abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34535270
Gratis sticker vel
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 28 januari 2006 @ 02:03:10 #127
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34539811
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik vind het triest om te lezen dat sommige mensen het hier nodig vinden, om zonder enige vorm van aanleiding, deze bedrijven lastig te vallen en te bedelen om gratis producten.

Heel zielig .
Idd vind ik ook lame. Als er echt iets mis mee is, okay. Maar om gratis dingen te scoren...
pi_34615316
Ik ontvang een gratis flesje krul controle creme van Andrelon omdat de vorige het pompje stuk was.
pi_34617089
Ik ontving vorige week 2 zakjes zoute pinda's van Duyvis.
Lange benen koud hoofd.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:49:02 #130
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_34644427
quote:
Geachte heer .....,

Hartelijk dank voor uw bericht over onze Dr. Oetker Big Americans pizza
California. Hierbij delen wij u mee dat het ons spijt dat deze pizza niet
aan uw verwachtingen voldeed.

Wij willen u verzekeren dat wij niet alleen maximale zorg aan het
samenstellen van onze producten en aan de keuze van de grondstoffen
besteden, maar ook continu onze producten blijven testen en controleren.
Wat de oorzaak is geweest dat de door u gekochte pizza' een zoute smaak
had, is voor ons van hieruit helaas niet te achterhalen. De pizzamonsters
uit dezelfde productie voldoen wel aan de normen. Wij nemen uw informatie
serieus en zullen uitzoeken wat de oorzaak kan zijn geweest.

Omdat wij het vervelend vinden dat u met één van onze producten een minder
goede ervaring heeft gehad, menen wij er goed aan te doen u een Dr. Oetker
pizzasnijder te schenken. Wilt u zo vriendelijk zijn ons uw adresgegevens
hiervoor te geven? Tevens kunt u bij aankoop van de volgende Dr. Oetker
pizza naar keuze de aankoopbon, samen met deze brief en uw
bank-/girorekeningnummer gratis opsturen naar: Dr. Oetker Nederland,
Antwoordnummer 7204, 3800 TE, AMERSFOORT. Het aankoopbedrag van de pizza
wordt dan zo snel mogelijk naar u overgemaakt.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u veel
smulplezier met de volgende Dr. Oetker pizza.

Met vriendelijke groet,
Dr. Oetker Nederland b.v.

Jet Driesten
Consumentenservice

Uw bank-/girorekeningnummer: ..??????????????????
Gratis pizza-snijder en gratis pizza!!!!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_34644906
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef GSMboy het volgende:
Die Pringels truuk met die 3 gratis kokers heb ik ook gedaan. Ik had idd verotte chips...
5 euro retour + 3 kokers....
wat is de truc dan?
pi_34647045
Had van die Philips oortjes die kapot zijn gegaan, bij 1 is het kabeltje kapot, doet het dus niet meer, en bij de andere is dat plasticje met die gaatjes en zo afgebroken. Zal even mailen en kijken wat ik ervoor terug krijg ofzo.
Had de oortjes overigens nog maar 1 maand, heb nu Sennheiser oortjes..

Weet trouwens iemand het typenummer van die oortjes? Ze waren dacht ik 8 euro en ze zijn met die kapjes die je er in 3 kleuren bij krijgt en kunt vervangen.. Heb het bonnetje weggegooid
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34647446
was met kerst bij mijn schoonouders en die had een pak Dubbelfris. Ik schonk het in en er kwam allemaal drab uitzetten. Gemaild naar de Dubbelfris en kreeg 1 euro op mijn rekening gestort...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_34647672
U hebt ons de volgende vraag gestuurd:
Geachte heer/mevouw,

Ik heb een tijdje terug deze oortjes gekocht, en heb ze ongeveer een maandje in het gebruik gehad. Veel plezier van gehad e.d., was er ook erg tevreden mee.

Alleen is bij 1 oortje na ongeveer een maandje binnenin een draadje los gaan zitten waardoor nog maar 1 oortje het deed. Dus heb ik tijdelijk met 1 oortje rondgelopen, tot bij het andere oortje het plaatje wat in je oor ( met die gaatjes erin en de L ) er spontaan vanaf viel. Dit tot mijn grote spijt. Ik heb mijn oortjes gewoon rustig behandeld en ook geen gekke dingen mee gedaan of zo.

Ik wou U hiermee op de hoogte stellen van de mankementen. Hopende U hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Kan evt. op verzoek ook foto's ervan maken of ze opsturen.

Met vriendelijke groet,

Dimitri Pouwels

Dimitri op z'n netste..
pi_34648353
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Had van die Philips oortjes die kapot zijn gegaan, bij 1 is het kabeltje kapot, doet het dus niet meer, en bij de andere is dat plasticje met die gaatjes en zo afgebroken. Zal even mailen en kijken wat ik ervoor terug krijg ofzo.
Had de oortjes overigens nog maar 1 maand, heb nu Sennheiser oortjes..

Weet trouwens iemand het typenummer van die oortjes? Ze waren dacht ik 8 euro en ze zijn met die kapjes die je er in 3 kleuren bij krijgt en kunt vervangen.. Heb het bonnetje weggegooid
Philips hé....
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:19:42 #136
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34648669
quote:
Beste Coca Cola,

Gisteren kocht ik bij de locale supermarkt 2 flessen Coca Cola ( 1.5 liter )
Ik koop hier best vaak Coca Cola, nooit problemen mee gehad, tot op gisteren.

Tot mijn verbazing viel de bodem uit 1 van de flessen, en stroomde de cola zo over de vloer, toen ik de fles uit de tas, in de koelkast wilde zetten.

Gelukkig hebben we parket, dus daar is niks mee aan de hand, maar ik wou het even melden.
Het was overgens niet de 'nieuwe statiegeldfles', maar de 'oude' fles.

Met vriendelijke groet,

Bob Bakker
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
pi_34648725
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef Backhander het volgende:

[..]

Philips hé....
Ja idd.. Eens kijken wat ze voor me over hebben.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:26:00 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34648887
Ik moet denken aan een verhaal van mijn zusje. Zij had een keer kinderkoekjes gekocht maar wat bleek de koekjes in het zakje leken zo veel op kattebrokjes dat ze de volgende dag haar dochtertje in het bakje van de kat zag rondsnuffelen. Klacht gestuurd naar de fabriek.
Enkele weken dagen kreeg ze een soortgelijke brief als al die brieven hierboven thuisgestuurd met een gratis pakket. Doet ze het pakket open zitten er allemaal van die pakjes met kattevoerkoekjes in.
Lekker douchen!
pi_34649104
Keer bij de V & D Mario Party 5 voor de game cube met een prijslabel van 10 Euro. Ik zag nog meer spellen van 10 euro, dus ik nam m mee met de gedachte van: "mooi, kost me maar 10 euro". De verkoper weigerde mij dit spel mee te geven, omdat het spel duurder zou zijn. Iemand had, volgens hem, het prijslabeltje veranderd.

Nu ken ik de vertrouwensleer en ik heb me daarop beroept, tevergeefs. De verkoper weigerde, terwijl ik op basis van de vertrouwenleer.. waarbij er wilsovereenstemming is tussen aanbod en vraag middels een prijslabel en mijn goedkeuring en aankoopmotief, waarbij ik niet kon weten dat het spel duurder zou zijn. Kijk als ik een X-box 360 zou zien met een prijslabel van 5 Euro erop, dan zou ik kunnen weten dat het niet klopt... maar met een spel waarbij er andere spellen naast staan met dezelfde prijsrange... dan kan ik dus niet weten dat zo'n spel duurder is.

Toen de verkoper weigerde, ben ik naar zijn manager gegaan. Deze heeft mijn adresgegevens opgeschreven en 3 dagen later opgebeld; ik kon het spel meekrijgen voor 10 Euro. Dezelfde verkoper die eerst weigerde heeft mij het spel overhandigd met de boodschap dat ik de volgende keer dit niet weer kon doen. Ik ging per direct weer met hem in discussie en zei: "mooi wel, want ik sta wettelijk in mijn gelijk". Hij zei daarop een tegenovergesteld antwoord.

Nu de grap: Die verkoper kan de situatie wel onrechtmatig vinden, maar het was zijn verantwoordelijkheid to begin with... Hij als verkoper is verantwoordelijk voor het bewaken van zijn assortiment. Als kinderen zoiets zouden doen, dan zou hij daarop moeten letten. Op dat moment is dat deel van de winkel toch zijn verantwoordelijkheid?
pi_34649206
Bij pringles werkt het ook niet echt

Was iemand uitgeschoten met de hete pepers dus je brande bijna letterijk je smoel aan die chips, terwijl het normaal gewoon goed te eten is.

Ik dus via de site gemeld , krijg ik dit terug.
quote:
Geachte heer-------

Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw bericht, waarin u ons uw ervaringen met ons product Pringles meedeelt.

Het spijt ons dat u een bus heeft gekocht, waarin zich kennelijk Pringles bevinden die helaas niet geheel aan de gestelde eisen voldoen.

Bij de fabricage van Pringles worden uiterst strenge kwaliteitscontroles uitgevoerd. Helaas kan het sporadisch voorkomen dat Pringles die niet geheel aan de gestelde eisen voldoen, tussen deze frequente controles doorslippen. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.

De door u verstrekte gegevens zullen wij doorgeven aan afdeling kwaliteitscontrole. Voor een verdere afhandeling en vergoeding van de klacht verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via ons gratis telefoonnummer 0800-7746453. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

In het vertrouwen dat uw volgende aankopen weer geheel en al aan de gestelde normen voldoen, verblijven wij, met vriendelijke groeten,

PROCTER & GAMBLE NEDERLAND B.V.

Joyce Lukkes
Consumenten Service
Heb er verder niks mee gedaan.....beetje stom. maar ach ja...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_34649303
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Ik kocht een kast bij de ikea. Dus ik de verschillende dingen op zo'n kar leggen. Lees ik dat je ze met de streepjeskodes naar voren moet doen. Dus ik doe dat zie ik dat er op de deur geen streepjes code zit. Dus ik loop terug naar het rek waar ik die deur vandaan had en er ligt een streepjescode los dus ik pak die en plak die erop. Zijn van die grote brede stickers. Verder had ik ook nog 12 houten planken die in de kast moesten. Dus ik kom bij de kassa leg 1 zo'n plank op de kassa en zeg het zijn er 12. Gaat die kassa doos ze helemaal natellen. En scant verder gewoon de streepjescodes. Wat bleek nou had ik er per ongeluk een streekjes code opgeplakt van een kleinere deur. Die dus goedkoper was. Scheelde me 25 euro ofzo. Maar vond dat echt frappant dat die kassiere wel helemaal gaat natellen hoeveel planken er liggen en niet opvalt dat een deur dan ineens goedkoper is. Maar ja mij hoor je niet klagen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:39:46 #142
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34649332
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:

[..]

En dit is echt, zoniet dan maak je denk ik geen schijn van kans...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34650368
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:17:29 #144
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34650447
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
'naar mijn spijt heb ik deze weggegooid, onder het motto "wat moet ik met een kapotte <insert verpakking naam>'

denk ik
pi_34650448
quote:
Dat je het uit kwaadheid gelijk hebt weggegooid.
pi_34650449
quote:
Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?

pi_34650552
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?

Daar krijg je sterke buikspieren van
pi_34650612
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:21 schreef Integrity het volgende:

[..]

Daar krijg je sterke buikspieren van
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:33:58 #149
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_34650952
Euhm, eigenlijk telt en mag het niet, maar goed. Ik heb een keer een haar in een zakje m&m's gedaan en teruggestuurd. Krijg ik een brief terug: "Dit kan eigenlijk niet, we werken hier allemaal met haarnetjes op, we weten niet hoe deze haar in het zakje terecht is gekomen". Ik kreeg er wel een king-size zak m&m's bij...
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:35:49 #150
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_34652868
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:

[..]

Beste Coca Cola

Doe dan Geachte heer/mevouw,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties