nou nou super hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
OP
Doorzichtiger worden ze bijna niet hoor...quote:
maar al uitverkochtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
De kerstverlichting is nu wel spotgoedkoop natuurlijk!
ja en de chocoladeletters ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doet me denken aan die op met betrekking tot overeenkomsten tussen Marokkaanse vrouwen en kerstbomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja en de chocoladeletters ook
quote:
om over paaseitjes maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja en de chocoladeletters ook
Ik probeer het over een paar minuten nog wel een keer.quote:
Nog maar twee weken en dan beginnen ze daar weer mee, schat ik zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
om over paaseitjes maar niet te spreken
nou die zullen onderhand alwel weer in de winkels liggen, ze zijn altijd heel snelvroeg met die onzinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
om over paaseitjes maar niet te spreken
Natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij bent ook naar Karin geweest??
ik was je lekker te snel afquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik probeer het over een paar minuten nog wel een keer.
+3,1415 UIquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk..
Waar moet je anders heen voor een toffe burqa?
afganistan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk..
Waar moet je anders heen voor een toffe burqa?
Daar zou je redelijk vlot op ge-attendeerd zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik was je lekker te snel af![]()
maar goed dat KS zei dat ie nog op tijd was, anders had ik niet in de gaten gehad dat ik de laatste was
dat was ik gelukkig nu eens voorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zou je redelijk vlot op ge-attendeerd zijn
ik dacht meer aan Irakquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
afganistan?
schijnt daar een enorme hit te zijn
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
och ergens in die regio zul je ongetwijveld goed zitten
Daar hebben ze ze dus met lampjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
och ergens in die regio zul je ongetwijveld goed zitten
met verschillende kleuren en patronen natuurlijk he, anders is het zo moeilijk om je eigen vrouw(en) te herkennenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar hebben ze ze dus met lampjes?
we gaan wel shoppen als je op mijn bruiloft komtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar hebben ze ze dus met lampjes?
als jij de mayo mee neemt, heb ik nog wel een doos!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl heeft zin in een frikandelletje met!!
alleen geen frikandellen in huis
En voor verkleedpartijtjes natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
met verschillende kleuren en patronen natuurlijk he, anders is het zo moeilijk om je eigen vrouw(en) te herkennen
Voor zover mijn kennis van het Midden-Oosten strekt, is de-trend-van-het-laatste-moment (© rpp produkties) zwart.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
met verschillende kleuren en patronen natuurlijk he, anders is het zo moeilijk om je eigen vrouw(en) te herkennen
remia ja!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als jij de mayo mee neemt, heb ik nog wel een doos!
Is goed.. gezellig...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
we gaan wel shoppen als je op mijn bruiloft komt
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
En voor verkleedpartijtjes natuurlijk..
Met halloween: Als wat ben jij verkleed Fat?
Als mn man z'n tweede vrouw..![]()
![]()
OMFGLOLROFLSMFCIIHO....
![]()
![]()
metal \m/quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis van het Midden-Oosten strekt, is de-trend-van-het-laatste-moment (© rpp produkties) zwart.
* guitarist.nl komt zo jou kant opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en nog een aantal van een B-merk, dus ik heb genoeg
*frituur vast aanzetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl komt zo jou kant op
en de spikes?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Enkelt Goths daar. Alleen kun je de make-up niet zo goed zien
zou ik is wat leuks vertellen, nah eigenlijk schaam ik me er ook een beetje voor!!quote:
ja heb het wel maar met die tyfus verbinding van mij blijft het toch alleen maar ruis met meerderen tegelijk dus doe maar gewoon oldskoolquote:
Vrien-den?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en je mag een aantal vrienden mee nemen
quote:
Willen ze dan eens heel snel die aan mij teruggeven?quote:
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zou ik is wat leuks vertellen, nah eigenlijk schaam ik me er ook een beetje voor!!
kben een vrijgezelle man van 20, student woon op mezelf en heb geen eens een frituurpan!!
lolquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Willen ze dan eens heel snel die aan mij teruggeven?![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zou ik is wat leuks vertellen, nah eigenlijk schaam ik me er ook een beetje voor!!
kben een vrijgezelle man vrouw van 20, student woon op mezelf en heb geen eens een frituurpan!!
Zo'n ding verhult alles mên!quote:
Whehehehehê!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel.. maar.. maar.. maar.. ik durf niet..
jouw nickname heeft het ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Willen ze dan eens heel snel die aan mij teruggeven?![]()
ik heb de oude pan van mijn ouders... maar we hebben toch aan eentje genoeg??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kben een vrijgezelle man van 20, student woon op mezelf en heb geen eens een frituurpan!!
en je msn is afgemeld...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel.. maar.. maar.. maar.. ik durf niet..
Neuh, mijn Skye is doodquote:
Kom op.. ik heb in 2 dagen in totaal 13 uur geskyped...quote:
Niet fucking waar!quote:
Aah, nooit binnenvallen als je geen idee hebt waar het overgaatquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom op.. ik heb in 2 dagen in totaal 13 uur geskyped...
Jij haalde er gister ook al 8quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
das erg.. dat haal ik niet eens
ik kan je nu niet eens meer een berichtje sturenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet fucking waar!
Hij doet gewoon vervelend..
je bent hier toch echt offlinequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet fucking waar!
Hij doet gewoon vervelend..
slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:11 schreef Quatertemper het volgende:
Fuck skype, fuck msn fuck dat allemaal. Rust.
Tss, belachelijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom op.. ik heb in 2 dagen in totaal 13 uur geskyped...
rust is voor ouwe mensenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:11 schreef Quatertemper het volgende:
Fuck skype, fuck msn fuck dat allemaal. Rust.
Ik bedoelde eerder met rust zoiets als: Geen gezeur aan je kop terwijl je rustig fokt.quote:
Ik heb nu wel een Donjaquote:
ze moest het eens weagenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hier ook, dus wij zijn samen gewoon geblockt![]()
pff, multitasken is het momenteel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder met rust zoiets als: Geen gezeur aan je kop terwijl je rustig fokt.
peet zen p is een beetje kaputquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een Donja
* PrintScreen erachter is dat het over skype gaat![]()
jij bent stoer!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze moest het eens weagen
dan dan dan block ik haar ook gewoon.... zo
das voor vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pff, multitasken is het momenteel!
Ik heb er gewoonweg geen zin in.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pff, multitasken is het momenteel!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Aah, nooit binnenvallen als je geen idee hebt waar het overgaat
Peet![]()
en printscreen is een accountnaam @skype..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een Donja
* PrintScreen erachter is dat het over skype gaat![]()
nietwaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
peet zen p is een beetje kaput
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
nietwaar
mijn doet het haske goed
overgang lijkt me beetje vroeg dus je zult wel zwanger zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en of ik ben zwanger of ik ben in de overgang![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
overgang lijkt me beetje vroeg dus je zult wel zwanger zijn
zo weinig?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie van de 4?
er gingen er toch 4 tegelijk in gister?![]()
trustenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen doet gaan slapen![]()
Verbouwing is keivermoeiend.
Misschien vrijdag weer ff op Fok!
Trusten voor wie zo gaat slapen en anders een prettige nacht nog
minderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Quatertemper het volgende:
En toen was het weer rustig.
Ik ben altijd rustig...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:26 schreef Quatertemper het volgende:
En toen was het weer rustig.
Dat komt door de recentelijk hervonden skypverslaving van een aantal van ons...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:29 schreef Snakey het volgende:
Wat is het hier rustig.
Mwah.. zin.. zin...quote:
Skypequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt door de recentelijk hervonden skypverslaving van een aantal van ons...
Ja joh.. gemenutquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:33 schreef Snakey het volgende:
Heb ik het topic vermoord?
dan ben je dus via de fokserver onlinequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef _mimic het volgende:
[..]
Nee ik zit in het datacenter met mn laptopje via een crosscable aan de fokserver....
hmmz dacht toch echt dat jij met je draadloos netwerkkaart via het netwerkje van mijn buurman online wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef _mimic het volgende:
[..]
Nee ik zit in het datacenter met mn laptopje via een crosscable aan de fokserver....
ah dat ben ik ook!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:41 schreef the900 het volgende:
Onder invloeg van Grolsch en Hertog Jan gecreëerd.
Dat weet jij, dat weet ik, maar die buurman niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz dacht toch echt dat jij met je draadloos netwerkkaart via het netwerkje van mijn buurman online was
neej is echt een dikke kneusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:43 schreef _mimic het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar die buurman niet.
en die buurman weet ook niet hoe hij zen accesspoint moet beveiligenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:43 schreef _mimic het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar die buurman niet.
bek houden of ik schop je terug naar je achterbuurtjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:44 schreef _mimic het volgende:
[..]
Je moeder heeft er nog steeds spijt van. Die zwerver kon er ook niks aan doen.
tja de waarheid kan soms hard zijn hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
bek houden of ik schop je terug naar je achterbuurtje
Mijn maat guitarist.nl wist zijn wep-code..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
en die buurman weet ook niet hoe hij zen accesspoint moet beveiligen
nah wel beveiligt, maar hij is nogal dom dus ik dacht, nou ff wat wachtwoorden proberen, nou als eerst zijn voornaam: marco .. ping connectedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
en die buurman weet ook niet hoe hij zen accesspoint moet beveiligen
Ja, geel met zwart. En als je ze boos maakt doen ze zeer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:46 schreef the900 het volgende:
Weps-code?
Prikkie! jij bent um!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ja, geel met zwart. En als je ze boos maakt doen ze zeer.
*Stampt guitarist.nl aan bagger*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
gooit snoeppapiertjes naar _mimic
lol, n00bquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah wel beveiligt, maar hij is nogal dom dus ik dacht, nou ff wat wachtwoorden proberen, nou als eerst zijn voornaam: marco .. ping connected![]()
Slaat de haring in de grond...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:50 schreef the900 het volgende:
*gooit een haring in de groep
*zet zen tent vastquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:50 schreef the900 het volgende:
*gooit een haring in de groep
zen tent?quote:
idd, hij heeft snelste @home abbo, en ik met mijn een na goedkkoopste, binnenkort maar es opzeggenquote:
En toen veranderde hij zijn wepkey...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd, hij heeft snelste @home abbo, en ik met mijn een na goedkkoopste, binnenkort maar es opzeggen
nah ga ik wel via jou draadloosquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:53 schreef _mimic het volgende:
[..]
En toen veranderde hij zijn wepkey...
valt best mee, vroeger was het ergerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:56 schreef the900 het volgende:
Nerds.
Als jij eerst Nederlands leert, zie ik misschien wel een gouden toekomst voor je.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah ga ik wel via jou draadloosredt hij dat, met evt attenne op mun dak ofzo!? lukte ook met die walkie talkie's
In Qbasic geluidjes programmeren, wat een fun was dat!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
valt best mee, vroeger was het erger
of je eigen chatprogje zodat je tijdens de it lessen met elkaar kon chattenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef _mimic het volgende:
[..]
In Qbasic geluidjes programmeren, wat een fun was dat!
ow bij nibbles hack's er bij in proggen met + en - werd 'ie langer / korter enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef _mimic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef _mimic het volgende:
[..]
Dat kon al via die Novell meuk, en bovendien konden we gewoon op MSNquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
of je eigen chatprogje zodat je tijdens de it lessen met elkaar kon chatten
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:01 schreef _mimic het volgende:
[..]
Dat kon al via die Novell meuk, en bovendien konden we gewoon op MSNDus dat was niet zo'n probleem. Ook de Novell beveiliging is makkelijk te omzijlen d.m.v. de netwerkkabel truuk.
msn was er toen nog nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:01 schreef _mimic het volgende:
[..]
Dat kon al via die Novell meuk, en bovendien konden we gewoon op MSNDus dat was niet zo'n probleem. Ook de Novell beveiliging is makkelijk te omzijlen d.m.v. de netwerkkabel truuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |