I do like the sound of thatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
in de slowchattopic van biermans,
Goed plan.... oh wacht...quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef Adelante het volgende:
mischien moet je hem het eens in bold uitleggen
Het_Biertje en een gouden toekomst.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:57 schreef SolidasRock het volgende:
Nee bedankt, vind het wel leuk mee te helpen maar dat kan ook uitstekend op deze manier zonder een blauwe naam te krijgen.
Daarnaast wil ik biermans zijn gouden toekomst als V&A modje niet in de weg staan, evenmin wil ik dat ElisaB en ScOrPiOn (en The_Eagle?) zonder werk te komen zitten....
Goed he? Kwam zo bij me op...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:04 schreef JohanV. het volgende:
Het_Biertje en een gouden toekomst.Leuke woordspeling.
Ik ben al zover dat ik mijn mail in 't profile heb gekregen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:47 schreef JohanV. het volgende:
Kan er ook een regio functie bijkomen? Dat je direct kunt zien waar je het aangeboden product zou kunnen bezichtigen?
Beetje rip off van marktplaats.![]()
Of verplicht stellen dat mensen die een topic openen in de V&A hun woonplaats hebben ingevuld in het profiel!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:47 schreef JohanV. het volgende:
Kan er ook een regio functie bijkomen? Dat je direct kunt zien waar je het aangeboden product zou kunnen bezichtigen?
Beetje rip off van marktplaats.![]()
jij begon mannekequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Hey Scorp
Ik zou hier even op letten: [TK] Xbox met 17 spellen.
Ik ben bang dat het sfeertje hier een beetje bergafwaarts gaat.
Hoi uitlokker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Hey Scorp
Ik zou hier even op letten: [TK] Xbox met 17 spellen.
Ik ben bang dat het sfeertje hier een beetje bergafwaarts gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |