quote:
Duurde nog lang...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef Quarks het volgende:
OOOOONNEEEEEEEHUUUUUNDREEEEEDAAAAANDEEEEIIIIGHTYYYYYYYY
de bouwvakkers hebben ook weer een week vorstverlet hoor...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef marcoadam2003 het volgende:
Jezus wat een gods irritante kerel is dat die de score omroept bij Vincent v d Voort.
quote:
Ah meneer voelt zich verheven boven de plebs. Wat mooi voor jou.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
de bouwvakkers hebben ook weer een week vorstverlet hoor...
Gelijk weer darten kijken, pfff.. probeer het journaal eens, kan je nog wat opsteken
Die gast is zo ontiegelijk sloom met omroepe, hij blijft wel hange ninetyyyyyyyseeeeeveeeeeeeeen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:24 schreef marcoadam2003 het volgende:
Jezus wat een gods irritante kerel is dat die de score omroept bij Vincent v d Voort.
kan die kerel niet effe een week de diaree krijgen ofzo?
Het is wel een kunst, drie kwartier lang de hele tijd die ijzere dingen in zo en klein vlakje gooien, waarom het op tv komt snap ik eigelijk ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef steenz het volgende:
Ik vind het vooral altijd zo knap dat ze er in het tv-commentaar meer van kunnen maken dan 'hij tilt zijn arm op. de spanning is te snijden. hij gooit het pijltje dames en heren, en het raakt een 20! nu ziet u de slow-motion. let eens op die dansende vetkwab onder zijn arm, de kunst en de finesse van de beweging!'
En nog wel op 3 zenders ook. NEderlandse campingzender, eurosport en de bbc tegelijkertijdquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het is wel een kunst, drie kwartier lang de hele tijd die ijzere dingen in zo en klein vlakje gooien, waarom het op tv komt snap ik eigelijk ook niet.![]()
Niet dat ze allemaal een andere partij hebben, Nee we doen allemaal het zelfde. Als ik er zo over na denk, Darten op tv.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:57 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
En nog wel op 3 zenders ook. NEderlandse campingzender, eurosport en de bbc tegelijkertijd![]()
Mjah, nog even en we hebben een live-registratie van een 3 uur durende schaakpartij ...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het is wel een kunst, drie kwartier lang de hele tijd die ijzere dingen in zo en klein vlakje gooien, waarom het op tv komt snap ik eigelijk ook niet.![]()
Ik wacht er al smachtend opquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:19 schreef steenz het volgende:
[..]
Mjah, nog even en we hebben een live-registratie van een 3 uur durende schaakpartij ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |