Smullen!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef mic_forever het volgende:
Ik had een zakje biggetjes teruggekregen van katja :p
quote:Op maandag 23 januari 2006 15:19 schreef Tafkahs het volgende:
het zijn gewoon halve voedselbanken wat hier aangelegd wordt
post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:14 schreef Whizzkith het volgende:
van de 10 (ofzo) bedrijven die ik heb gemailt, heb ik een stuk of 9 producten/geld/bonnen teruggekregen
Kopieer jij ze anders ff...quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef got.rice het volgende:
[..]
post die mailtjes hier ff, wil ook wel gratis dingen
Whaha ja valt vast niet opquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kopieer jij ze anders ff...![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver![]()
Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk studentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:30 schreef MaceNL het volgende:
gratis producten krijgen omdat je een product hebt gekocht dat niet in orde was oke,
maar de boel gaan bezeiken en 10 bedrijven mailen omdat je gewoon zielig bent en geen zakgeld van je mamma krijgt gaat gewoon te ver![]()
Allebeiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. "Je bent toch hollander, of niet?" gaat imo hier iets te ver in door. Maar ja, degene die zo kansloos zielig bezig zijn zijn waarschijnlijk studentof werkloos, en hebben dus niks beters te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |