abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:41:42 #121
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34728018
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:29 schreef JZweeds het volgende:

[..]

Is Niedermayer erbij? Jovo is ook al afgehaakt. Verder ligt het inderdaad helemaal aan ze zelf indien ze niet winnen.
Niedermayer is geloof ik nog niet zeker...
quote:
Rusland is verdedigend te zwak voor een 2e plaats. Zelfs met zo’n offense is dat te hoog gegrepen. Verder is Khabibulin ook afwezig (geblesseerd).
De afwezigheid van Khabibulin is een aderlating. Rusland is inderdaad verdedigend te zwak voor een tweede plaats, maar aanvallend te sterk voor een tweede plaats. Het is slechts een voorspelling, en ik zie Tsjechië idd wel in staat om Rusland voorbij te gaan...
quote:
Ik schat Tsjechie veel hoger in. Zeer sterk team dat het Canada erg moeilijk kan maken. Vooral de teamspirit zal ervoor zorgen dat Canada, dat het altijd moeilijk heeft tegen de Tsjechen, problemen gaat krijgen.
Verder is het onzeker of Hasek de 1e goalie is. Vokoun doet het zeker niet slechter dan Hasek.in de NHL en men schijnt een lichte voorkeur te hebben voor hem. Het zal waarschijnlijk afhangen van de wedstrijden in de 1e ronde.
Hasek is zo'n beetje de beste goalie in de NHL op het moment, al doet Vokoun het ook fantastisch. Hasek zou mijn voorkeur genieten, zeker omdat hij in 98 zo'n beetje in zijn eentje goud haalde voor Tsjechië (al is dat wat te negatief tov de rest)
quote:
Näslund zal er niet bij zijn. Hij is vervangen door Homer. Dat is volgens mij geen verslechtering. Näslund heeft nooit echt wat laten zien voor de Tre Kronor en Holmströms aanwezigheid was sowieso noodzakelijk. Qua offense hoeft Zweden voor niemand onder te doen, de defense is wat dunnetjes, zeker nu Detroit ze heeft misleid en Kronwall niet mee doet. Maar met Lidström, Ohlund en Norstrom en hopelijk toch nog Kronwall hebben ze een top 4 die goed genoeg is en veel speeltijd kan pakken.
Belangrijkste is echter dat ze nu eindelijk een topgoalie hebben. Jarenlang is Zweden top geweest, maar moesten ze het met Salo doen. Nu hebben ze eindelijk een goalie, het is de laatste mogelijk op (olympisch) goud van Zwedens gouden generatie dus het moet er nu maar eens uitkomen.

Zweden gaat met Tsjechie en Rusland strijden voor de 2e en 3e plaats, maar als Canada een foutje maakt dan staan deze 3 landen klaar om zelf de gouden plak op te eisen. Ik schat hier Zweden en Tsjechie iets hoger in dan Rusland.
Naslund, tja, in potentie een van de beste Zweden, maar in het nationaal team matig. Beetje Seedorf-verhaal. Ik denk dat Zweden het gaat verliezen op fysieke kracht.
quote:
De VS komt gewoon kwaliteit te kort op dit niveau.
[..]

De afwezigheid van Kiprusoff en Lehtonen is natuurlijk een enorme aderlating voor de Finnen. Ze zullen dus ook niet verder komen dan de kwartfinales.
[..]

Slowakije zou kunnen verrassen in een kwartfinale, maar de kans hierop lijkt me, afhankelijk van wie ze daar tegenkomen, niet erg groot.
[..]

Na de top 7 is er inderdaad een enorm gat.
Wil alleen even opmerken dat Zwitserland volgens mij veel sterker is dan je denkt. Ik zie Zwitserland strijden om de 8e plaats samen met Duitsland. IJshockey is enorm populair aan het worden in Zwitserland en er zit daar ook enorm veel geld. De jongere Zwitserse teams worden sterker en sterker en wellicht kan ook het team dat nu aanwezig is op de OS al voor een kleine verrassing zorgen en de kwartfinales halen door Duitsland en Italië achter zich te houden.
Zwitserland is inderdaad vrij sterk. Maar omdat ze in de poule zitten bij Duitsland (waar ze niet zomaar van winnen) en het thuisteam (waar ze op papier van kunnen winnen, maar Italië zal al zijn geld op deze wedstrijd zetten denk ik), weet ik het nog niet. Moeilijk te voorspellen poule in elk geval.

We zien wel wat het wordt. We zullen er allebei naast zitten waarschijnlijk. Maar dat maakt het alleen maar leuk!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 15:11:40 #122
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34730885
Hasek en Jagr
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34743051
Nagy out
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34758356
Rusland:
Sokolov replaces Khabibulin
Korolyuk replaces Zhamnov
Kulyash replaces Bykov

USA:
Hedican replaces Aaron Miller

Finland:
Ville Nieminen replaces Sami Kapanen

Verder lijkt de deelname van Lecavalier, Niedermayer en Hejduk zeer onzeker.

Prucha is gisteren geblesseerd geraakt en zal zeker niet deelnemen. Wellicht vervanget Sykora of Elias hem.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_34764106
quote:
USA:
Hedican replaces Aaron Miller
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 6 februari 2006 @ 08:29:51 #127
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34785491
Er vallen er zoveel af Zonde!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 februari 2006 @ 12:48:20 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_34791230
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:23 schreef Remzz het volgende:
De enige wintersport waar ik eigenlijk helemaal niets mee heb
Enige sport die ik de moeite waard vindt op de Olympische winterspelen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_34795155
Kijk eens naar de lineup! Go Cesky Iemand een idee op welke tv kanalen alle wedstrijden worden uitgezonden?

Met 15 wereldkampioenen en nog 8 winnaars van Nagano 1998 gaat de Tsjechische nationale ijshokeyploeg naar de Olympische spelen van Turijn. Voor doelverdediger Dominik Hasek en voor aanvaller Robert Lang worden het hun vierde spelen. Superstar Jaromir Jagr is voor de derde maal present. Reservedoelman Milan Hnilicka is de enige speler die niet in Amerika aktief is. De volledige selektie: doelwachters Domink Hasek (Ottawa Senators), Milan Hnilicka (HC Bili Tygri Liberec), Tomas Vokoun (Nashville Predators) ; verdedigers Frantisek Kaberle (Carolina Hurricanes), Tomas Kaberle (Toronto Maple Leafs), Filip Kuba (Minnesota Wild), Pavel Kubina (Tampa Bay Lightning), Marek Malik (New York Rangers), Jaroslav Spacek (Chicago Blackhawks), Marek Zidlicky (Nashville Predators) en als aanvallers Jan Bulis (Montréal Canadiens), Petr Cajanek (St. Louis Blues), Martin Erat (Nashville Predators), Milan Hejduk (Colorado Avalanche), Ales Hemsky (Edmonton Oilers), Jaromir Jagr (New York Rangers), Robert Lang (Detroit Red Wings), Rostislav Olesz (Florida Panthers), Vaclav Prospal (Tampa Bay Lightning), Petr Prucha (New York Rangers), Martin Rucinsky (New York Rangers), Martin Straka (New York Rangers), David Vyborny (Columbus Blue Jackets
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2006 @ 15:29:46 #130
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34795844
Mooi, the Duke speelt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34795903
Prucha (en waarschijnlijk ook Hejduk) gaan hiervan dus niet mee.
Verder lijkt Pitkanen onzeker te worden voor Finland.
O-H-I-O; Buckeyes
  dinsdag 7 februari 2006 @ 13:15:00 #132
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34826076
IJSHOCKEY OP TV VANAVOND

Zo, dat je het niet mist..

Op Eurosport, van 20:00 tot 20:30 uur:

Olympic Magazine Ice Hockey Inside 2002

Terugblik op Salt Lake City lijkt me
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 februari 2006 @ 13:48:43 #133
Rawr
pi_34827054
Ik zal kijken
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34838190
Ik heb van kleins af aan altijd een zwak voor de Zweden gehad, vraag me niet waarom maar op de een of andere manier vind dat altijd een leuke ploeg om naar te kijken. En de Finnen zie ik ook graag ver komen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:03:23 #135
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_34841715
Mooi, ijshockey! Naast het schaatsen één van de enige sporten die de moeite van het volgen waard zijn imho

tevens tvp
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 februari 2006 @ 22:24:40 #136
Rawr
pi_34844963
Verdammt! Niet naar Eurosport gekeken
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:15:36 #137
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34847109
Was wel grappig. Niet veel ijshockey, wel veel achtergrond-informatie en interviewtjes. Misschien komt er nog een herhaling, moet je ff op eurosport.nl of .com ofzo kijken, want het schijnt vanochtend ook te zijn geweest..
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 februari 2006 @ 23:20:34 #138
Rawr
pi_34847311
quote:
From the frozen ponds of Europe to the Miracle on Ice in Lake Placid, read on for a crash course/refresher on the Olympic ice hockey tournament. Blame it on the Dutch. We will in any case. Hockey (from the middle French "hocquet", meaning "stick") in one form or another dates back to Biblical times, but the cold weather variety is documented by numerous paintings and lithographs depicting men with sticks on the frozen lakes and ponds of Belgium and Holland in the 16th and 17th Centuries.
Hebben wij t weer gedaan
  dinsdag 7 februari 2006 @ 23:55:28 #139
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_34848670
15 februari !

Ik heb er helemaal zin in.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34851555
Antti-Jussi Niemi replaces Pitkanen
Elias replaces Prucha
Zhitnik gaat niet naar de OS
Forsberg besluit aanstaande vrijdag of hij gaat of niet. Nylander zal als hij niet gaat zijn vervanger worden.
O-H-I-O; Buckeyes
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 februari 2006 @ 14:30:43 #141
Rawr
pi_34863975
Maar the Duke gaat toch wel he?
pi_34870113
wie is de Duke?
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 februari 2006 @ 17:20:18 #143
Rawr
pi_34870220
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wie is de Duke?
Milan Hejduk
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:17:11 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34887280
Gaan we ook gokken op hockey in Turijn?

* popolon zwaait even naar Gretzky's vrouw.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34888917
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef WasQ het volgende:
44... Wel net jarig geweest, maar toch... Ik zie Dennis Bergkamp over 8 jaar niet meer voetballen
Ijshockeyers gaan lang mee waar zou dat toch door komen Mooie posts WasQ, zie al uit naar de wedstrijden
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:56:07 #146
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34909558
Ijshockey maakt de winterspelen de moeite waard.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34909811
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:41 schreef WasQ het volgende:

[..]

Niedermayer is geloof ik nog niet zeker...
[..]
Niedermayer gaat dus niet.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:26:32 #148
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:29:50 #149
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_34910797
En Bouwmeester wel. Toch weer Nederlands bloed (alhoewel in Tilburg vorig jaar het gerucht ging dat Niedermayer wellicht zou komen tijdens de lock-out vanwege zijn interesse voor NL) erbij!
pi_34928359
Sport 1 zend alle wedstrijden uit Heb ik weer een excuus om voor de TV te hangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')