Neen, van 'You're beautiful'.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die is toch van 'your beautiful'?
Zet de radio dan uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:47 schreef PDOA het volgende:
[..]
Kan niet. Algemeen ingesteld en door de commissie goedgekeurde zender voor tijdens het werk.
dan bijt je maar je even door. je gaat echt niet dood van die 3 minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:50 schreef PDOA het volgende:
[..]
Kan niet. Algemeen ingesteld en door de commissie goedgekeurde zender voor tijdens het werk.
Zoek dan ander werkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:50 schreef PDOA het volgende:
[..]
En welke zender hebben we het dan over? Saairadio zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:47 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dat kan toch niet missen; inspiratieloos geluidsbehang. Gelukkig doe ik werk waar geen radio bij kan worden aangezet. Saai Radio weet op de 1 of andere manier bij mij altijd agressie op te wekken. Terug naar James Blunt, het komt op mij allemaal erg bedacht en gemaakt over, zeker met die clip erbij. Tsja het is voor een bepaalde doelgroep die alles wat op Saai Radio wordt uitgezonden leuk vindt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En welke zender hebben we het dan over? Saairadio zeker
Sociale werkplaats?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:50 schreef PDOA het volgende:
[..]
Neenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:42 schreef XQZ-me het volgende:
en toch vind ik 'goodbye my lover' een mooi nummer!
bij jou wel ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:48 schreef LSS het volgende:
[..]
Beautifull is zeker het tegenovergestelde van beautiempty of niet?![]()
Inderdaad inwisselbaar type, volgend jaar weer een nieuw gezicht; het lijkt Idols wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef Chimay het volgende:
Ach, gewoon weer een hype, over een jaar is ie weer totaal vergeten.![]()
dat kan veelzeggend zijn over het niveau van James Blunt ... óf natuurlijk over het niveau van de andere platen in de 'hitlijsten' ....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:32 schreef crossover het volgende:
zeker een KLB topic waard, dat zo iemand in de hitlijsten kan komen![]()
schandalig
beidequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat kan veelzeggend zijn over het niveau van James Blunt ... óf natuurlijk over het niveau van de andere platen in de 'hitlijsten' ....
whehehequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Leatherface het volgende:
Om de een of andere reden verwar ik hem steeds met Anouk.
Toen ik You're Beautiful voor het eerst op de radio hoorde, dacht ik dat het van Anouk is. En van het nieuwe nummer van Anouk dacht ik in de eerste instantie dat het van James Blunt is.![]()
Een vriendin van me had die cd eens opstaan. Op de helft kreeg ik last van zware depressies en zelfmoordneigingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:27 schreef buzzer het volgende:
over smaak valt niet echt te twisten. Ik heb er geen hekel aan, maar als je een hele cd van hem draait heb ik de neiging om hem halverwege uit te zetten. Een beetje veel van hetzelfde allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |