off-topic: Dorofejev is de favoriet voor de 500m, als en wanneer Wotherspoon aan de spanning ten onder gaat. Wat ik overigens niet hoop.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:23 schreef maril het volgende:
Erben Wennemars heeft in de Olympic Oval een trainingswedstrijd op de 1.000 meter gewonnen.
Onder begeleiding van zijn nieuwe coach Gerard Kemkers klokte Wennemars 1.09,33. Beorn Nijenhuis noteerde een tijd van 1.09,87. Er kwamen verder geen Nederlandse schaatsers in actie. De teams van Ingrid Paul en Jac Orie zijn nog niet in Turijn gearriveerd.
De 500 meter werd gewonnen door de Rus Dmitry Dorofejev. Hij kwam uit op een tijd van 35,02.
Waar zijn de uitslagen van die testritten ergens te vinden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:23 schreef maril het volgende:
Erben Wennemars heeft in de Olympic Oval een trainingswedstrijd op de 1.000 meter gewonnen.
Onder begeleiding van zijn nieuwe coach Gerard Kemkers klokte Wennemars 1.09,33. Beorn Nijenhuis noteerde een tijd van 1.09,87. Er kwamen verder geen Nederlandse schaatsers in actie. De teams van Ingrid Paul en Jac Orie zijn nog niet in Turijn gearriveerd.
De 500 meter werd gewonnen door de Rus Dmitry Dorofejev. Hij kwam uit op een tijd van 35,02.
http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.htmlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Waar zijn de uitslagen van die testritten ergens te vinden?
*bij aansluit*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:41 schreef Remzz het volgende:
Neu heb nooit z'n hoge pet opgehad van Nijenhuis. Heb er dan ook weinig vertrouwen in eigenlijk.
Prima tijden, trouwens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:23 schreef maril het volgende:
quote:Gistermiddag reed hij in een trainingsrace met een groot deel van zijn concurrenten zelfs een scherp baanrecord op de kilometer. Wennemars kwam uit op 1.09,33. Die tijd was mooi, maar de manier waarop hij tot stand kwam, was nog mooier. Wennemars reed beheerst, lette op zijn techniek en had in de slotronde voldoende agressie over om gedreven aan te vallen.
Zijn race zei veel over zijn huidige gemoedstoestand. De onrust, die hem zo regeerde dat Jac Orie hem uit de Postcode Loterij-ploeg kwakte, leek spoorloos verdwenen. De samenwerking met Gerard Kemkers (TVM) lijkt nu al vruchten af te werpen. ,,Ik vind het wel verfrissend,’’ bracht Wennemars de werkrelatie met Kemkers onder woorden. ,,Het gaat lekker. Ik krijg de bevestiging van dat het goed gaat.’’
Dat zou toch wel een unicum zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef Sidekick het volgende:
Zou Bos voor de derde opvolgende keer tweede kunnen worden?
weet je dat hij eik een beetje o-benen heeftquote:
probleem is dat ik om theetijd wordt verwacht, gezellig meediner en pas na de koffie vertrek. wellicht kan ik voorstellen vlak voor het toetje aan te schuiven.quote:JanJanJan
1000m begint om 17:00 uur, dus is tegen een uur of 7 wel afgelopen. Ga je dan toch gewoon pas heen????
Ik zie het probleem niet....
Dan zit er niks anders op dan je probleem te bespreken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef KWAKje het volgende:
probleem is dat ik om theetijd wordt verwacht, gezellig meediner en pas na de koffie vertrek. wellicht kan ik voorstellen vlak voor het toetje aan te schuiven.
Dat vind ik nou ook!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:02 schreef komrad het volgende:
Jan Bos gaat deze winnen, het is zijn tijd
Veel favorieten, dus er gaan er een hoop teleurgesteld naar huis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:40 schreef Arcee het volgende:
Aanstaande zaterdag. Dit wordt echt helemaal gaaf.
En zitten er een hoop tevreden voor de buis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef Wombcat het volgende:
Veel favorieten, dus er gaan er een hoop teleurgesteld naar huis.
Dat komt morgen middag hoop ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
En zitten er een hoop tevreden voor de buis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |