ok.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Het lijkt me dat het toch geen moeite kost om dat even te mailen... ik doe een voorstel en hoor vervolgens helemaal niks meer van je.. tja, daar gaat het ook bij de meeste bedrijven mis: communicatie!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen we niet joh; ik zou je veel teveel missen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
is geen handel. zie de wet van ElisaBeth
quote:a) is het aangeschaft met als doel het door te verkopen > ja > handel
klein stukje verder lezenquote:
quote:#
# Stel, user koopt een set Ipod sokken. Hij wil zelf alleen de roze en biedt de overige vijf aan tegen inkoopprijs + verzendkosten die hij zelf heeft betaald. Ik laat dat topic open; Ipodsokken zijn bijna alleen per 6 te kopen (en wat moet een mens in hemelsnaam met 6 van die dingen
Ook dat is hier niet aan de orde.quote:Stel, user koopt een set Ipod sokken. Hij wil zelf alleen de roze en biedt de overige vijf aan tegen inkoopprijs +
zit in de wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef JohanV. het volgende:
Je bent trouwens je blauwe jasje vergeten.![]()
hij vraagt 7 terwijl ze 5 euro p st. kosten ? ja dikke handelquote:
Nee, winst is winst. En dan moet je de lijnen gewoon recht houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:46 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hij vraagt 7 terwijl ze 5 euro p st. kosten ? ja dikke handel
die kan morgen z'n baan opzeggen.
Als je winst wil maken ga je naar marktplaats.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Nee, winst is winst. En dan moet je de lijnen gewoon recht houden.
Da FAQ stelt volgens mij dat een product kopen met het als doel het met winst te verkopen niet mag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef Shagya het volgende:
[..]
Als je winst wil maken ga je naar marktplaats.Hier wordt een hoge vraagprijs door de reply mogelijkheden gewoon wel geregeld.
![]()
En volgens mij mag jij een deurtje verder je ervaringen delenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef Foo_niks het volgende:
Verhaal.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef ElisaB het volgende:
Nog een keer dan maar, en let op de nuance!
V&A feedback topic
Ik weet niet of ik gelijk heb, maar zo is het in elk geval bedoeld. Ik weet het niet hoor, met die sokken en zo. Als je de moeite doet ervoor naar de winkel te gaan, koopt een pak en houdt er vijf over... Ik zou het iets anders vinden als iemand besluit 7 pakken te kopen en die los te gaan verkopen.quote:
Zijn ervaring die hij had met biermans met betrekking tot een aankoop plaatste hij eerst hier in dit topic, toen werd er hem vriendelijk gevraagd 1 deur verderop te posten, hij postte het toen in de slowchattopic van biermans, daar is opnieuw hem gevraagd weer 1 deur verderop te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |