Ook al zo slecht zonder veel slaap en veel drank?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:01 schreef pekel het volgende:
Dit ben ik na teveel bier en een zaterdag met 18 uur geen slaap:
[afbeelding]

Wat heb je daar in je mond ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ook al zo slecht zonder veel slaap en veel drank?
[afbeelding]
I know.

Mijn bril.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat heb je daar in je mond ?

haaansje teeeuwen tralaalalalala! haansje teeeeuwen tralalalalalaaaaaquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:01 schreef pekel het volgende:
Dit ben ik na teveel bier en een zaterdag met 18 uur geen slaap:
[afbeelding]

ik dacht er ook aan toen ik dat zagquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Maikuuul ik weet sinds gisteren eindelijk dat "van het concert... etc" in je sig van Herman Finkers is

Dat wist ik zelf niet eens ....quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Maikuuul ik weet sinds gisteren eindelijk dat "van het concert... etc" in je sig van Herman Finkers is

quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
een bril doe je niet in je mond dombo.

hallo jij bent een joodquote:Op maandag 23 januari 2006 12:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jezus Christus, Heilige Maria, God in de Hemelen verlos me.

Volgens mij staat je geen baardje leukerquote:

Nee zonder baartje lijkt hij net 12quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Volgens mij staat je geen baardje leuker

Jij hebt precies het hoofd voor iemand met de naam 'Dimitri'quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dit ben ik.
[afbeelding]
![]()
Foto staat ook in mijn fotoboek..
Is al oude foto overigens, van vakantie vorig jaar, toen we met de vrienden op vakantie waren![]()

Hoeveel Dimitri's ken je dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt precies het hoofd voor iemand met de naam 'Dimitri'.

Geenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoeveel Dimitri's ken je dan?![]()
quote:Echt iets voor in mijn signature![]()

Neusgaten niet meer engquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:46 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
een bril doe je niet in je mond dombo.

Kijk maar in mijn fotoboek! Hint!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
Post nog eens wat foto's dan. Hint!

Sorry... Yellow firstquote:

negerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Jajong het volgende:
Vorig jaar was ik nog een tiener...
[afbeelding]

quote:

mooie fotoquote:

je ziet alleen maar zwart wit foto's, misschien is ze wel negerquote:Op maandag 6 februari 2006 20:27 schreef Ewaldus het volgende:
wil wel eens een geen-webcam foto zien van de Baass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |