Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kijk z'n slimme opmerking![]()
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!![]()
Heb nu toch allang betere Sennheisers.
En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.
Duidelijk?![]()
Edit :
Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.
Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..![]()
Neuh, was mijn eigen domme schuld, heb um te drogen gelegd, nu doet ie 't weer bijna perfect..quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Stuur dan alsnog een brief naar Sony, dat ie niet tegen water kan
Wat is er nu mis mee dan?
OMG, jij kunt nu wel rentenierenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef MaxMark het volgende:
Weekje of 2 geleden had ik een pak taksi gekocht, maar toen ik de sluiting bovenop losdeed (nog niet de seal die eronder zat verbroken), zag ik allemaal kleine draadjes die verdacht veel op kleine stukjes tabak leken. Die stukjes zaten vastgeplakt aan de "schenktuit", maar ik kon ze er wel van af pakken. Toen maar even gebeld naar de lieve mensjes van Friesland Food en die mevrouw vertelde me dat ze er melding van zou maken en of ze mijn adres en rekeningnummer mocht.
Nu heb ik eergister dus welgeteld ¤1,00 op mijn rekening gestort gekregen (pak kostte ¤0.85, tel uit uw winst), maar helaas geen pakket ofzo thuis gekregen
je kan met zoiets gewoon naar de winkel gaan, meestal krijg je dan een nieuw setje oordopjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Een vraagje....me vriendin heeft een nieuwe mp3 speler voor kerst gehad. En nu is dus 1 oordopje uit elkaar gevallen, ik zoek nu dus gegevens van NIKKEI....iemand?
mmmm jammer danquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef MdMa98 het volgende:
Jammer dat deze topic moet bestaan.. bedrijven mailen of bellen omdat zogenaamd dingen anders smaken.. Laat de bedrijven maar extra kosten maken. kosten die worden doorberekend aan consumenten.. Ga eens werken oid.. Hou nou maar op met bedrijfje pesten, want ik wil goedkoper boodschappen doen okay?.. Aangezien er in Nederland alleen al duizenden mensen dit nutteloze klaaggedrag vertonen..Mensen die de media opzoeken zijn net zo erg..
Met de vriendelijke groet:P
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef MdMa98 het volgende:
jullie zouden eigenlijk iets meer belasting moeten betalen ter compensatie:P
Jij doet handel MBO? Je zal vast een lekkere zijn voor je baas met zo'n instelling.quote:
Net als teveel claimen bij je reisverzekering als er iets gestolen is. Ach, die 100 euro kan er ook wel bij. "daar gaat zo'n grote maatschappij niet failliet van"quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedrijven op jaarbaisis (per bedrijf) nog niet eens 1000 euro kwijt zijn.
Ze verhandelen miljoenen producten.
1000 euro verdelen ze over miljoenen producten, met als gevolg een prijsstijging van ongeveer 0,0001%
Als je dáár over gaat huilen kan je beter naar een of ander oostblok-land verhuizen.
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf dat deze vergelijking nergens op slaat?![]()
Ik koop een pak beschuit, de bovenste beschuit is zwart en laat rare kleuren zien. Dan gooi jij die bovenste weg en vreet je de rest op?
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef MdMa98 het volgende:
Mischien zijn juliie dan gewoon iets te verwaand...steve-o Stel ik koop een auto.. maar er zitten geen velgen onder.. dan ga ik er ook niet mee terug om de complete auto om te ruilen?
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Het is mijn recht om de fabrikant te wijzen op een productiefout waardoor ik een slecht product in huis heb . Je kan wel zeggen laat maar varen , Maar volgens mij is zo'n fabrikant er niet blij mee als ze slechte producten op de markt zetten ook al is het maar 1 batch die fout is ..
En een auto met een levensmiddelen vergelijken vind ik wel erg ver gaan .
Precies ja .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:37 schreef Xanthe het volgende:
[..]
En dan nog op een nieuwe auto zit 3 jaar garantie op fabrieksfouten...Ga je dan als er iets niet in orde is niet mee terug???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |