Tweaker mods zijn strenger, ik zit dan ook niet voor niets op Fokquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
tweaker-mods pesten door baggertopic te openen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:51 schreef Sebasser het volgende:
als fok er mee stopt stap ik weer terug naar GoT
Meesterlijke avatarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:58 schreef tonks het volgende:
Dan ga ik gewoon leven, i guess
Laat ik fok even voor 1 dag sluiten, jij zo van weeeeh ik spring ik spring, en dan fok weer open gooienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dan spring ik van een flat ofzo!
strenger? kampbeulen zijn hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef Phibbels het volgende:
[..]
Tweaker mods zijn strenger, ik zit dan ook niet voor niets op Fok
Dat zou serieus niet zo tof zijn!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Laat ik fok even voor 1 dag sluiten, jij zo van weeeeh ik spring ik spring, en dan fok weer open gooien
heb jij een leven buiten fok?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef Mr-Z het volgende:
Ik denk dat m'n leven niet anders zou worden dan dat het nu is![]()
Je kan beter vragen: Heb ik een leven binnen fok? Mijn antwoord: Niet meer! Ik heb me losgevochten, nachten krijsend wakker gelegen, vrienden gezocht, naar buiten gegaan, computer uitgezet! Maar ik ben er uit,quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Mr-Z het volgende:
Nou ja voor sommigen is het misschien beter dat ze binnen blijven![]()
ehm.. iets anders?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:51 schreef Phibbels het volgende:
Stel Fok wordt opgeheven of alleen de ONZ. Wat zou je dan gaan doen.
Ik zou bijvoorbeeld stoppen met internet gebruik en mijn sociale leensstijl weer oppakken.
Of mijn baas zou ineens vinden dat ik een stuk meer ging werken
Ga je m dan ook opeten?quote:
Ja ik ga hem ook opeten, tzou denk ik een hawai worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:44 schreef v00rn het volgende:
[..]
Ga je m dan ook opeten?![]()
Ik ga dan vissen op voorn in lutjebroek
Nee gek, Ik heb versgebakken voornquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:45 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Ja ik ga hem ook opeten, tzou denk ik een hawai worden.
Wil je een stukje?
geb. datum: 1992-12-09quote:Op zondag 22 januari 2006 23:05 schreef most_wanted het volgende:
Zou ik me vervelen.
Da's niet veel ...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:54 schreef Sebasser het volgende:
over de 500 posts in 12 dagen is niet normaal ..
Hoe wil je da betalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef RX_Shorty het volgende:
Fok opkopen? en verdergaan?
Een zak chips opentrekken en genieten van de rust. Al die baggerende kutmongolen die dan ergens anders naartoe gaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:51 schreef Phibbels het volgende:
Stel Fok wordt opgeheven of alleen de ONZ. Wat zou je dan gaan doen.
wodquote:Op maandag 23 januari 2006 14:49 schreef Brigadier_Blehrbek het volgende:
[..]
Een zak chips opentrekken en genieten van de rust. Al die baggerende kutmongolen die dan ergens anders naartoe gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |