Het is één van de grappigste spellen die ik ooit heb gespeeldquote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit weekend weer een stuk Mario en Luigi gespeeld, ik was op het punt dat je in de woestijn met die 4 rotsen aan de gang moest. Mensen die er zijn geweest weten wel welk deel
Als je eenmaal binnen bent, en die alien rent achter luigi en de baby's aanDat stuk is geniaal, heb werkelijk in een deuk gelegen
Lijkt me nu echt he-le-maal niksquote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat praten tussen Mario en LuigiOnverstaanbaar gebrabbel. De baby's die elke keer er een rommel van maken, baby Bowser, baby Peach
Ik vind m écht super!
Ja, dat stomme spel van Mario and luigi dat volgende week uitkomtquote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat praten tussen Mario en LuigiOnverstaanbaar gebrabbel. De baby's die elke keer er een rommel van maken, baby Bowser, baby Peach
Ik vind m écht super!
Sonic en rustig lopenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, Sonic Rush is kut. Je moet rennen door de levels om loopings te halen, maar door dat rennen mis je allerlei goodies die je wel zietIk wil rustig rond kunnen lopen, dat kan in Sonic niet. Hence, kutspel
In castlevania kun je rustig rondlopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, Sonic Rush is kut. Je moet rennen door de levels om loopings te halen, maar door dat rennen mis je allerlei goodies die je wel zietIk wil rustig rond kunnen lopen, dat kan in Sonic niet. Hence, kutspel
Gijs...het is gewoon Metroid met wat meer stats.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook op Castlevania poep ikMislukte kruising tussen RPG en platform met teveel backtrack gezever.
Idd, ga ik dus ook vanuitquote:Op maandag 16 januari 2006 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die DS SP aankondiging zou vandaag moeten zijnIf not, wat ik dus zo goed als zeker weet, op zn vroegst op de E3
leukerquote:Op maandag 16 januari 2006 11:16 schreef philipnorth het volgende:
Hmmmm.... Maar is Castlevania op de DS leuk? Echt leuk? Als in NES/GB leuk? Of ben ik straks gewoon weken rondjes aan t lopen omdat ik geen idee heb wat ik moet doen/waar ik heen moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |