Maar weer in de hoek, dus?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht dat Bos niet meedeed
ik heb echt nergens verstand van blijkt vandaag wel
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht dat Bos niet meedeed
ik heb echt nergens verstand van blijkt vandaag wel
Cheek is wat mij betreft de topfavoriet. Hij reed zo hard op de 500 meter, is ook in de winning mood natuurlijk. Druk is eraf, dus kan onbevangen aan de start staan, dat scheelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:25 schreef Ericr het volgende:
Denk morgen een 1:08 laag, Cheek reed knalhard op de 500. Misschien dat het echt sprintijs in Torino, maar dan kan een 1.000 dus ook keihard gaan. Wie dat kunnen? Bos, Wennemars, Cheek, Davis en Dorofejev. Groothuis kan het volgens mij alleen op supersnel ijs bijbenen, dat is Torino door de ligging net niet.
Ik vrees morgen voor Cheek en Davis, de man in vorm en de wereldrecordhouder. Daar win je alleen van als je de race van je leven rijdt.
het ging over de 1500quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Bos niet op de 1000! Dat is natuurljik onmogelijk. Het zou zo mooi zijn als hij goud won. Maar ja datzelfde geldt voor Erben.
ooohquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het ging over de 1500
en Bos moet winnen
Hij won bij het OKTquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het ging over de 1500
en Bos moet winnen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef KWAKje het volgende:
ik denk ook 1.08 en een klein beetje.
ik heb trouwens al een licht verhoogde hartslag.
nog maar zeventieneneenhalf uur![]()
Maar daar deden geen buitenlanders mee, dat scheelt wel een stukje.quote:
Hoop dat hij juist te veel topsnelheid heeft, dus echt momenteel een 500 meter rijder is. Waarschijnlijk ijdele hoop, maar met Cheek en Davis in de baan moet je toch ergens op hopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Cheek is wat mij betreft de topfavoriet. Hij reed zo hard op de 500 meter, is ook in de winning mood natuurlijk. Druk is eraf, dus kan onbevangen aan de start staan, dat scheelt.
Ik hoop op spanning en spektakel..van de goede soort. Geen valpartijen, wisselproblemen of valse starts. En weinig dweilpauzes.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hoop dat hij juist te veel topsnelheid heeft, dus echt momenteel een 500 meter rijder is. Waarschijnlijk ijdele hoop, maar met Cheek en Davis in de baan moet je toch ergens op hopen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:17 schreef Wombcat het volgende:
En outsiders.
Overigens schijnen een hoop blij te zijn dat Kuipers niet mee doet, omdat die als één van de grootste kandidaten werd gezien door veel buitenlanders (wel terecht ook denk ik).
jawel 1 extra lange dweilpauze zodat ik deel2 helemaal kan zien. Want dit wordt HET koningsnummer en dan kan ik het toch niet missenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik hoop op spanning en spektakel..van de goede soort. Geen valpartijen, wisselproblemen of valse starts. En weinig dweilpauzes.
Ik schat Kuipers in op 't podium.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hij moet het dan maar op de 1500m doen. Met een waanzinnige concurrentie haast ondoenlijk
OK, dat mag danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jawel 1 extra lange dweilpauze zodat ik deel2 helemaal kan zien
Van Ervik verwacht ik niks op de 1500.quote:
Heel best mogelijk. En op de 1000?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik schat Kuipers in op 't podium.
Samen met Hedrick en Fabris.
Ja, dat zou echt fantastisch zijn. Voor beiden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef MiLalaa het volgende:
Bos niet op de 1000! Dat is natuurljik onmogelijk. Het zou zo mooi zijn als hij goud won. Maar ja datzelfde geldt voor Erben.
nee ik moet morgen eerst nog ff de juiste batterijen zien te vinden. En kijken of ie het uberhaupt doet in een auto.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:44 schreef Brahimov het volgende:
[..]
OK, dat mag dan. Hoop dat je het redt! heb je je tv al aan de praat?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:48 schreef Bruce117 het volgende:
Morgen draait de hele dagplanning toch om de 1000m.
Zal verder ook wel veel kijken, maar de 1000 is echt verreweg het belangrijkste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |