Thanxx! Als je wilt kijken heel graag!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:45 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb 'm hier nog liggen, zal als ik klaar ben met werken vanavond eens ff voor je kijken.
Dankjewel voor je tip maar helaas zijn ze daar weer de "normale" prijzen nu en Bart Smit kent het spel nieteens...quote:Bij de eplaza utrecht stond het spel een aantal weken geleden ook voor 20 euro.
Verder kan je eens kijken op de webshops van de bart en de eplaza?
Sorry gaat morgen ff worden... ben vrij moe nu en heb geen zin meer om kratten door te spitten aangezien ik net ben verhuisd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:37 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Thanxx! Als je wilt kijken heel graag!
[..]
Dankjewel voor je tip maar helaas zijn ze daar weer de "normale" prijzen nu en Bart Smit kent het spel nieteens...Maar tot ik er 1 heb zal ik ze zeker in de gaten houden!
Geen probleem! Ik ben nu al zo lang op zoekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:33 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry gaat morgen ff worden... ben vrij moe nu en heb geen zin meer om kratten door te spitten aangezien ik net ben verhuisd.
Ik heb Pikmin 1 wel zien liggen bij de Intertoys voor die prijs, deel 2 helaas nog niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:36 schreef snoekiesnoek het volgende:
ik ben bij intertoys geweest, daar is hij nu 30 euro nieuw. Was kennelijk 5 euro meer dan ik eerst dacht.
in Harlingen, nog steeds 1 exemplaar beschikbaar vanmiddag. Maar ik heb hem al (geleend van mijn broer).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ik heb Pikmin 1 wel zien liggen bij de Intertoys voor die prijs, deel 2 helaas nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |