Idd vind ik ook lame. Als er echt iets mis mee is, okay. Maar om gratis dingen te scoren...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik vind het triest om te lezen dat sommige mensen het hier nodig vinden, om zonder enige vorm van aanleiding, deze bedrijven lastig te vallen en te bedelen om gratis producten.
Heel zielig.
quote:Geachte heer .....,
Hartelijk dank voor uw bericht over onze Dr. Oetker Big Americans pizza
California. Hierbij delen wij u mee dat het ons spijt dat deze pizza niet
aan uw verwachtingen voldeed.
Wij willen u verzekeren dat wij niet alleen maximale zorg aan het
samenstellen van onze producten en aan de keuze van de grondstoffen
besteden, maar ook continu onze producten blijven testen en controleren.
Wat de oorzaak is geweest dat de door u gekochte pizza' een zoute smaak
had, is voor ons van hieruit helaas niet te achterhalen. De pizzamonsters
uit dezelfde productie voldoen wel aan de normen. Wij nemen uw informatie
serieus en zullen uitzoeken wat de oorzaak kan zijn geweest.
Omdat wij het vervelend vinden dat u met één van onze producten een minder
goede ervaring heeft gehad, menen wij er goed aan te doen u een Dr. Oetker
pizzasnijder te schenken. Wilt u zo vriendelijk zijn ons uw adresgegevens
hiervoor te geven? Tevens kunt u bij aankoop van de volgende Dr. Oetker
pizza naar keuze de aankoopbon, samen met deze brief en uw
bank-/girorekeningnummer gratis opsturen naar: Dr. Oetker Nederland,
Antwoordnummer 7204, 3800 TE, AMERSFOORT. Het aankoopbedrag van de pizza
wordt dan zo snel mogelijk naar u overgemaakt.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u veel
smulplezier met de volgende Dr. Oetker pizza.
Met vriendelijke groet,
Dr. Oetker Nederland b.v.
Jet Driesten
Consumentenservice
Uw bank-/girorekeningnummer: ..??????????????????
wat is de truc dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef GSMboy het volgende:
Die Pringels truuk met die 3 gratis kokers heb ik ook gedaan. Ik had idd verotte chips...
5 euro retour + 3 kokers....
Philips hé....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Had van die Philips oortjes die kapot zijn gegaan, bij 1 is het kabeltje kapot, doet het dus niet meer, en bij de andere is dat plasticje met die gaatjes en zo afgebroken. Zal even mailen en kijken wat ik ervoor terug krijg ofzo.
Had de oortjes overigens nog maar 1 maand, heb nu Sennheiser oortjes..![]()
Weet trouwens iemand het typenummer van die oortjes? Ze waren dacht ik 8 euro en ze zijn met die kapjes die je er in 3 kleuren bij krijgt en kunt vervangen.. Heb het bonnetje weggegooid![]()
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig isquote:Beste Coca Cola,
Gisteren kocht ik bij de locale supermarkt 2 flessen Coca Cola ( 1.5 liter )
Ik koop hier best vaak Coca Cola, nooit problemen mee gehad, tot op gisteren.
Tot mijn verbazing viel de bodem uit 1 van de flessen, en stroomde de cola zo over de vloer, toen ik de fles uit de tas, in de koelkast wilde zetten.
Gelukkig hebben we parket, dus daar is niks mee aan de hand, maar ik wou het even melden.
Het was overgens niet de 'nieuwe statiegeldfles', maar de 'oude' fles.
Met vriendelijke groet,
Bob Bakker
Ja idd.. Eens kijken wat ze voor me over hebben.quote:
Heb er verder niks mee gedaan.....beetje stom. maar ach ja...quote:Geachte heer-------
Hiermee bevestigen wij de goede ontvangst van uw bericht, waarin u ons uw ervaringen met ons product Pringles meedeelt.
Het spijt ons dat u een bus heeft gekocht, waarin zich kennelijk Pringles bevinden die helaas niet geheel aan de gestelde eisen voldoen.
Bij de fabricage van Pringles worden uiterst strenge kwaliteitscontroles uitgevoerd. Helaas kan het sporadisch voorkomen dat Pringles die niet geheel aan de gestelde eisen voldoen, tussen deze frequente controles doorslippen. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.
De door u verstrekte gegevens zullen wij doorgeven aan afdeling kwaliteitscontrole. Voor een verdere afhandeling en vergoeding van de klacht verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via ons gratis telefoonnummer 0800-7746453. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
In het vertrouwen dat uw volgende aankopen weer geheel en al aan de gestelde normen voldoen, verblijven wij, met vriendelijke groeten,
PROCTER & GAMBLE NEDERLAND B.V.
Joyce Lukkes
Consumenten Service
En dit is echt, zoniet dan maak je denk ik geen schijn van kans...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
'naar mijn spijt heb ik deze weggegooid, onder het motto "wat moet ik met een kapotte <insert verpakking naam>'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat als ze vragen om de verappking op te sturen, wat is de bestte 'smoes' ?
Dat je het uit kwaadheid gelijk hebt weggegooid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Daar krijg je sterke buikspieren vanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zeggen dat je alleen de verappking nog hebt?
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:21 schreef Integrity het volgende:
[..]
Daar krijg je sterke buikspieren van
Beste Coca Colaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eens kijken of Coca Cola ook vrijgevig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |