Ik denk dat ze het over de eerste shoot heeft (Aliens in Manhattan?)quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef Refragmental het volgende:
Karoltje.... Alienshoot??
Dat moeten allemaal sterrenbeelden voorstellen. Ben er bij sommige alleen nog niet uit welke ze voorstellen.
Ow! Dat zou best kunnen dan, heb het niet vanaf het begin gevolgd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:42 schreef Marty het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over de eerste shoot heeft (Aliens in Manhattan?)
En Tiffany lijkt idd net een man op die foto hierboven![]()
Je hebt gelijk! Heb het aangepast.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:17 schreef LeBeau het volgende:
Keenyah is Stier, niet Steenbok. Naima is Steenbok, Kahlen is Ram.
Vind ik geen leuk idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik een top idee!
Dus LeBeau, als je je geroepen voelt: be my zeer welkome guest!
hoezo spoiler?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef amaranta het volgende:
Jerruh, dat is een spoiler, dat willen we helemaal niet weten!
we hebben het tot nu toe altijd gedaan, fotos van tevoren erin zetten. het heef nauwelijks spoilerinhoud...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vind ik geen leuk idee.
Ik zou het erg fijn vinden als dit niet gedaan zou worden. Of anders, in het spoiler topic.
Ik vind het niet leuk om van te voren te weten wat er gaat gebeuren. Daarvoor kijk je toch juist de afleveringen? Ook qua shoots dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we hebben het tot nu toe altijd gedaan, fotos van tevoren erin zetten. het heef nauwelijks spoilerinhoud...
ik ben vanavond toch een slot openbreken met flowquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:01 schreef amaranta het volgende:
@ Jerruh
Ik weet van niks als er dalijk iets 'geks' in een zekere brievenbus in een zekere half moon street ligt...
![]()
ja ja... dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben vanavond toch een slot openbreken met flow.
Mee eens, het spoilert weliswaar de uitslag niet, maar wel de aflevering.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om van te voren te weten wat er gaat gebeuren. Daarvoor kijk je toch juist de afleveringen? Ook qua shoots dus.
Ja, idd, dat was ook al zo bij die alien-shoot.. wie ziet er nou leuk uit met een netje over dr gezicht gespannen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef Marty het volgende:
[..]
Lluvy is idd erg... maar arm kind! Met zulke make-up zou iedereen er verschrikkelijk uitzien volgens mij!
Bronquote:UPN's reality series America's Next Top Model returns on Wednesday, March 8 at 8p. A week prior, on March 1st at 8p, the network has scheduled a reunion show, America's Next Top Model: Where the Girls Are, with each of the previous winners updating viewers on the impact the show has made on their lives. Also on board for UPN are two more seasons of America's Next Top Model for next year.
Bij welk deel zijn ze nu in Amerika? Seizoen 6 alweerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
twee seizoenen ANTM in één jaarDan gaan we in NL dus nog meer achterlopen op Amerika..
Haha, ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef Toeps het volgende:
Keenyah moet dood (maar dat zullen jullie later nog wel zien...)
En ik heb stiekem wel een beetje een zwak voor Michelle.
Ik heb ooit gelezen dat het budget voor cycle 4 relatief klein is. Cycle 3 en 4 hebben gezamenlijk ongeveer evenveel budget als cycle 2 in z'n eentje, waarvan cycle 3 dan weer het grootste deel kreeg.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:15 schreef NAF_NAF het volgende:
Cycle 3 blijft in mijn ogen toch de leukste cycle.
Daar heb ik echt van genoten. Het was grappig en uitdagend.
Deze cycle lijkt meer op een soort routineklusje.
Aha dat zal er wel veel mee hebben te maken dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat het budget voor cycle 4 relatief klein is. Cycle 3 en 4 hebben gezamenlijk ongeveer evenveel budget als cycle 2 in z'n eentje, waarvan cycle 3 dan weer het grootste deel kreeg.
Je kunt het wel een beetje zien, vind ik. Het geheel heeft iets minder glamour.
Maar in cycle 5 is weer veel meer geld gestopt (alleen kunnen we er in Nederland nog niet naar kijken).
Ik heb die hele cycle gevolgd toen het in de USA werd uitgezonden.quote:
hele leuke cycle met aparte, stoere shoots, relletjes, mooie vrouwen en japan!quote:
Ja, ik vond het al vreemd toen Tyra zei dat deze cycle in LA is omdat zij daar zelf is begonnen...het budget was gewoon te kleinquote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat het budget voor cycle 4 relatief klein is. Cycle 3 en 4 hebben gezamenlijk ongeveer evenveel budget als cycle 2 in z'n eentje, waarvan cycle 3 dan weer het grootste deel kreeg.
Je kunt het wel een beetje zien, vind ik. Het geheel heeft iets minder glamour.
Maar in cycle 5 is weer veel meer geld gestopt (alleen kunnen we er in Nederland nog niet naar kijken).
ja van haar snap ik echt niet dat ze is doorgekomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef AmandaTopModel het volgende:
Ik vind dit niet echt kunnen.. [img]http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3h1gahxtcl2549d9.jpeg[img]
En heeft ze is aan een beugel gedacht? En het is ook nooit goed met haar!
Effe je plaatje gefixt.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:33 schreef AmandaTopModel het volgende:
Ik vind dit niet echt kunnen..
En heeft ze is aan een beugel gedacht? En het is ook nooit goed met haar!
ja en Tiffany toch ook? Zei ze niet iets van: y'all are bitchezZzZzquote:Op maandag 23 januari 2006 18:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah!
ronald mcdonald gaan flippen!!!.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zo hebben we het altijd in dit topic gedaan
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |