Ook dat lijkt me een vrij nep designquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Dit zou het nieuwe design van de DS moeten zijn, volgens M-gaming
Mij ook, hoe kunnen ze nou ineens met breedbeeld verder gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me een vrij nep design
Offtopicquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:45 schreef knater het volgende:
- bla -
offtopic & partypooperquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Offtopic
[TK] PS2 Games Final Fantasy X & Star Ocean
quote:
Nintendo verkocht 1 miljoen DSen in twee weken. Dat kunnen de fabrieken niet bijhouden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:40 schreef BMH het volgende:
Waarom is er een tekort aan Nintendo DSjes in Japan??
Nope, Het is een complot!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo verkocht 1 miljoen DSen in twee weken. Dat kunnen de fabrieken niet bijhouden.
Omdat je te snel weg was op MSNquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me een vrij nep design
Waarom? Ben je nu niet tevreden met je DS dan?quote:
Dat hebben ze bij de GBA SP toch ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze nieuwe functies toevoegen aan de nieuwe DS zou ik het echt kut vinden.
Dan zijn de oude DS-bezitters pas echt genaaid.
Denk niet dat dit gaat gebeuren, denk zelfs eerder dat bijvoorbeeld GBA support wel eens eruit gesloopt kan worden, maar zelfs als er functies bijkomen kan ik me echt niet genaaid voelen, kijk eens hoe de ipod steeds vernieuwd word en toch elke keer met weer enthousiast wordt ontvangen, misschien een andere markt maar toch redelijk vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze nieuwe functies toevoegen aan de nieuwe DS zou ik het echt kut vinden.
Dan zijn de oude DS-bezitters pas echt genaaid.
Nou ik voelde me anders flink genaait toen 1 DAG nadat ik mijn 20 gig had gekocht Apple aankondigde dat alle nieuwe 20/30gigs kleurenscherm kregen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:37 schreef knater het volgende:
[..]
Denk niet dat dit gaat gebeuren, denk zelfs eerder dat bijvoorbeeld GBA support wel eens eruit gesloopt kan worden, maar zelfs als er functies bijkomen kan ik me echt niet genaaid voelen, kijk eens hoe de ipod steeds vernieuwd word en toch elke keer met weer enthousiast wordt ontvangen, misschien een andere markt maar toch redelijk vergelijkbaar.
Ik heb liever dat een bedrijf hun product blijft verbeteren![]()
Nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Vertel es per ongeluk wat je er van vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |