Heb jij een nieuwe account? Want je had eerst toch Elisa_B?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is dronken; is morgen weer over
Nope, ik had deze altijd al hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:33 schreef Arnold_fan het volgende:
Heb jij een nieuwe account? Want je had eerst toch Elisa_B?
Ik dacht een fraude op het spoor te zijn, de echte Elisa_B is plotseling verdwenen, en nu heerst er een ElisaB in V&A.........quote:
Zie vorige slowchat, post van Biertjequote:
Duh...quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zie vorige slowchat, post van Biertje![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Duh...dat ga ik echt niet opzoeken.
![]()
Bij dezequote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
Misschien moet jij de inmiddels al 3 keer een attentie aan ElisaB adres om haar signature aan te passen eens lezen in dit topic
Misschien moet je van Arnold_fan nu ElisaB_fan van maken
Er is nix mis met fans.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:59 schreef Arnold_fan het volgende:
Bovendien verdient een van de beste modjes wel een fan![]()
Pas je ondertitel ook aan zou ik zeggen, zo steunen we ons favoriete modje.....quote:
aubquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef Gajescheren het volgende:
[TK] DVD's The ring & The Ring 2
Mag dicht.
Danku!
En ook donequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef PeRi het volgende:
[TK] Wesley Snipes
Kan dat offtopic geblaat weg? En de War Of The Worlds alsjeblieft nu wel weg uit de OP? Dankjewel..
Klinkt handig, maar als het alleen een linkje is, dan is het niet toegestaan. De OP moet minimaal vermelden wat je te koop aanbiedt en tegen welke vraagprijs. Je mag er daarnaast natuurlijk altijd een linkje bijzetten, zodat iedereen op je site kan checken wat er inmiddels verkocht is. En als je ons ff aan ons jasje trekt, dan kunnen wij de OP aanpassen als je eigen edit-tijd erop zit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef Roeji het volgende:
Mag ik als ik een hele lading te koop wil aanbieden, dit met een linkje doen naar mijn site in een nieuw te openen topic?
Dan kan ik als er iets verkocht word, het simpel zelf bij houden.
oja, onder hele lading wordt verstaan: halve zolderGeen commercieel gedoe.
Doe deur 2, dan zit je zeker goedquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:15 schreef Roeji het volgende:
En als ik een gedeelte erop zet van wat ik op mn site zet? Het is nl erg veel.
Als dat niet mag, zet ik wel een lijstje neer met wat ik in de aanbieding heb en een prijs erbij. Voor de specs en plaatjes kan die link dan gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |