Deze geweldige kast gaat weg, omdat ik overstap op een kleinere kast.
ff van een site-geript:
quote:
Met de nieuwe V-serie presenteert Lian Li opnieuw een reeks innovatieve behuizingen, welke niet alleen indruk maakt door het zeer exclusieve design, maar ook door het zeer hoge afwerkingsniveau. Met de V-serie is een volledig nieuw concept ontwikkeld, welke als basis kan dienen voor een zeer stil, koel en opgeruimd systeem.
De aluminium-behuizing is hoogwaardig afgewerkt en ondanks zijn geringe gewicht zeer stabiel. Bijna alle hoeken en kanten zijn afgerond, zodat verwondingen worden voorkomen. Deze behuizing is zeer geschikt voor zeer omvangrijke systemen. Het gebruikte materiaal zorgt voor een goede warmteafgifte. Ook de opbouw van het nieuwe design biedt veel mogelijkheden op het gebied van koeling.
De binnenkant van de behuizing is zodanig opgebouwd dat de voeding onderin de PC wordt geplaatst, het moederbord 'op de kop' staat en de harde schijven ruimtelijk gescheiden zijn van de rest. Door de standaard reeds aanwezige koelers wordt een aanzienlijke 'airflow' gecreëerd. Voor transport kan de behuizing verplaatst worden door middel van de wielen. Uiteraard beschikken de wielen over remmen.
In totaal kunnen in de V1000 midi-tower 11 loopwerken geplaatst worden (5 x 5,25" extren, 6 x 3,5" intern), waarbij de onderste 5,25" schacht met een 3,5" bracket is uitgerust. De frontaal geplaatste 120 mm. koeler zorgt voor een actieve koeling van de harde schijven.
Aan de achterzijde is eveneens een 120 mm. koeler geplaatst, welke de warme lucht van de processor snel afvoert. Door een nieuw soort koelerschacht is de geluidsproductie zeer laag.
De Plus variant is tevens standaard uitgerust met een airduct voor de CPU en de voeding. Daarnaast wordt er een extra 120 mm. ventilator meegeleverd welke de warme lucht de behuizing uitblaast.
De behuizing wordt standaard met 2 Lian Li aluminium universele afdekkingen geleverd (1x 5,25" en 1x 3,5"). De behuizing beschikt aan de voorzijde over twee USB 2.0 aansluitingen, één FireWire-aansluiting en twee audio-aansluitingen.
Specificaties:
Afmetingen: 210 x 490 x 525 mm.
Gewicht: ca. 8 kg
Form factor: ATX
Ik heb er nog een extra universele afdekking bij zitten voor een 2de cd/dvd-speler.
let-op!Normaal zitten er 2 bracks voor 6 HD's in, ik heb er 1 brack en een middenschotje uitgehaald. Hierdoor is er een berg ruimte vrij gekomen. Beide kan ik zo terug pop-nagelen dan wel schroeven als het nodig is.
Er zitten wat kleine "krasjes" aan de zijkant, maar die vallen niet op doordat hij dus zelf al brushed-metal heeft.
Ik zal morgen even een paar pics maken.
Vraagprijs:
¤175,-
Alleen af te halen in postcode gebied: 1731 (Winkel) [ Bericht 0% gewijzigd door SCaRaB op 11-01-2006 12:41:59 (~:)) ]