quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:51 schreef Gatalin het volgende:
Laatst nog een interview met hem gelezen waarin hij vertelde dat hij er soms een beetje moe van werd dat mensen bij hem altijd aan die gemiste stempel denken, terwijl ze bijna nooit over zijn Olympisch goud beginnen
Maar voor mij is hij geen held. Wel een groot sportman.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:53 schreef Brahimov het volgende:
Reed hij niet tegen Heiden op de 10K toen die z'n eerste senioren wereldtitel pakte?
Piet Kleine = mooie, rustige, brede slag
Hij vergat de stempelquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef komrad het volgende:
piet, stempel, kleine
en dat voor een postbodequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij vergat de stempelArme Piet
![]()
van Helden klopt en ook Heiden 10 km lake placid olympische spelen Kleine werd 2equote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb inmiddels al zoveel generaties schaatsers meegemaakt dat ik altijd even na moet denken wie nou een generatiegenoot van wie was. Zodat ik ze in de tijd kan plaatsen
Zoals Schenk en Verkerk
Visser en Kemkers
Postma en Zandstra
En bij Kleine kom ik dan op Hans v Helden uit en qua generatie na Ard Schenk en voor Hilbert van der Duim. Maar of dat klopt??
Die 2e plaats van Kleine in Lake Placid was ik alweer helemaal vergeten, ws omdat alles daar omquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef maril het volgende:
[..]
van Helden klopt en ook Heiden 10 km lake placid olympische spelen Kleine werd 2e
Dat was toch 3x brons in Innsbrück? Toen begon een klein Brahimov'je net naar schaatsen te kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Hans van Helden of was dat bij andere spelen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |