Persoonlijk vind ik dat wel heel erg veel, en bijna niet meer geloofwaardig, wat cijfers:quote:En, tegelijkertijd, sterft er elke 3 seconde een kind in Afrika door het beleid van de rijke kapitalistische landen
Unicef:quote:En, tegelijkertijd, sterft er elke 3 seconde een kind in Afrika door het beleid van de rijke kapitalistische landen
quote:Afrika Bevolkingsaantal: 840 miljoen (gegevens 2002).
Dat klinkt zeker als een aannemelijk aantal. En ik neem aan (geen bron ofzo) dat er in heel Afrika wel meer kinderen geboren worden dan 11 miljoen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:27 schreef rpgodfather het volgende:
dat is dus ongeveer 11,000,000 per jaar (28,000*365)...klinkt als een aannemelijk aantal
En terwijl je typte nog eens 20quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:12 schreef tonks het volgende:
whehe ik zit dit topic te lezen en terwijl ik las zijn er 20 kinderen doodgegaan
Wanneer zijn jouw 3 seconden om?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:39 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah alsof wij daar iets aan kunnen doen, zolang ik niet doodga is het toch niet erg ?
Gek weet ik veelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wanneer zijn jouw 3 seconden om?![]()
* Het_hupt wacht in spanning![]()
lijkt mij geen onzinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:06 schreef RicoRabbit het volgende:
Dat zou dus betekenen dat er elke dag 28.800 kinderen sterfen aan armoede
Je kan me veel wijsmaken, maar dit?
Wat denken jullie?
//edit
Dit staat in Onzin Voor Je Leven, omdat ik dus denk dat dit pure onzin is
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:39 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah alsof wij daar iets aan kunnen doen, zolang ik niet doodga is het toch niet erg ?
Idd, ik bedoel. Die stervende kindjes posten toch nooit op Fok! dus wtf is het nut er dan van ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Voor iedere stervend aidskindje hebben wij een Maikuuuuul![]()
Ben je klaar mee, zo'n biafra kindjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Voor iedere stervend aidskindje hebben wij een Maikuuuuul![]()
Precies. Die kindjes houden zich niet eens aan de schijf van vijf, dus ze verdienen het niet eens om op Fok te mogen posten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd, ik bedoel. Die stervende kindjes posten toch nooit op Fok! dus wtf is het nut er dan van ?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies. Die kindjes houden zich niet eens aan de schijf van vijf, dus ze verdienen het niet eens om op Fok te mogen posten.
Zou alt-s voor alt-sterf staan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe in de tijd dat ik dit heb getypt is er weer eentje dood
Het post nog steedsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe in de tijd dat ik dit heb getypt is er weer eentje dood
Inderdaad, als ze eens wat minder neuken met die vieze aids lullen kwam die shit allemaal niet :/ onzin altijd. Moeten ze maar met condoom neuken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:31 schreef mcDavid het volgende:
als die luitjes daar wat vaker een condoom gebruiken, hebben ze ook niet zoveel monden om te voeden
tot die tijd vind ik die 3-seconde regel een prima contra-maatregel
Maikuuul voor Presidentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze eens wat minder neuken met die vieze aids lullen kwam die shit allemaal niet :/ onzin altijd. Moeten ze maar met condoom neuken.
Hofdames ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neeh mên!
straks hebben al die lieve hofdametjes ook aids
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |