Is buch dood?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
Boudewijn Buch deed hetzelfde.
Hij ging 2 maanden later dood.
Zoek je ruzie. Want dat kan.quote:
Fingers crossedquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
seriously, dude, het is kwekkeboom manquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Zoek je ruzie. Want dat kan.![]()
De kwekkerboom is kwaliteitsvoedsel.
Verdomme.
Je zou ook den machtige frikandel als voorbeeld kunnen nemen.
De kenner aan het woord?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
seriously, dude, het is kwekkeboom man
quote:Brian: You are all individuals!
The Crowd: We are all individuals!
sinds wanneer ben je een kenner als je weet hoe je iets spelt?quote:
Niet over zijn nederlands gehad.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
seriously, dude, het is kwekkeboom man
en jij maar klagen over het nederlands van de lassieneger
jah man hij is dopequote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef melvinkef het volgende:
Quintis ristie is de naam, deze man is grappig
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Furious het volgende:
True. En hij speelt ook in Baantjer.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:32 schreef foton het volgende:
Hij's toch ook die gast die Suriname (of een van onze eilanden daarzo) belachelijk loopt te maken in het programma van dinges? Hoe heet 'ie ook al weer, die andere?
edit: Jurgen Raaymans is het geloof ik.
Wat betekent dat eigenlijk?quote:
Wat hij zegtquote:
Daaraan was ik dus ook aan het denkenquote:
Hou toch op met je gezwets, niet meer als normaal dat iemand werkt voor zijn geld.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik vind het wel een jofele medelander.
Hij is misschien wat gezet en heeft een bloedirritant accent, hij werkt tenminste voor zijn geld.
Helaas wel fout, want het is kwantummechanica.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Abbadon het volgende:
ik kan quantum mechanica spellen, maar daar houdt het toch echt bij op![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef Netflier het volgende:
Hij altijd met zijn "jullie Nederlanders". Zo'n allochtoon die over alles en nog wat aan te merken heeft op Nederland maar er wel van profiteert.![]()
Het zijn beide wel honden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:23 schreef minkuukel het volgende:
Ik heb vroeger veel naar het progamma Lassie gekeken, maar volgens mij had Lassie geen neger hoor.![]()
Een aap?quote:
Pfff, zuurkool met een overheerlijke rookworst! Ga gauw je mening herzien, jij vlerk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:22 schreef retteketet het volgende:
Die kerel is koel, en Nederlands eten smaakt nergens naar.
Ok, hij is soms best grappig, maar NL eten is soms ook best lekker. Alhoewel er echt gerechten zijn die ik niet hoefquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:22 schreef retteketet het volgende:
Die kerel is koel, en Nederlands eten smaakt nergens naar.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:05 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik dacht dat je het over Lassie de hond had![]()
Je meent dit serieus he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:00 schreef Netflier het volgende:
Hij altijd met zijn "jullie Nederlanders". Zo'n allochtoon die over alles en nog wat aan te merken heeft op Nederland maar er wel van profiteert.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |