoel, ben er nog nooit geweest) omdat het ruige me mooi lijkt en de afwisseling in dat land. Plus; Ik heb een zwak voor australiers. In Italie omdat ik alles daar mooi vind: de natuur, de mensen, de taal, het temperament, het eten, de cultuur, de geschiedenis.
Op woensdag 21 november 2001 11:29 schreef Catootje het volgende:
T voor King: wat wil je later worden en waarom?T voor ripley: zou je wel eens in een ander land willen wonen, welk land zou dat zijn en waarom?
quote:Ik heb wel spijt van het feit dat een bepaalde relatie voorbij is, maar ik denk wel dat mijn instelling in die relatie goed is geweest. Ik heb er heel hard voor gewerkt en heel erg mijn best gedaan om het te laten werken. Wat ik wel fout heb gedaan: te weinig zelfvertrouwen gehad en te veel bevestiging bij hem zoeken. En: mijn eigen wensen weggecijferd voor de zijne. Ik heb nu wel gemerkt dat dat dus ook niet werkt.
Op woensdag 21 november 2001 11:30 schreef KingShakur het volgende:[..]
Heb je spijt van een bepaalde relatie die voorbij is en zou je die willen overdoen met een andere instelling? Waarom ging het mis en wat kan je er nu aan veranderen?
quote:missen: doe dan de neus maar
Op woensdag 21 november 2001 11:30 schreef Catootje het volgende:
F1Bas: Welk zintuig zou je het best kunnen 'missen' en welk zintuig zou je absoluut willen houden?
houden: ogen, kan ik die mooie catootje zien *zet slijmbalmode uit*
quote:Lijkt me een goed idee
Op woensdag 21 november 2001 11:32 schreef Catootje het volgende:[..]
Proberen we een keertje uit!!!
quote:GG
Op woensdag 21 november 2001 11:36 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik heb wel spijt van het feit dat een bepaalde relatie voorbij is, maar ik denk wel dat mijn instelling in die relatie goed is geweest. Ik heb er heel hard voor gewerkt en heel erg mijn best gedaan om het te laten werken. Wat ik wel fout heb gedaan: te weinig zelfvertrouwen gehad en te veel bevestiging bij hem zoeken. En: mijn eigen wensen weggecijferd voor de zijne. Ik heb nu wel gemerkt dat dat dus ook niet werkt.
quote:Met welke 5 woorden ben jij het best te omschrijven?
Op woensdag 21 november 2001 11:36 schreef Pjederdy het volgende:
Kwil nog wel een T !!
quote:Eerlijk, oprecht, integer, teder, lief.
Op woensdag 21 november 2001 11:43 schreef Ripley het volgende:[..]
Met welke 5 woorden ben jij het best te omschrijven?
En Bonus!!! : Eigenwijs.
quote:
Op woensdag 21 november 2001 11:52 schreef Ludo het volgende:mooi zo; truth en dare. Het is ook één en al trut wat de klok slaat in dit topic
quote:Stel je voor: je gaat binnenkort dood, maar je mag nog iets in je huidige leven rechtzetten/excuses voor aanbieden/veranderen/verbeteren..wat zou dat dan zijn?
Op woensdag 21 november 2001 11:53 schreef mvdlubbe het volgende:
* mvdlubbe vraagt in de drukte ook nog eens naar een t'tje..
quote:Kan ik het goedmaken met een kusje
Op woensdag 21 november 2001 11:53 schreef Catootje het volgende:[..]
![]()
*beledigd doet*
quote:Jij "oude" flirter
Op woensdag 21 november 2001 11:55 schreef F1Bas het volgende:Kan ik het goedmaken met een kusje
quote:*vind dat hetbest mag
Op woensdag 21 november 2001 11:56 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Jij "oude" flirter
quote:Ik zou langs al mijn vrienden en familie gaan en ze bedanken voor alles.
Op woensdag 21 november 2001 11:54 schreef Catootje het volgende:[..]
Stel je voor: je gaat binnenkort dood, maar je mag nog iets in je huidige leven rechtzetten/excuses voor aanbieden/veranderen/verbeteren..wat zou dat dan zijn?
quote:We know you like it!
Op woensdag 21 november 2001 11:56 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Jij "oude" flirter
quote:Yes I do! I love to tease!
Op woensdag 21 november 2001 12:02 schreef mvdlubbe het volgende:We know you like it!
quote:Beter opletten hoor.
Op woensdag 21 november 2001 10:20 schreef Ripley het volgende:
Ow, als gellarboy ook mee doet kan ik niet achterblijven natuurlijk
quote:
Op woensdag 21 november 2001 12:08 schreef Catootje het volgende:
Kook baai!
quote:Tot later Pjederdy!
Op woensdag 21 november 2001 12:08 schreef Pjederdy het volgende:
Ik moet er helaas vandoor, tot later!!
quote:A BIG HUG voor batje!!!
Op woensdag 21 november 2001 12:06 schreef batje het volgende:
*grin*
Ik zie dat ik het druk ga krijgen..![]()
quote:heeel veel mannen willen je verwennen
*grin*
quote:GROUPHUG
*grin*
quote:Knuf trug!
Op woensdag 21 november 2001 12:12 schreef Gboy27 het volgende:[..]
A BIG HUG voor batje!!!
ps. probeer mvdlubbe eens te strikken voor ons triootje... hehehe
quote:One-track-mind, darling?
Op woensdag 21 november 2001 12:14 schreef Gboy27 het volgende:[..]
GROUPSEX!!! Hehehe
quote:Okay dan
Op woensdag 21 november 2001 12:12 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
GROUPHUG
quote:Sex, is toch niets mis mee? sorry dat ik misschien een beetje geil overkom maar ik ben al meer dan een uur aan het cybergeilen met een leuk joch van 18
Op woensdag 21 november 2001 12:16 schreef mvdlubbe het volgende:One-track-mind, darling?
quote:Dat verklaart een hoop!
Op woensdag 21 november 2001 12:19 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Sex, is toch niets mis mee? sorry dat ik misschien een beetje geil overkom maar ik ben al meer dan een uur aan het cybergeilen met een leuk joch van 18
Batje: T or D?
quote:Doe maar een Ttje.. ben ondertussen een aardige lap tekst aan het typen dus het kan ff duren
Op woensdag 21 november 2001 12:23 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Dat verklaart een hoop!
Batje: T or D?
quote:Beschrijf wat je (toch weer?) zo aantrekt aan een trio (of meer..).
Op woensdag 21 november 2001 12:24 schreef batje het volgende:[..]
Doe maar een Ttje.. ben ondertussen een aardige lap tekst aan het typen dus het kan ff duren
quote:Als je thuis een PC met webcam en/of scanner had gehad...
Op woensdag 21 november 2001 12:09 schreef Ripley het volgende:
mag ik nog een T?
quote:mishobje!!!!
Op woensdag 21 november 2001 12:31 schreef MissHobje het volgende:
Heeeeeeeejj, goeiemiddag allemaal, Iemand een leuk T=tje voor mij
quote:
Op woensdag 21 november 2001 12:32 schreef F1Bas het volgende:[..]
mishobje!!!!
quote:* GOEDEMIDDAG MISSHOBJE! *
Op woensdag 21 november 2001 12:31 schreef MissHobje het volgende:
Heeeeeeeejj, goeiemiddag allemaal, Iemand een leuk T=tje voor mij
quote:*lol* Niets
Op woensdag 21 november 2001 12:28 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Beschrijf wat je (toch weer?) zo aantrekt aan een trio (of meer..).
quote:
Op woensdag 21 november 2001 12:33 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
* GOEDEMIDDAG MISSHOBJE! *
quote:* U WILDE EEN TRUTH BEANTWOORDEN? *
Op woensdag 21 november 2001 12:35 schreef MissHobje het volgende:[..]
Wat vind je van een trio, nu we het daar toch over hebben, en waarom denk je dat de meeste mannen dit als een meest geliefde fantasie koesteren?
quote:ah..
Op woensdag 21 november 2001 12:35 schreef batje het volgende:[..]
*lol* Niets
Tis een hele leuke flirt en een keer sex met Gboy lijkt me ook prachtig.. praten over triootjes is altijd leuk, doen wat minder
quote:Persoonlijk, vind ik het idee wel leuk, maar uitvoering niet! Ik kan best wel beetje jalours zijn enzo, en mijn partner ook! Tja, mannen zijn volgens mij wat meer sexbeluster als vrouwen, alhoewel..
Op woensdag 21 november 2001 12:37 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
* U WILDE EEN TRUTH BEANTWOORDEN? *
Wat vind je van een trio, nu we het daar toch over hebben, en waarom denk je dat de meeste mannen dit als een meest geliefde fantasie koesteren?
quote:Niet zo heel ver, ik ben niet zo excentriek
Op woensdag 21 november 2001 12:29 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Als je thuis een PC met webcam en/of scanner had gehad...
Hoever zou je dan gaan in het geval van een dare?
quote:Jaaaaa, zo makkelijk kom je er niet vanaf!
Op woensdag 21 november 2001 12:42 schreef Ripley het volgende:
Niet zo heel ver, ik ben niet zo excentriek
quote:Kan je uitleggen wat je hiermee bedoelt? (meeste vrouwen spreken over trio's met man of vrouw, meeste mannen alleen met twee vrouwen..)
Op woensdag 21 november 2001 12:40 schreef MissHobje het volgende:[..]
Persoonlijk, vind ik het idee wel leuk, maar uitvoering niet! Ik kan best wel beetje jalours zijn enzo, en mijn partner ook! Tja, mannen zijn volgens mij wat meer sexbeluster als vrouwen, alhoewel..
En mannen zijn daar denk ik dan wat meer open in..
en dus misschien ook wat makkelijker in de uitvoering.
quote:Is voor DIT moment aan zijn trekken gekomen... (wauw wat een hete chat) en gaat er vandoor... Tot later allemaal!!!
Op woensdag 21 november 2001 12:38 schreef mvdlubbe het volgende:ah..
Dit was mijn 1900ste post!
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 21-11-2001 12:49]
quote:Ik wist wel dat dit ging komen! Vraag maar een voorbeeld, dan zeg ik wel ja of nee
Op woensdag 21 november 2001 12:44 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Jaaaaa, zo makkelijk kom je er niet vanaf!
Define "Niet zo heel ver"...
quote:Dat wist ik natuurlijk al. Maar wou het even horen.
Op woensdag 21 november 2001 12:43 schreef Ripley het volgende:
*denkt* maar je wil natuurlijk een voorbeeld. Ik zou bijvoorbeeld niet topless op het net willen staan, dat gaat al te ver voor mij.
Kus.
quote:Ha ha , had net een heel verhaal in hoofd,om het uit te leggen...
Op woensdag 21 november 2001 12:44 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Kan je uitleggen wat je hiermee bedoelt? (meeste vrouwen spreken over trio's met man of vrouw, meeste mannen alleen met twee vrouwen..)
quote:* MissHobje feliciteerd GBoy27
Op woensdag 21 november 2001 12:46 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Is voor DIT moment aan zijn trekken gekomen... (wauw wat een hete chat) en gaat er vandoor... Tot later allemaal!!!
Dit was mijn 1900ste post!
quote:Ik wil ook wel een felicitatie voor mij nu 1000ste post
Op woensdag 21 november 2001 12:53 schreef MissHobje het volgende:[..]
* MissHobje feliciteerd GBoy27
![]()
Doeggieeeeeeeeeeeeeeee
quote:HA!
Op woensdag 21 november 2001 12:53 schreef MissHobje het volgende:[..]
Ha ha , had net een heel verhaal in hoofd,om het uit te leggen...
is nog best lastig ha ha
Maare van vrouwen is het toch algemeen bekend, dat ze eerst wat meer nadenken, alvorens dingen uit te voeren,gevoelskwestie's en schaamte,jalouzie e.d! En mannen denken ook natuurlijk wel, maar vinden sneller , dingen geen probleem om uit te voeren.. in de trend van fantasie enzo
Verder zou ik het niet weten om uit te leggen..
* MissHobje meldt meteen even dat dit haar 1700ste post is!
quote:* JA GOED DAAR GAAN WE WEER GEFELICITEERD F1BAS MET JE DUIZENDSTE POST DAT IS AL EEN HELE MIJLPAAL! *
Op woensdag 21 november 2001 12:55 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ik wil ook wel een felicitatie voor mij nu 1000ste post
quote:* JA OOK GEFELICITEERD DAN MAAR METEEN MISSHOBJE ALWEER IEMAND MET EEN MIJLPAAL! *
Op woensdag 21 november 2001 12:57 schreef MissHobje het volgende:
Keeeeee gefeliciteerd F1Bas..![]()
* MissHobje meldt meteen even dat dit haar 1700ste post is!![]()
*ff wil melden dat dit al zijn 1662ste post is!*
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 21-11-2001 13:00]
quote:Meneer Basje, gefeliciteerd met je 1000ste post!!! Dat er nog vele mogen volgen!
Op woensdag 21 november 2001 12:55 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil ook wel een felicitatie voor mij nu 1000ste post
Bye!
quote:Werk ze
Op woensdag 21 november 2001 12:58 schreef batje het volgende:
* batje feliciteerd iedereen die dat verdient heeft, knuffelt iedereen die dat wil en groet iedereen die aanwezig is
Kom ik er even makkelijk vanafBye!
quote:vlieg je nu alweer weg?
Op woensdag 21 november 2001 12:58 schreef batje het volgende:
* batje feliciteerd iedereen die dat verdient heeft, knuffelt iedereen die dat wil en groet iedereen die aanwezig is
Kom ik er even makkelijk vanafBye!
edit: tiepo
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 21-11-2001 13:02]
quote:
Keeeeee gefeliciteerd F1Bas..![]()
quote:Wat een feestjes vandaag!!! Ook al de 75ste Truth or Dare!!! Feliciteert MissHobje ook met haar 1700ste post!
quote:
Op woensdag 21 november 2001 12:58 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Meneer Basje, gefeliciteerd met je 1000ste post!!! Dat er nog vele mogen volgen!
quote:Waar bevind je je nu? En wat heb je voor luch gehad,of ga je nog hebben
Op woensdag 21 november 2001 13:01 schreef F1Bas het volgende:[..]
heb je een t'tje voor me?
quote:Heeeeee Gaaf, ha ha ..
Op woensdag 21 november 2001 13:02 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Wat een feestjes vandaag!!! Ook al de 75ste Truth or Dare!!! Feliciteert MissHobje ook met haar 1700ste post!
quote:tnx
Op woensdag 21 november 2001 12:58 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
* JA GOED DAAR GAAN WE WEER GEFELICITEERD F1BAS MET JE DUIZENDSTE POST DAT IS AL EEN HELE MIJLPAAL! *
[..]
quote:Zit nu in een computerlokaal op school en ben bezig voor een project, saai...
Op woensdag 21 november 2001 13:03 schreef MissHobje het volgende:[..]
Waar bevind je je nu? En wat heb je voor luch gehad,of ga je nog hebben
![]()
Lunch: 2 boterhammetjes met jam
quote:Wat ga je vanavond eten
Op woensdag 21 november 2001 13:06 schreef Ripley het volgende:
Heel leuk allemaal en gefeliciteerd. Mag ik nog een T?
quote:Beschrijf wat je zou doen op een gezellig avondje uit met een (gewillig) lekker ding..
Op woensdag 21 november 2001 13:06 schreef Ripley het volgende:
Heel leuk allemaal en gefeliciteerd. Mag ik nog een T?
quote:en omdat het saai is, dacht je even heerlijk te gaan T or D-en..
Op woensdag 21 november 2001 13:08 schreef F1Bas het volgende:[..]
Zit nu in een computerlokaal op school en ben bezig voor een project, saai...
Lunch: 2 boterhammetjes met jam
quote:Waarschijnlijk een maaltijdsalade (sla, feta, spekjes, honingmosterddressing) met een focaccio er bij.
Op woensdag 21 november 2001 13:08 schreef MissHobje het volgende:[..]
Wat ga je vanavond eten
ga je zelf koken
details..
quote:Lekker, je brengt me op een idee
Op woensdag 21 november 2001 13:11 schreef Ripley het volgende:[..]
Waarschijnlijk een maaltijdsalade (sla, feta, spekjes, honingmosterddressing) met een focaccio er bij.
quote:Ehm, da's moeilijk. Ik zou denk ik het liefst eerst tapas gaan eten, daarna naar een geweldig eighties feest gaan, lekker dansen en cocktails drinken, daarna een lange wandeling maken (liefst over het strand maar in een besneeuwd park mag ook) en daarna in mijn mooie huisje met de kaarsjes aan een wijntje drinken en dan zien we wel wat er verder gebeurt.
Op woensdag 21 november 2001 13:08 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Beschrijf wat je zou doen op een gezellig avondje uit met een (gewillig) lekker ding..
quote:Dat klint idd erg gezellig...
Op woensdag 21 november 2001 13:13 schreef Ripley het volgende:[..]
Ehm, da's moeilijk. Ik zou denk ik het liefst eerst tapas gaan eten, daarna naar een geweldig eighties feest gaan, lekker dansen en cocktails drinken, daarna een lange wandeling maken (liefst over het strand maar in een besneeuwd park mag ook) en daarna in mijn mooie huisje met de kaarsjes aan een wijntje drinken en dan zien we wel wat er verder gebeurt.
GG!
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 21-11-2001 13:16]
quote:Bij deze dan maar Gboy27..
Op woensdag 21 november 2001 13:14 schreef Gboy27 het volgende:
mvdlubbe, ververs eens je foto in het FOK! Fotoboek en ik breng je een eindje op weg met je vraag: "Help mij aan 1500+ reacties alstublieft..." Voor wat hoort wat tenslotte!
quote:Meteen ff kijken
Op woensdag 21 november 2001 13:17 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Bij deze dan maar Gboy27..
quote:is een project waarbij we allemaal dingen moet opzoeken wat er gebeurd bij het opstarten van een nieuw bedrijf, de kosten die erbij kom enzo, heel lastig enkost veeltijd.
Op woensdag 21 november 2001 13:16 schreef MissHobje het volgende:
F1 Bas.... wat voor computerprojekt ben je aan het doen
details please..
quote:En je hebt er weer 3 reacties bij...
Op woensdag 21 november 2001 13:17 schreef mvdlubbe het volgende:Bij deze dan maar Gboy27..
quote:Ik zal je niet langer storen, ik ga naar het paardje toe, laatste dingetjes halen voor in mijn koffer, en ff naar mijn ouders.. spreek je vanavond wel
Op woensdag 21 november 2001 13:21 schreef F1Bas het volgende:[..]
is een project waarbij we allemaal dingen moet opzoeken wat er gebeurd bij het opstarten van een nieuw bedrijf, de kosten die erbij kom enzo, heel lastig enkost veeltijd.
quote:doegieeeeeeee
Op woensdag 21 november 2001 13:32 schreef MissHobje het volgende:
Doei T or D-ertjes... Tot strakjes...
quote:EN BEDANKT!
Op woensdag 21 november 2001 13:22 schreef Gboy27 het volgende:[..]
En je hebt er weer 3 reacties bij...
quote:Wat zou je op dit moment met wie waar het liefst doen?
Op woensdag 21 november 2001 13:41 schreef Gboy27 het volgende:
Heeft er nog iemand een Truth voor mij, anders ga ik deze sessie echt afsluiten...
*foto heeft bijgewerkt trouwens..*
quote:Op dit moment zou ik het liefst gewoon lekker knus met een leuke jongen in bed willen liggen... Beetje knuffelen, strelen en zoenen... (geen sex) Ja, daar heb ik nu echt zin in... Jammer dat ik alleen ben
Op woensdag 21 november 2001 13:45 schreef mvdlubbe het volgende:Wat zou je op dit moment met wie waar het liefst doen?
quote:Gezien én een nieuwe reactie daar weer op... hehehe
Op woensdag 21 november 2001 13:45 schreef mvdlubbe het volgende:
*foto heeft bijgewerkt trouwens..*
quote:GG! (je hebt toch, voor zover ik je ken, een rijke fantasie...
Op woensdag 21 november 2001 13:50 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Op dit moment zou ik het liefst gewoon lekker knus met een leuke jongen in bed willen liggen... Beetje knuffelen, strelen en zoenen... (geen sex) Ja, daar heb ik nu echt zin in... Jammer dat ik alleen ben
quote:Wederom heel erg bedankt
Op woensdag 21 november 2001 13:54 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Gezien én een nieuwe reactie daar weer op... hehehe
al krijg ik het gevoel dat ik die vijftienhonderd nooit ga halen...
quote:echo...
Op woensdag 21 november 2001 14:00 schreef Dave het volgende:
test....
quote:Heee, je site doet het niet meer... wou ff kijken of je hem geupdate had... Hoe komt dat zo?
Op woensdag 21 november 2001 13:56 schreef mvdlubbe het volgende:GG! (je hebt toch, voor zover ik je ken, een rijke fantasie...
)
quote:Wat ben je aan het testen Dave?
Op woensdag 21 november 2001 14:00 schreef Dave het volgende:
test....
quote:Staat (waarschijnlijk) uit ivm de load op processor. Of mogelijk heeft mijn dierbare mijn pc afgelogd..
Op woensdag 21 november 2001 14:01 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Heee, je site doet het niet meer... wou ff kijken of je hem geupdate had... Hoe komt dat zo?
quote:Kijken of m'n netwerk het weer doet na de verhuizing... Maar het lijkt weer te werken... Pfew!
Op woensdag 21 november 2001 14:02 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Wat ben je aan het testen Dave?
quote:Misschien is 1500 té hoog gegrepen! Schroef het eens omlaag naar 500! (Vaak van foto wisselen zal trouwens ook wel werken!)
Op woensdag 21 november 2001 13:58 schreef mvdlubbe het volgende:Wederom heel erg bedankt
al krijg ik het gevoel dat ik die vijftienhonderd nooit ga halen...
quote:ging eigenlijk (een beetje) om 1501 voor mijn verjaardag. Maarja..
Op woensdag 21 november 2001 14:04 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Misschien is 1500 té hoog gegrepen! Schroef het eens omlaag naar 500! (Vaak van foto wisselen zal trouwens ook wel werken!)
quote:Tja, d'r zit niets anders op: naaktfoto's!
Op woensdag 21 november 2001 14:07 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
ging eigenlijk (een beetje) om 1501 voor mijn verjaardag. Maarja..
quote:Gelukkig maar! Ik (e.v.a.) zouden je niet graag willen missen als je aan het werken bent... hehehe
Op woensdag 21 november 2001 14:03 schreef Dave het volgende:Kijken of m'n netwerk het weer doet na de verhuizing... Maar het lijkt weer te werken... Pfew!
quote:Beetje leuke omgeving waar je nu zit?
Op woensdag 21 november 2001 14:03 schreef Dave het volgende:[..]
Kijken of m'n netwerk het weer doet na de verhuizing... Maar het lijkt weer te werken... Pfew!
T: beschrijf de omgeving en je plaats daar in!
quote:*een van die vele anderen is*
Op woensdag 21 november 2001 14:08 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Gelukkig maar! Ik (e.v.a.) zouden je niet graag willen missen als je aan het werken bent... hehehe
quote:Goede tip Dave!!! Hehehe
Op woensdag 21 november 2001 14:08 schreef Dave het volgende:Tja, d'r zit niets anders op: naaktfoto's!
quote:Beetje steriele kamer, wel een stuk groter dan de vorige, zeil op de vloer, TL-verlichting die net vervangen is en dus nog helwit. Ik zit met 6 personen op de kamer, waarvan 1 persoon nu afwezig. Euh, ik zit in een blok met vier buro's, in een hoek van de kamer.
Op woensdag 21 november 2001 14:10 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Beetje leuke omgeving waar je nu zit?
T: beschrijf de omgeving en je plaats daar in!
quote:Dacht het niet! Dan zou m'n vriend namelijk ook op vrouwen vallen, en daarmee kan ik niet concurreren!
Op woensdag 21 november 2001 14:10 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Was iedereen maar bi-seksueel, zou het leven een stuk aangenamer maken...
quote:Een hoek! dat is altijd goed(same here..
Op woensdag 21 november 2001 14:13 schreef Dave het volgende:[..]
Beetje steriele kamer, wel een stuk groter dan de vorige, zeil op de vloer, TL-verlichting die net vervangen is en dus nog helwit. Ik zit met 6 personen op de kamer, waarvan 1 persoon nu afwezig. Euh, ik zit in een blok met vier buro's, in een hoek van de kamer.
quote:Allemaal nieuwe personen op de kamer, of je oude buddies?
Op woensdag 21 november 2001 14:13 schreef Dave het volgende:Beetje steriele kamer, wel een stuk groter dan de vorige, zeil op de vloer, TL-verlichting die net vervangen is en dus nog helwit. Ik zit met 6 personen op de kamer, waarvan 1 persoon nu afwezig. Euh, ik zit in een blok met vier buro's, in een hoek van de kamer.
quote:Had ik nog niet aan gedacht... Ik ging er meer van uit dat dan ook elke man makkelijker te versieren was...
Op woensdag 21 november 2001 14:14 schreef Dave het volgende:Dacht het niet! Dan zou m'n vriend namelijk ook op vrouwen vallen, en daarmee kan ik niet concurreren!
quote:Ik voel me prettiger in een hoek...
Op woensdag 21 november 2001 14:14 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Een hoek! dat is altijd goed(same here..
).
quote:Wat andere (geen nieuwe) collega's en wat oude kamergenoten.
Op woensdag 21 november 2001 14:15 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Allemaal nieuwe personen op de kamer, of je oude buddies?
quote:een, meerdere of alle??
Op woensdag 21 november 2001 14:17 schreef Dave het volgende:[..]
Ik voel me prettiger in een hoek...
quote:Zou dat het leven een stuk aangenamer maken dan? Voor mij is het leven (veel) meer dan mannen versieren namelijk...
Op woensdag 21 november 2001 14:16 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Had ik nog niet aan gedacht... Ik ging er meer van uit dat dan ook elke man makkelijker te versieren was...
quote:ik zit in 1 van de 5 hoeken (van muur naar muur 90 graden)
Op woensdag 21 november 2001 14:18 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
een, meerdere of alle??
quote:Doen je collega's dat nu ook, de hele dag internetten en als het dan echt moet werken?
Op woensdag 21 november 2001 14:17 schreef Dave het volgende:Ik voel me prettiger in een hoek...
quote:aha..
Op woensdag 21 november 2001 14:20 schreef Dave het volgende:[..]
ik zit in 1 van de 5 hoeken (van muur naar muur 90 graden)
quote:Jij hebt makkelijk praten, je hebt al een relatie! In een k*t provincie als Limburg met maar +/- 5 gaybars zou je wel anders piepen!
Op woensdag 21 november 2001 14:19 schreef Dave het volgende:Zou dat het leven een stuk aangenamer maken dan? Voor mij is het leven (veel) meer dan mannen versieren namelijk...
quote:T: waarom woon je in Limburg
Op woensdag 21 november 2001 14:23 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Jij hebt makkelijk praten, je hebt al een relatie! In een k*t provincie als Limburg met maar +/- 5 gaybars zou je wel anders piepen!
edit: verbasteringen..
quote:Neuh hoor, ben geen versierder.
Op woensdag 21 november 2001 14:23 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Jij hebt makkelijk praten, je hebt al een relatie! In een k*t provincie als Limburg met maar +/- 5 gaybars zou je wel anders piepen!
quote:Ik ben er geboren... maar heb een groot deel van mijn leven in Amersfoort gewoond. Toen ik op mezelf ging wonen, ben ik terug naar Limburg verhuist... Een van de domste dingen die ik waarschijnlijk gedaan heb...
Op woensdag 21 november 2001 14:25 schreef mvdlubbe het volgende:T: waarom woon je in Limburg
quote:T: wat zijn de andere domme dingen?
Op woensdag 21 november 2001 14:29 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik ben er geboren... maar heb een groot deel van mijn leven in Amersfoort gewoond. Toen ik op mezelf ging wonen, ben ik terug naar Limburg verhuist... Een van de domste dingen die ik waarschijnlijk gedaan heb...
quote:Gboy: tis nooit te laat om gemaakte fouten te herstellen!"
Ik ben er geboren... maar heb een groot deel van mijn leven in Amersfoort gewoond. Toen ik op mezelf ging wonen, ben ik terug naar Limburg verhuist... Een van de domste dingen die ik waarschijnlijk gedaan heb...
quote:Over deo gesproken..
Op woensdag 21 november 2001 14:31 schreef Dave het volgende:
Deo mij nog maar een T.
quote:Té veel om op te noemen!!! sommige die zelfs té pijnlijk zijn Een van de domme dingen is dat ik de middelbare school (HAVO) nooit heb afgemaakt en al sinds mijn 16e werk...
Op woensdag 21 november 2001 14:29 schreef Dave het volgende:T: wat zijn de andere domme dingen?
quote:Deo: Vogue mystic
Op woensdag 21 november 2001 14:33 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Over deo gesproken..
Wat voor deo en andere geurtjes en kremmetjes en dergelijke gebruik je? En welke gebruik je niet meer?
Niet meer: Clearasil (al een jaar of 15 niet meer ), Vogue Red, m'n vorige aftershave
quote:In amersfoort gewoont
quote:en wat zijn dat dan voor cremes
Op woensdag 21 november 2001 14:36 schreef Dave het volgende:en nog wat andere kremmetjes die hier waarschijnlijk niet bedoeld worden
![]()
quote:GG!
Op woensdag 21 november 2001 14:36 schreef Dave het volgende:[..]
Deo: Vogue mystic
Aftershave: Gucci Envy
Cremetjes: Nivea hydraterende creme
en nog wat andere kremmetjes die hier waarschijnlijk niet bedoeld wordenNiet meer: Clearasil (al een jaar of 15 niet meer
), Vogue Red, m'n vorige aftershave
quote:hulpmiddel-creme zeg maar
Op woensdag 21 november 2001 14:39 schreef Gboy27 het volgende:[..]
en wat zijn dat dan voor cremes
quote:Ik stap zo af en toe over om eens wat nieuws te proberen he. Verandering van spijs doet eten.
Op woensdag 21 november 2001 14:40 schreef mvdlubbe het volgende:[..]
Waarom ben je overgestapt?
quote:Dat weet ik... (uit je profiel) Heb je zelfs nog vertelt dat ik op de Kardinaal de Jong school op de Westsingel, bij de Varkensmarkt heb gezeten... (maar daar heb je nooit op gereageerd, zul je wel overheen gelezen hebben)
Op woensdag 21 november 2001 14:38 schreef F1Bas het volgende:In amersfoort gewoont
daar woon ik al mijnhele leven
quote:Dan weet ik nog steeds niet wat je bedoelt! Je bedoelt zoiets als aambeienzalf?
Op woensdag 21 november 2001 14:40 schreef Dave het volgende:hulpmiddel-creme zeg maar
quote:meer iets als KY of Wetstuff
Op woensdag 21 november 2001 14:45 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Dan weet ik nog steeds niet wat je bedoelt! Je bedoelt iets als aambeienzalf?
quote:overheen gelezen, wel leuk trouwens
Op woensdag 21 november 2001 14:42 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Dat weet ik... (uit je profiel) Heb je zelfs nog vertelt dat ik op de Kardinaal de Jong school op de Westsingel, bij de Varkensmarkt heb gezeten... (maar daar heb je nooit op gereageerd, zul je wel overheen gelezen hebben)
quote:LOL... maar dat zijn toch géén cremes of zalfjes!
Op woensdag 21 november 2001 14:46 schreef Dave het volgende:meer iets als KY of Wetstuff
quote:Ja, maar dan gladder !!
Op woensdag 21 november 2001 14:45 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Dan weet ik nog steeds niet wat je bedoelt! Je bedoelt zoiets als aambeienzalf?
Doet u mij nog mar eens een T .
quote:Wat dan?
Op woensdag 21 november 2001 14:48 schreef Gboy27 het volgende:[..]
LOL... maar dat zijn toch géén cremes of zalfjes!
quote:Kijk GBoy, zelfs P. weet waar ik het over heb.
Op woensdag 21 november 2001 14:49 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ja, maar dan gladder !!
Doet u mij nog mar eens een T .
quote:Hulpmiddelen
Op woensdag 21 november 2001 14:49 schreef Dave het volgende:Wat dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 21-11-2001 14:53]
quote:Neuh, dan denk ik aan dildo's etc.
Op woensdag 21 november 2001 14:51 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Hulpmiddelen
![]()
quote:Wie is Gboy2? Hehehe
Op woensdag 21 november 2001 14:54 schreef Pjederdy het volgende:
Ik hebeen DARE voor Gboy2. Wil je hem?
quote:Ik tiep sneller dan de computer kan bijhouden!!
Op woensdag 21 november 2001 14:55 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Wie is Gboy2? Hehehe
Als hij niet te moeilijk is... OK
Dare: Plaats hier de log-file van je laatste cybersex avontuur
quote:Ik wil hem wel naar jou, Dave en mvdlubbe opsturen!!! Kan ik niet maken want het is een (voor jullie onbekende) FOK!ker... Gaan jullie daarmee akkoord?
Op woensdag 21 november 2001 14:58 schreef Pjederdy het volgende:Ik tiep sneller dan de computer kan bijhouden!!
Dare: Plaats hier de log-file van je laatste cybersex avontuur
quote:Accoord!
Op woensdag 21 november 2001 15:01 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik wil hem wel naar jou, Dave en mvdlubbe opsturen!!! Kan ik niet maken want het is een (voor jullie onbekende) FOK!ker... Gaan jullie daarmee akkoord?
quote:ehm, denk het niet. Heb ooit gezworen geen private logs te verzenden.. (en ontvangen hoort daar ook bij)
Op woensdag 21 november 2001 15:09 schreef Gboy27 het volgende:
Dave en mvdlubbe geen interesse?
Wel bedankt!
quote:Mail mij ook maar
Op woensdag 21 november 2001 15:08 schreef Gboy27 het volgende:[..]
U got mail!
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 21-11-2001 15:16]
quote:Daarom zet ik het ook niet hier!
Op woensdag 21 november 2001 15:10 schreef mvdlubbe het volgende:ehm, denk het niet. Heb ooit gezworen geen private logs te verzenden.. (en ontvangen hoort daar ook bij)
Wel bedankt!
quote:Feliciteerd mvdlubbe met zijn 1700ste post!!!
Op woensdag 21 november 2001 15:17 schreef mvdlubbe het volgende:
1700 POSTS!
quote:Ben ik te laat om nog te delen in de feestvreugde?
Op woensdag 21 november 2001 15:17 schreef Gboy27 het volgende:
Daarom zet ik het ook niet hier!
quote:Té laat!
Op woensdag 21 november 2001 15:23 schreef k_man het volgende:Ben ik te laat om nog te delen in de feestvreugde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |