quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
een onderbroek op wielen
Blubje????quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
een onderbroek op wielen
DAT LIEG JE!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:15 schreef XMN8R het volgende:
Ik kreeg vandaag alweer een brief van Hennie Huisman!
Er ligt 140 miljoen euro voor me klaar!![]()
MIJN adres staat erop en hij heeft m zelf ondertekend, dus het MOET wel waar zijn!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
DAT LIEG JE!!!
die brief was voor mij bestemd, jij had die helemaal niet mogen ontvangen
quote:destijds toen ik onder curatele werd gesteld moest de rechter lachen toen hij hoorde dat die 600 gulden schuld bij de readers Dighest onstaan was door het feit dat ik dacht dat ik steeds dichter bij die gelukkige winaars kwam als ik inging op bestelverzoeken![]()
ssst nu effe niet, ik moet zoeken waar ik mijn gelukszegel moet plakken! ik heb er drie! DRIE!quote:
OKquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ssst nu effe niet, ik moet zoeken waar ik mijn gelukszegel moet plakken! ik heb er drie! DRIE!![]()
goed, weer een sterk verhaal maar wel waarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
MIJN adres staat erop en hij heeft m zelf ondertekend, dus het MOET wel waar zijn!
[..]
ja maar zijn msn is ie vergeten uit te zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:34 schreef wonderer het volgende:
Is stroekie maffen?
whow!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
goed, weer een sterk verhaal maar wel waar
mijn opa was een van de eerste postcode loterij winaars, destijds 7 miljoen gulden
dat was veel geld voor een 85 jarige man die met een salaris van 85ct per week begon
maar goed, de familie was opgetrommeld onder het mom van de suprise-show
geloof me zoiets veranderd je leven
Nu jaren later is opa dood, de familie uiteeen
en mijn vader, die ook net als alle kinderen direct bij het winnen 1 miljoen kreeg, vertrokken met een Tjechische stripster.
Ik denk al, hij negeert mequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar zijn msn is ie vergeten uit te zetten
ach hij word ook ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |