Tweaker mods zijn strenger, ik zit dan ook niet voor niets op Fokquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
tweaker-mods pesten door baggertopic te openen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:51 schreef Sebasser het volgende:
als fok er mee stopt stap ik weer terug naar GoT
Meesterlijke avatarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:58 schreef tonks het volgende:
Dan ga ik gewoon leven, i guess
Laat ik fok even voor 1 dag sluiten, jij zo van weeeeh ik spring ik spring, en dan fok weer open gooienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dan spring ik van een flat ofzo!
strenger? kampbeulen zijn hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef Phibbels het volgende:
[..]
Tweaker mods zijn strenger, ik zit dan ook niet voor niets op Fok
Dat zou serieus niet zo tof zijn!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Laat ik fok even voor 1 dag sluiten, jij zo van weeeeh ik spring ik spring, en dan fok weer open gooien
heb jij een leven buiten fok?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef Mr-Z het volgende:
Ik denk dat m'n leven niet anders zou worden dan dat het nu is![]()
Je kan beter vragen: Heb ik een leven binnen fok? Mijn antwoord: Niet meer! Ik heb me losgevochten, nachten krijsend wakker gelegen, vrienden gezocht, naar buiten gegaan, computer uitgezet! Maar ik ben er uit,quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:23 schreef Mr-Z het volgende:
Nou ja voor sommigen is het misschien beter dat ze binnen blijven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |