abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35420506
Pompje van krul controle creme van andrelon was onbruikbaar geworden, mailtje gestuurd.. moest adres sturen want dan zouden ze het vervangen. Kreeg ik kleur control spul toegestuurd, ipv krul controle creme..

Het gebaar is wel leuk.
pi_35421390
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Kijk z'n slimme opmerking
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!
Heb nu toch allang betere Sennheisers.

En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.

Duidelijk?

Edit :

Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.

Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..
Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35421409
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
pi_35422081
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
Neuh, was mijn eigen domme schuld, heb um te drogen gelegd, nu doet ie 't weer bijna perfect..

Joystick is iets minder sindsdien..
Werd gesmst door de vriendin toen ik stond te douchen, dus ik zo aardig om meteen even terug te smsen. Terwijl ik onder de douche sta, en hij was een beetje vochtig geworden toen..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_35422746
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef MaxMark het volgende:
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
OMG, jij kunt nu wel rentenieren
De status 'bagger-user' voorbij
pi_35423640
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een vraagje....me vriendin heeft een nieuwe mp3 speler voor kerst gehad. En nu is dus 1 oordopje uit elkaar gevallen, ik zoek nu dus gegevens van NIKKEI....iemand?
je kan met zoiets gewoon naar de winkel gaan, meestal krijg je dan een nieuw setje oordopjes
pi_35424009
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..

Met de vriendelijke groet:P
pi_35424178
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..

Met de vriendelijke groet:P
mmmm jammer dan
pi_35424234
doet pijn he de waarheid?
pi_35424266
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P
pi_35424368
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef MdMa98 het volgende:
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P

Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%

Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_35424421
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:32 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

mmmm jammer dan
Jij doet handel MBO? Je zal vast een lekkere zijn voor je baas met zo'n instelling.
Verhalen verzinnen om gratis producten te krijgen ...

Er zijn weinig dingen waar ik op ....
pi_35424508
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%

Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Net als teveel claimen bij je reisverzekering als er iets gestolen is. Ach, die 100 euro kan er ook wel bij. "daar gaat zo'n grote maatschappij niet failliet van"

Kolere, ik ben geen heilige linkse sloerie ofzo maar zo'n instelling vind ik echt ronduit kut.

Maar goed, dit is offtopic
pi_35424622
ik heb een bureaulampje van ikea, en na is de trafo kapot. ding is nog geen maand oud, maar het is niet de moeite waard om ervoor naar de ikea te reizen. Zou een brief schrijven wat opleveren?
pi_35424763
Tsjah als mensen eens wat minder geldgeil zouden zijn, zou alles toch een stuk goedkoper zijn..

Ik zie een nieuwe topic:P
pi_35424874
Leuk topic
Kom vaak genoeg producten tegen die niet naar wens zijn leuk om te zien dat je dus gewoon nieuwe producten thuisgestuurd kan krijgen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_35424887
Gewoon mee teruggaan...
pi_35424937
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
pi_35426714
Als je een produkt hebt wat niet in orde is en je zou er mee terug gaan naar de winkel word er niets mee gedaan. Juist door contact op te nemen met een bedrijf en zij je klacht kunnen behandelen en uitzoeken wat er verkeerd is gegaan zorgt ervoor dat ze hun produkt kunnen verbeteren. En zal dus uiteindelijk alleen maar de kwaliteit ten goede komen.

Ben het wel met je eens dat wanneer je echt dingen gaat verzinnen om er beter van te worden geen stijl is. Maar dat zal mede een reden zijn dat je een produkt van slechte kwaliteit moet terug sturen naar de fabrikant. Zo weten zij dat dit niet verzonnen is en kunnen ze de klacht ook nog beter onderzoeken.
pi_35426806
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?

Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_35426997
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?

Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
pi_35434142
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
pi_35434189
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten... Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
pi_35434234
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:

[..]

En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten... Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
Precies ja .
pi_35449308
wat is trouwens het email adres van lays? waar ik een klacht naar op kan sturen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')