Bang is niet het juiste woord, meer gee(+dubbele puntjes)rgerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
word je bang van he
Eerder verdrietig. Hoe hebben we het zover laten komen! Je ziet geeneens reclames meer in het Fries, maar wel in het Arabisch.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
word je bang van he
Waarschijnlijk:quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef GSi het volgende:
[..]
Eerder verdrietig. Hoe hebben we het zover laten komen! Je ziet geeneens reclames meer in het Fries, maar wel in het Arabisch.
Wat zou er op de bus gestaan hebben?
Verklaar u nader.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef foton het volgende:
Ach, dan betalen die arabieren in elk geval ook mee aan die tram...
Is toch weinig mis mee? 't is maar reclame...
Nou het staat dus niet vast dat het reclames zijn, gezien onze overheid een geschiedenis heeft van het vertalen van overheids-informatie naar het arabisch etc. (zonder nederlandse vertaling) zou dit ook van hun afkomstig kunnen zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef foton het volgende:
Reclame op tram kost geld.
Iemand gaat alleen betalen voor reclame in 't arabisch als hij denkt dat het wat gaat opleveren.
En aangezien alleen arabisch sprekenden lezenden geld zullen spenderen nav deze reclame, betalen zij er uiteindelijk voor...
Er zijn grote delen van Den Haag waar ik mij niet aan de indruk kan ontrekken dat deze opmerking niet overeenkomt met de werkelijkheid.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:30 schreef Pracissor het volgende:
[..]
[..]op trams die alleen gelezen kan worden door een minderheid.
Als je er weer langs gaat zou je een foto willen maken?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Pracissor het volgende:
Toen ik vanmiddag uit het station kwam viel mij oog op een tram, een tram waarop van het begin tot het einde een grote arabische tekst stond. Zijn dit nou reclames alleen gericht op arabisch sprekenden/lezenden? Geheime boodschappen van Al Qaida die d.m.v. subtiele reclames zoals deze naar de hier opererende cellen worden verzonden? In ieder geval wens ik graag teksten die in het openbaar verschijnen te kunnen lezen, of zij nou van commercielen of bestuurlijke overheden zijn.
Ik heb jou soort van logica helaas niet en zie dit andersquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef intoxicated het volgende:
Nou, prima toch? Als alles hier in het Arabisch is, hoeven ze geen tijd te verspillen aan het Nederlands leren, en hebben ze meer tijd over om te integreren.![]()
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |