in de bijna 20 jaren dat ik leef tot nu toe:quote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef MisterTata het volgende:
Tjaa...ga je iemand vinden die beter bij je past?
Dat zegt niks natuurlijk..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef garfield_online het volgende:
we'bbe nu ongeveer al 5 dagen gechat en hebben nu ongeveer 500kb chatlog
Dus, we kunnen héél goed praten, voel me er ook echt goed bij etc.
sja, dacht ik opzich ook altijd.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind dat relaties die beginnen op MSN meestal uitlopen op niets. Vind dan even een lekkere ofzo.
dat weet ik en zal ik ook haar zeker niet aandoen...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef neo2000 het volgende:
Als je het af gaat kappen, pas dan wel op wat je tegen het meisje zegt, want als je het bij haar brengt zoals je het hier brengt, dan denk ik dat ze voor haar leven getekend is..
Ja hallo.. Gewoon voor de mooiere vrouwkes gaan, voor een lelijkerd kan altijd nog..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef dehero het volgende:
Niet zeuren man, mooie vrouwen zijn na hun 35ste ook niet mooi meer en zitten ook onder de rimpels hoor. Wees dan maar blij dat je een vrouw hebt die ook een mooi innerlijk heeft en waarmee het gewoon goed klikt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijk..
Maargoed.. ik mag aannemen dat je een jaar of 15/16 bent..
lezen Mên.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef garfield_online het volgende:
[..]
in de bijna 20 jaren dat ik leef tot nu toe:
nee
qua innerlijk, gedrag etc wil ik haar 150% ...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef Molluck het volgende:
Als je haar niet knap vindt dan wil je haar toch niet voor 100%?
En qua uiterlijk niet voor 50%..? Anders kom je nog njiet op de 200 uit.. En dan lijkt het mij niet de moeite..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef garfield_online het volgende:
[..]
qua innerlijk, gedrag etc wil ik haar 150% ...
Nou goed dan, maar wat verwacht je dat dit topic toe gaat voegen? Uiteindelijk zal de conclusie zijn dat je er gewoon voor moet gaan, als je haar zo leuk vindt. Innerlijk telt en bovendien zeg jij dat ze qua uiterlijk net iets onder het gemiddelde zit, als ze niet afstotelijk lelijk is en het klikt zo goed, dan zie ik niet in waarom je er geen werk van zou maken...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef garfield_online het volgende:
[..]
qua innerlijk, gedrag etc wil ik haar 150% ...
overheen gelezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |