De fabrikant ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:00 schreef MdMa98 het volgende:
Ach het houdt jullie iig wel scherp:P
ik heb het dus ook nog niet gevondenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef basst2005 het volgende:
Heb het emailadres nog niet kunnen vinden, maar wel het gewone adres:
Smiths Food Group BV
Zonnebaan 35
3542EB UTRECHT
tel. 030-2473811
Volkomen met je eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:28 schreef MdMa98 het volgende:
Als je het normaal doet wel... expres doen is zo kinderachtig he?
Smiths Food Group BVquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef basst2005 het volgende:
Heb het emailadres nog niet kunnen vinden, maar wel het gewone adres:
Smiths Food Group BV
Zonnebaan 35
3542EB UTRECHT
tel. 030-2473811
Je bent toch geen veganist?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:06 schreef Kimske het volgende:
AH heeft wel baggerservice:
Blik hondenvoer, normaal kiep ik em zo leeg in de bak, nu had ik een half blikje nodig. Kom gewoon een stuk plastic tegen! Foto's gemaakt, mail gestuurd met foto's, kon een nieuw blik halen bij klantenservice. Ik terugmailen dat ik mijn hond geen AH voer meer voorzet, krijg ik terug dat dit soort dingen nu eenmaal voorkomen, ook bij andere merken...
Ben vegetariėr, keek op de vega boterhamworst van de AH, zit gewoon vis-aroma in.
Daar kregen we helemaal geen reactie op. Wel met andere vega's de pers opgezocht, foto ( mijn foto) is in de krant geweest en al.
Erg kinderachtig misschien, maar eej, zat dus al een jaar vis te eten tegen wil en dank.
Dit vind ik nog erger dan diefstalquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:35 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb vorige week een stuk of 10 bedrijven gemailt, en heb ondertussen terug:
- 1.50 euro
- VVV-bon 5 euro
- 3 hakproducten
- 2 zakjes tijgernootjes
- 1 enorme smartie koker + zak mini smarties
- 1 Toffifeedoos met 48 toffifee's
- 2 Unox producten
![]()
De adres gegevens van betreffende persoon word toch wel opgeslagen in hun systeem en veel voeding komt van hetzelfde concern (unilever , nutricia , Sara Lee , Numico om er maar enkele even snel uit te plukken). Teveel klachten van 1 adres zullen ze uiteindelijk niet eens meer serieus nemen en dus ook niet belonen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 07:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit vind ik nog erger dan diefstal
Het nadeel voor de betreffende bedrijven is een veelvoud van het voordeeltje dat jij met deze oplichtingspraktijken behaalt.
Daarnaast kan het tot gevolg hebben dat bepaalde werknemers binnen het bedrijf onterecht op hun donder krijgen of hierdoor worden benadeeld. Werknemers van de kwaliteitsafdeling worden o.a. afgerekend op de hoeveelheid klachten van klanten. Door jouw nepklachten zal hun score onterecht naar beneden gaan en lopen ze misschien wel (een deel van) hun eindejaarsbonus mis. En dat allemaal omdat jij 1 of 2 euro voordeel voor jezelf probeert te halen![]()
maar hebben ze ook een email adres?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:57 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Smiths Food Group BV
Antwoordnummer 2460
3600 VB Maarssen
nou ja. customer service is er natuurlijk wel mee bezig. Het moet worden behandeld. Verstuurd. transport kosten, arbeids kosten...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb het in het verleden wel eens gedaan bij de Flippo's. Alle lege chipszakken terugsturen en erbij vermelden dat er geen Flippo's inzatten. Kreeg ik elke keer mooi twee of meer Flippo's opgestuurd. Mja...ik vind dat niet echt stellen. Die Flippo's worden er machinaal ingedaan, dus ze zeggen gewoon dat het een foutje van de machine was.
Valt onder Lays =)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:27 schreef B_BOY het volgende:
weet iemand eigenlijk of doritos onder lays valt. ja toch he?
en wat het mail-adres van lays is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |