das een goeie!quote:op maandag 9 januari 2006 21:31 schreef pruttelkroam het volgende:
kuttopic?
quote:op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef stofje het volgende:
hendig sjiek.
oh niks. hoezo?quote:op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef p8 het volgende:
wat is er erg aan napalm?
waarom staat ie op 1 dan?quote:
quote:
die van mij heet tomadoquote:op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef blue_mnm het volgende:
bij deze: "tefal-hoofd" mochten een aantal users teveel frikadellen eten in 2006![]()
nee, voor een een of andere snol die een pharrel williams fan-topic had gemaakt.quote:
al die moeitequote:op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef p8 het volgende:
[..]
nee, voor een een of andere snol die een pharrel williams fan-topic had gemaakt.
en ik vond pharrel wel op skin lijken![]()
die van mij heet delonghi, maarre "tefal hoofd" klinkt toch veel lekkerderquote:
nee, kolenkachel bekt lekkerquote:op maandag 9 januari 2006 23:22 schreef swiffmeister het volgende:
ik vind kanker kachel wel een goeie, word een beetje ziek van die woordcombinatie.
kijk, dat vindt ik nou ook een goeiequote:op maandag 9 januari 2006 23:35 schreef het_hupt het volgende:
allochtoon
niet om de allochtonen, maar vanwege het feit als je het in een post typt al voor rascist etc. wordt uitgemaakt![]()
vandaar mijn nominatie van dit woord
moest lachenquote:op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef #ANONIEM het volgende:
mijn woord: probleemkachels.
hey jambek, unblock je me nog eens? en je zou toch nog es een bash-p8 topic maken?quote:op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef #ANONIEM het volgende:
mijn woord: probleemkachels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |