Verheijen en Hedrick hebben natuurlijk wel een interessant verleden als het om tegen elkaar rijden gaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:37 schreef MiLalaa het volgende:
ik had liever Sven geruild met Verheijen. Dat Sven Hedrick in het laatste gedeelte nog kan pakken heb ik meer vertrouwen op dan dat Verheijen dat zou doen
Winnaar van goud is tot nu toe nog nooit uit de laatste rit gekomen, deze OWSquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef Remzz het volgende:
Kan die Hedrick wel het hele seizoen zeuren dat de Nederlanders altijd z'n geluk met de loting hebben. Bij het belangrijkste toernooi in vier jaar heeft hij tot 2x toe de beste loting.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
We moeten Fabris ook niet uitsluiten, hoewel de 10km eigenlijk net ff te lang is voor Enrico.
Die rit is mij wat te vaak voorgekomen de laatste tijd om eerlijk te zijn. Kramer - Hedrick was volgens mij geweldig geweest, vooral omdat die nog nooit voorgekomen is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Keijs het volgende:
Wel doodzonde dat laatste rit niet Kramer - Verheijen is. Had een werkelijk fantastisch gevecht geworden. Verheijen heb ik iets minder vertrouwen in, daarom zet ik hem ook op 1 kan die me een keer verrassen.
5e rit moet Kramer. Het begint om 15.00, een uur schaatsen + dweilen, dus tegen half 5 schat ik Kramer aan de start.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat begint het nu morgen... de NL moeten toch wel pas na 17.00 he?
nope, heeft idd afgehaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Shani Davis staat er niet bij ?
Rijd zeker niet voor de 10 km![]()
da's dus mooi kutquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5e rit moet Kramer. Het begint om 15.00, een uur schaatsen + dweilen, dus tegen half 5 schat ik Kramer aan de start.
Vind je? Hedrick vermorzelt hem in een directe confrontatie...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Ericr het volgende:
Goede loting, Verheijen heeft het nu echt in eigen handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |