ja echt goede reden, ik moet er morgen pas 7 uur uit dus blijf nog ff hangenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Ja, misschien wordt morgen je dochter wel verkracht.
Dus moet ik goed uitgeslapen zijn.
En jij gaat haar redden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Ja, misschien wordt morgen je dochter wel verkracht.
Dus moet ik goed uitgeslapen zijn.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:40 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Verkrachten, wat dacht jij dan...
Kom je aan Ratelslangetje, kom je aan onsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:40 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Verkrachten, wat dacht jij dan...
En jullie zijn de rest van de instabiele randmongolen? Hebben jullie niks beters te doen nu BB5 dicht is ofwat? Mongool...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom je aan Ratelslangetje, kom je aan ons![]()
BB5quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
En jullie zijn de rest van de instabiele randmongolen? Hebben jullie niks beters te doen nu BB5 dicht is ofwat? Mongool...
Yeah right, wat gaan klikken op de posthistorie van nietszeggende newbies. Ga slapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien is het beter wat research te doen, alvorens je begint te geiten als een mongool![]()
-edit- kloons altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:54 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Yeah right, wat gaan klikken op de posthistorie van nietszeggende newbies. Ga slapen.
Duidelijk een inwoner van Hoensbroek. Direct bannen die hap, verdere uitleg acht ik niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
ofwat?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:06 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Duidelijk een inwoner van Hoensbroek. Direct bannen die hap, verdere uitleg acht ik niet noodzakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |