Geen boekjes of wat dan ook vermoedt ik zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:41 schreef Jayhawk het volgende:
wat bedoel je met cartridge only?
Juistumus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen boekjes of wat dan ook vermoedt ik zo.
15 en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
Voor 10 euro kom ik hem bij je ophalen.
mail maar even:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mits werkend te zien, ok
Ik weet niet waar je precies woont? Misschien is MSN/mail handiger?
Ja, als hij het met dat blokje zonder problemen doet en ik dat blokje erbij krijgquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
mail maar even:
bimewet@gmail.com
Edit: Je bent je er dus wel ' aware' van dat je het spel omlaag gedrukt moet houden met een houten blokje om te kunnen spelen, als in de OP beschreven?
met blokje doet hij het meer dan perfect.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, als hij het met dat blokje zonder problemen doet en ik dat blokje erbij krijg
Ik mail je vanavond even
Ik kijk eerst even of hij in zn geheel weggaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:05 schreef eerke het volgende:
ik bied 5 euro exclusief voor Zelda!
Rotterdam.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waar woont TS?
In dat geval bied ik 7 euro excl. voor Zeldaquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:05 schreef eerke het volgende:
ik bied 5 euro exclusief voor Zelda!
Maak er 7.50 excl. van en je hebt een deal, tenzij de man die het hele pakket wilde hebben voor 23:59:59 reageert.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:41 schreef Chrizzly2 het volgende:
[..]
In dat geval bied ik 7 euro excl. voor Zelda
Is goed, maiil me even op bimewet@gmail.comquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef eerke het volgende:
dan bied ik 7.50 exclusief en hebben we een deal!
erik
Ik had precies nog 50 cent nodig voor mn pathe filmpas voor deze maand, vandaar wilde ik 7.50 hebben voor de cartridge...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef Chrizzly2 het volgende:
pff, met 50 cent overboden
Zelda is het zeker waard, maar ik heb al teveel uitgegeven deze maand.
Geen probleem.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
Sorry, ik zie er toch vanaf, m'n huisgenoot heeft toevallig gisteren een NES gehaald bij de kringloop...
Ik wacht op een mailtje?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef eerke het volgende:
dan bied ik 7.50 exclusief en hebben we een deal!
erik
Noem maar een prijsje... 5 euro excl. klinkt goed?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb wel interesse voor dat Duckhuntpistool!
kan je dan geen euro lenen van een vriend en dan weer bieden Chrizzly2?
2,50 euro excl.?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Noem maar een prijsje... 5 euro excl. klinkt goed?
En ik een mail dat ik het vanavond even zal wegen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had jou ook al een antwoord gestuurd over de verzendkosten enzo.
Deal voor 3.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:
2 euro exclusief voor mario/duckhunt
Het geld stond er gister al op, vandaag op de post gedaan.quote:
Oh oops, ik ben jou helemaal vergetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef DeHovenier het volgende:
Hoeveel weegt het pakketje? Dan kan ik betalen
Staat er nogsteeds niet op... postbankquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef eerke het volgende:
Oke, ik heb het geld donderdag al overgemaakt... Volgens de rabobank telbankieren site is de transactie ondertussen goedgekeurd dus het geld moet nu toch wel op je rekening staan!
Groeten Eerke
quote:Op zondag 15 januari 2006 09:26 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oh oops, ik ben jou helemaal vergeten
Ik zal vanavond even wegen wat het pistool weegt
Nouja, ik wacht wel met mijn NESquote:Op zondag 15 januari 2006 04:24 schreef DeHovenier het volgende:
Valt mee hoor. Soms gaan ze weg voor 15 euro
Moet je wel geluk hebben
Fijn zo. Veel plezier ermeequote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef peristilius het volgende:
Vandaag binnengekregen, prima in orde.
Ja, alleen gaat het ding nooit door de bus heen passen. Dus zit je standaard aan 5,50 verzendkosten, nietwaar? Ik weet niet of je je daar aan wilt wagen... maar dat lijkt me nogal veel?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef DeHovenier het volgende:
Weet je het al?
Nes, 2 joysticks, en het schietding (mits de hovenier hem niet wilt hebben).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
wat is er nog? ik heb eventueel interesse in de NES voor een leuk prijsje.
10 incl is een deal. heb net al 10 uitgegeven aan een nieuwe adapter voor het dingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:29 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nes, 2 joysticks, en het schietding (mits de hovenier hem niet wilt hebben).
Bied maar iets, ik zou zeggen, 10je? Zal je wel zelf even een blokje moeten zagen om de spelletjes omlaag gedrukt te houden.
voeg me ff toe op msn,miss kan ik je helpen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook een nieuwe adapter nodig. En dan is het op zoek gaan naar spellen!
Wat zeg je van adaptertje + pistool voor 10.50'je incl. naar je toe? verzendkosten zijn 5,50, hebbie voor 5 euro zowel adapter als pistool.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook een nieuwe adapter nodig. En dan is het op zoek gaan naar spellen!
mailtje op bimewet@gmail.com en het ligt nog deze week in de bus!quote:
Mooi, zodra 't geld binnen is staat ie dezelfde dag nog op het postkantoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef DeHovenier het volgende:
Heb de giro vanochtend op de bus gedaan.
klopt, ik zat ook al te wachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
Nog steeds niks afgeschreven
Ik heb internetbankieren van de Postbank
nee joh, via de post gaat het altijd supertraag.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil op m'n nes spelen![]()
Zou er iets misgegaan zijn
het geld stond hier nog niet op de bank, en ik kan nu ook niet inloggen vanwege problemen bij de f-u-c-k-i-n-g postbank. Morgen gaat hij dus ws. op de post. =)>quote:Op maandag 23 januari 2006 20:07 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je het pakketje op de post gedaan?
Hij is op de post gegaanquote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ok.
De NES met enige mankementen (zonder voeding), en 2 joypads.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
eeehm, wat een lang verhaal, wat heb je nog te koop?
Mooi, veel plezier ermeequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:25 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb hem ontvangen
Nu ff uitvissen op welke zender 'ie staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |