Zijn dat niet de teams waarbij er iemand met rood vanaf gegaan is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd eigenlijk wie 3-4-2, 3-5-1 of 2-5-2 spelen
wordt er niet aan het begin gekeken naar de opstellingen maar pas aan het eind van de wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zijn dat niet de teams waarbij er iemand met rood vanaf gegaan is?
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wordt er niet aan het begin gekeken naar de opstellingen maar pas aan het eind van de wedstrijd?
Kan opzich ook wel wat minder. Maar dat is dus de reden dat ik nooit wacht met bieden op het moment dat ik een hoger bod zie zo kort voor de deadline, dan kun je jezelf tenminste niets verwijten. Nu wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:31 schreef maniack28 het volgende:
godverdegodver de tyfushattirck! Hij ligt eruit en over 1 minuut loopt die popper af waar ik al een half uur op zit te wachten... en dan heeft die vuile klootzak hem voor 80k!! Godverdetyfus.. wanneer draaien die servers nou eens goed!!!
Lees al meer mensen die er problemen mee hadden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Kan opzich ook wel wat minder. Maar dat is dus de reden dat ik nooit wacht met bieden op het moment dat ik een hoger bod zie zo kort voor de deadline, dan kun je jezelf tenminste niets verwijten. Nu wel.
En het wil soms helpen om op 2 verschillende servers te gaan zitten, soms ligt het puur aan één server...
mee eens, dat zou wel een goede extra zijn aan het supporter zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef maniack28 het volgende:
Ik vind gewoon dat mensen met supporter op een andere (betere) server mogen zitten... net als met filefront of iets dergelijks.. betalen = zekerheid dat je toegang hebt... niet betalen = geen zekerheid..
Haha.. idd..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lees al meer mensen die er problemen mee hadden...Was trouwens 4 minuten voor de deadline dat ik eruit lag en 1 minuut daarna kwam ik weer binnen. Te vroeg overbieden leid (in mijn ervaring) tot een te hoge transferprijs... sommige mensen gaan al uren van tevoren bieden.. dat drijft de prijs alleen maar hoger
Te laat overbieden leidt tot geen speler...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef maniack28 het volgende:
Te vroeg overbieden leid (in mijn ervaring) tot een te hoge transferprijs...
Inderdaad zou een goeie aanvulling op het supporterschap zijn. Hierdoor zullen ze ook misschien nog wel eens meer supporters kunnen trekken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:51 schreef maniack28 het volgende:
Ik vind gewoon dat mensen met supporter op een andere (betere) server mogen zitten... net als met filefront of iets dergelijks.. betalen = zekerheid dat je toegang hebt... niet betalen = geen zekerheid..
edit - en hij was weer even down
verkopen en 17 jarige ervoor terug kopen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef CJay het volgende:
Vraagje: heb 4 20 jarige middenvelders, wil ze of doortrainen to het eind van dit seizoen (dan zijn ze ongeveer ammel uitmuntend) en vervolgens verkopen of ik wil ze het seizoen erop nog trainen en dan doorverkopen. Wat is verstandiger?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
verkopen en 17 jarige ervoor terug kopen...
Toch maar shooting dus?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:28 schreef maniack28 het volgende:
4 stijgers gekochtKomen er nog wel een handvol bij deze week
....
Omdat bovenstaande speler 6 weken dood is, heb ik maar een tijdelijke vervanger gekocht (bij gebrek aan wisselspelers).quote:Zbyszek Rzeszutko (31334650) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 6
23 jaar, matig in vorm, geblesseerd (6 weken)
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 4 000
Loon: 6 576 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 6 we(e)k(en) geblesseerd
TSI: 4000
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Reinier van Kempen (72462609) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 3 010
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Leuke tijdelijke vervanging, maar verwacht er niet te veel van; je ratings gaan hoe dan ook achteruit.. Briljant is toch 2 niveau's hoger .. maar goed, zonder ben je helemaal de pineut..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Omdat bovenstaande speler 6 weken dood is, heb ik maar een tijdelijke vervanger gekocht (bij gebrek aan wisselspelers).
De vervanger is direct inzetbaar gezien vorm en conditie.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |