nou nou super hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
OP
Doorzichtiger worden ze bijna niet hoor...quote:
maar al uitverkochtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
De kerstverlichting is nu wel spotgoedkoop natuurlijk!
ja en de chocoladeletters ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doet me denken aan die op met betrekking tot overeenkomsten tussen Marokkaanse vrouwen en kerstbomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja en de chocoladeletters ook
quote:
om over paaseitjes maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja en de chocoladeletters ook
Ik probeer het over een paar minuten nog wel een keer.quote:
Nog maar twee weken en dan beginnen ze daar weer mee, schat ik zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
om over paaseitjes maar niet te spreken
nou die zullen onderhand alwel weer in de winkels liggen, ze zijn altijd heel snelvroeg met die onzinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
om over paaseitjes maar niet te spreken
Natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij bent ook naar Karin geweest??
ik was je lekker te snel afquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik probeer het over een paar minuten nog wel een keer.
+3,1415 UIquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk..
Waar moet je anders heen voor een toffe burqa?
afganistan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk..
Waar moet je anders heen voor een toffe burqa?
Daar zou je redelijk vlot op ge-attendeerd zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik was je lekker te snel af![]()
maar goed dat KS zei dat ie nog op tijd was, anders had ik niet in de gaten gehad dat ik de laatste was
dat was ik gelukkig nu eens voorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zou je redelijk vlot op ge-attendeerd zijn
ik dacht meer aan Irakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
afganistan?
schijnt daar een enorme hit te zijn
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
och ergens in die regio zul je ongetwijveld goed zitten
Daar hebben ze ze dus met lampjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
och ergens in die regio zul je ongetwijveld goed zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |