Dat is ook kut ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef Pizzahut het volgende:
das balen, bij ons was de tv een keer kapot, ze zouden in de ochtend komen.
Kwamen ze pas om half 4![]()
nee niet TPG/TNT.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:23 schreef TheSorrow het volgende:
TPG [14.gif]
Hier doen ze het wel in de brievenbus proppen. (TNT dan)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:24 schreef __ruoivaS__ het volgende:
TNT is ook kut. 'ja we komen het bezorgen tussen 9:00 en 17:00'
beetje een hele dag thuis zitten om te wachten op een pakketje. Dat gewoon door de brievenbus past, maar dat doen ze niet.
Ik moest er dus een handtekening voor zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:02 schreef TheThirdMark het volgende:
Mits er niet voor getekend hoeft te worden dan gooien ze het wel in de brievenbus.
kloonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:32 schreef 2609 het volgende:
volgens mij is het selektvracht met een k
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:32 schreef 2609 het volgende:
volgens mij is het selektvracht met een k
3 weken maar? Ik dacht aan minstens een jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef Vipers het volgende:
Ik zou een rechtzaak aanspannen. Bel Spong op en zeg dat dit echt niet kan. De emotionele schade die hierdoor opgelopen is ondraaglijk. Blijf vooral drie weken thuis om over dit vreselijk drama heen te komen. Als eis zou ik een ton doen.![]()
Het zijn dan ook huisvrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef Vipers het volgende:
Maar het is wel raar dat die gasten eerder komen terwijl er iets anders afgesproken is.
En het is niet de eerste keer, ik heb ook wel eens gewacht en toen kwamen ze helemaal nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef Vipers het volgende:
Maar het is wel raar dat die gasten eerder komen terwijl er iets anders afgesproken is.
Hier komen ze altijd langs met een oude kutauto vol gestampt met pakketjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:03 schreef Radobe het volgende:
[..]
eerder huismannen, heb nog nooit een vrouw op de bestelbus gezien hiero
Hier met ouwe bestelbus, met dito bestuurderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Hier komen ze altijd langs met een oude kutauto vol gestampt met pakketjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |