daar heeft hij die box gekochtquote:Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik denk het wel ja...user dat je dr bent
Mijn Advies aan Kinky Queen Fok de VA en doe het lekker op dvd.nl of dvdforum.nl dat gejank hier........
Nee hoor. Maar ik zie handel in als iets van: 100x hetzelfde product kopen en weer tegen een gunstigere prijs verkopen. Wat ik zie dat KQ doet, is een moio product aanbieden voor een leuke prijsquote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef Het_Biertje het volgende:
Je koopt iets ergens voor XXX en een paar dagen later verkoop je het voor XXX meer. Dat is toch handel?
Lijd ik aan een delerium ofzo?
ik ben ervan overtuigd dat dit niet om een illegale variant gingquote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt twee soorten Bootlegs: Legbale en illigale. Een bootleg kan gewoon legaal zijn uitgegeven. Dit houdt in dat hele simpel gezegd: "van mindere kwliteiten is" en dus niet fijn is om te hebben. Maar soms was het dan niet de bedoeling dat een bootleg in circulatie ging en is "gelekt", dan is het dus wel een illigale bootleg. Als ik het allemaal probeer te volgen van die titanic, heb ik het gevoel dat dat in ieder geval niet "gelekt" is. Dus we hoeven hier niet over een illigale versie is (bootleg of geen bootleg terzijde...)
ja? en? ik koop en verkoop daar ook vaak genoeg spulletjesquote:Op zondag 15 januari 2006 14:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
daar heeft hij die box gekocht![]()
En hoe weet je dat dan zo zeker? De naam Bootleg zegt het eigenlijk al. Volgens mij is die nooit legaal.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ben ervan overtuigd dat dit niet om een illegale variant ging
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef Dizer het volgende:
Ik moet gaan, jammer dat ik er niet bij kan blijven. Maar AntiChrist is er bij om mijn standpunten te blijven doorgeven![]()
V&A feedback topicquote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En hoe weet je dat dan zo zeker? De naam Bootleg zegt het eigenlijk al. Volgens mij is die nooit legaal.![]()
daar vertrouw ik KQ wel op, dat hij weet wat hij verkoopt...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En hoe weet je dat dan zo zeker? De naam Bootleg zegt het eigenlijk al. Volgens mij is die nooit legaal.![]()
als je er zoveel winst op kan maken dan doe je dat lijkt mij gewoon.. ik begin meestal hoog mocht er niemand bijten dan gooi je de prijs omlaag als er dan iemand zo gek is om dat begin bedrag te betalen dan is dat alleen maar lekker aangezien je zelf dan weer nog meer nieuwe dvdtjes kan kopenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk, mijn mening wil niemand voor het hoofd stoten. Hij bood iets aan, het iets wat een collectors item is. Als iemand er zoveel geld voor wil neerleggen dan is dat toch zijn keus. Dat KQ zoveel winst erop wil maken, ben ik het ook niet helemaal mee eens maar goed. Hij verkoopt zijn dingen wel, het zijn wel dingen die je niet allerdaags ziet. Het is iemands keuze om het ervoor neer te leggen of niet.
helemaal mee eensch.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als je er zoveel winst op kan maken dan doe je dat lijkt mij gewoon.. ik begin meestal hoog mocht er niemand bijten dan gooi je de prijs omlaag als er dan iemand zo gek is om dat begin bedrag te betalen dan is dat alleen maar lekker aangezien je zelf dan weer nog meer nieuwe dvdtjes kan kopen
Deze pik ik er nog even uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk, mijn mening wil niemand voor het hoofd stoten. Hij bood iets aan, het iets wat een collectors item is. Als iemand er zoveel geld voor wil neerleggen dan is dat toch zijn keus. Dat KQ zoveel winst erop wil maken, ben ik het ook niet helemaal mee eens maar goed. Hij verkoopt zijn dingen wel, het zijn wel dingen die je niet allerdaags ziet. Het is iemands keuze om het ervoor neer te leggen of niet.
Nog ff voor de zekerheid: hand in eigen boezem (quote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef JohanV. het volgende:
De permanente ban van Kinkky_Queen is goed bekeken echt te zwaar.
nee, het woord bootleg geeft al aan dat het geen officiële versie is, en dus geen legale. Dat er een paar zogenaamde "bootleg editions" zijn die dat labeltje hebben gekregen van een studio om zo nog eens een extra verzamelobject uit te brengen is gewoon een marketingtrucje.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hebt twee soorten Bootlegs: Legbale en illigale. Een bootleg kan gewoon legaal zijn uitgegeven.
aangepastquote:Op zondag 15 januari 2006 15:36 schreef TeleluvR het volgende:
Even los van de hele discussie:
Uit deze topictitel [TK] Nokia 5110 (defect) mag de Nokia 6210 weggehaald worden ([TK] Nokia 5110 (defect))
kreeg ik net van KQ in mijn fotoboekje...quote:Hey lieffie
Het is dat je in m'n fotoboek reageerd, anders had ik het niet eens gelezen
Maar nu ik het net gelezen heb:wat een drukte om nix zeg! EEN PERMBAN!!
hahahahaha, echt niet normaal zeg! Ik koop 2 van die boxen, vind het (precies zoals ik verw8 had) nix en weet dat er grof geld voor betaald wordt (wat ook blijkt want hij was vrij snel verkocht) dus ik bied hem te koop aan...
krijg je dit...
Diegenen die mij steunen wil ik bedanken voor het vertrouwen en w.o Pascal
Enneh, een oplichter? Er is een zekere gozer (wiens nickinitialen RR zijn) die van mij voor ¤700,- dvd's heeft ontvangen waarvan ik heb afgesproken dat hij mij mag betalen wanneer hij wil...
Doet een oplichter dat?
haagse_elfje het is echt niet mijn bedoeling geweest om zo'n zooi geouweteringhoer te beginnen, maar dit is echt zwáár overtrokken maar gelukkig zien jullie dat en die smurf ( ) daar stiekum ook wel
ps Mischien dat je dit bericht wil quoten in dat topic?
geweldigquote:Op zondag 15 januari 2006 18:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kreeg ik net van KQ in mijn fotoboekje...
Inderdaad, ik vind het verhaal maar beetje overtrokken...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geweldigwaarom mailt KQ niet ff naar een mod.
Dan wordt dit sneller opgelost.
zeg irritante wannabe mod...... aan jou reacties te zien dacht ik dat jij nogal blij was met de Perm-ban van KQ ? waarom zou het nu dan ineens snel opgelost moeten worden?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:36 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geweldigwaarom mailt KQ niet ff naar een mod.
Dan wordt dit sneller opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |