Wat is daar nou dat ding linksbovenin? Een analoge dinges of een gigantische Power knopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:51 schreef Webby het volgende:
Nog een leuke mockup van een redesign:
[afbeelding]
Die vind ook ook tofquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:51 schreef Webby het volgende:
Nog een leuke mockup van een redesign:
[afbeelding]
Mario Kartquote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Oksel het volgende:Arme Kirby.
Maargoed, ik wil een top 5 van beste games tot nu toe op de DS zien..!
Ik vind Yoshi juist een van de beste DS games! Kun je eindeloos blijven spelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef mikando18 het volgende:
Slechtse spel: Yoshi touch and go, dat ze hier 45 euro voor durven te vragen, ik had het spel binnen 15 minuten uitgegespeeld en nooit naar om gekeken, gelukkig had ik mijn lesje geleerd en heb ik Nintendogs links laten liggen en aan de meeste reacties te lezen hoef ik daar geen spijt van te hebben.
ik kreeg $5,00 korting omdat Phoenix Wright gecancelled werdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:23 schreef Morthill het volgende:
Prachtig, omdat DVDBoxoffice Phoenix Wright niet kon leveren heb ik korting gekregen op mijn aankoop van Under the Knife =D ($2,50 Ca) Niet veel, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |