Anderen hebben meer ervaring, maar Ovechkin jaagt verdedigers met zijn aggresieve stijl en uitrusting de meeste angst aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:13 schreef popolon het volgende:
Aanvallend zit 't bij de Russen wel snor.
Verdedigend moet nog blijken.
Onder aanvoering van Ovechkin is wat overdreven, voor een rookie doet ie het heel erg goed maar de Russen hebben zeker veel spelers met 'iets' meer ervaring.
Робокопquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef Hawk het volgende:
[..]
Anderen hebben meer ervaring, maar Ovechkin jaagt verdedigers met zijn aggresieve stijl en uitrusting de meeste angst aan.
Hockeyspelers kennen geen angst.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef Hawk het volgende:
[..]
Anderen hebben meer ervaring, maar Ovechkin jaagt verdedigers met zijn aggresieve stijl en uitrusting de meeste angst aan.
quote:
Ik ben normaal niet zo'n grote fan van Rusland, maar vanwege Ovechkin, en natuurlijk Kovalchuk de goalmeester en Datsyuk de stickhandlemeester ben ik bij deze spelen toch maar voor Rusland. ZEKER als Ovechkin die helm gaat dragenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef Hawk het volgende:
Russia comes out firing / Russia's Turin team loaded with NHL stars![]()
![]()
"We have chosen only the best of the best," Russia's general manager Pavel Bure told a news conference after he announced the 23-man squad on Friday.
Bij het laatste WK verloor Rusland (heel controversieel, met opzichtige tegenwerking van de scheidsrechter ) van Canada, maar speelde ze wel het beste ijshockey van allemaal.
Ik hoop weer ouderwets aanvallend vuurwerk te zien met Rusland en alles onder aanvoering van Robocop oftewel Ovechkin![]()
[afbeelding]
Als ze geen tand missen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef MissX het volgende:
ijshockey spelers zijn vaak wel lekker
oja het spelletje vind ik ook wel leuk om te zien
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Als ze geen tand missen.
Wat veel wel hebben, of een kunstgebitje.
Miss, vroeg me even af hoe 't met je wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef MissX het volgende:
[..]
popolon
ja een tand missen is toch sexy, dat geeft hun ruwe kant weer.
En als ze er teveel missen heb je kunstgebitten, voel je niets van
goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 05:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Miss, vroeg me even af hoe 't met je was
Gelijk heb je, de ruige jongens zijn de beste.
Mooi.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:53 schreef MissX het volgende:
[..]
goedlang niet gesproken
maar de mods worden vast boos als het zoveel offtopic gaat, dus ijshockey jij tegenwoordig ook daar in de states toevallig![]()
Ik zal nog eens vaker een oogje toeknijpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Die mods in SPT zijn er toch nooit.
Nee die zijn er inderdaad niet zo heel veel, maar we houden het altijd netjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:10 schreef popolon het volgende:
Die mods in SPT zijn er toch nooit.
Ga regelmatig naar 't ijshockey hier (AHL) en heel soms naar een NHL wedstrijd.
Niet zo vaak hoor, nog maar twee keer bij de Red Wings geweest (is ook 2.5 uur rijden), vanavond wel weer naar de Grand Rapids Griffins, zal eens kijken of ik wat foto's kan maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee die zijn er inderdaad niet zo heel veel, maar we houden het altijd netjes.
Ga je naar NHL-wedstrijden ? Gooi een keer een foto van zo`n kleine show in het begin van een NHL-wedstrijd in je fotoboek dan. Kan ze ook op internet opzoeken, maar dat is minder leuk dan die van een user zelf.
Dat doe ik zelfs in Nederland regelmatigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef RemcoW85 het volgende:
2,5 uur rijden voor 1 wedstrijd is inderdaad niet iets om om de avond te doen
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:24 schreef WasQ het volgende:
[..]
Dat doe ik zelfs in Nederland regelmatig
Heerenveen wel zeker?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar Detroit is nou niet echt een stad waar je heen gaat omdat 't zo mooi is.
[NHL] - Season 2005/06 - Deel 5quote:Op zondag 15 januari 2006 04:14 schreef Carterman het volgende:
Dat is eigenlijk wel jammer, dat Mario niet mee doet. Kovalev blijft een grootheid. Hoe zit het eigenlijk met Darius Kasperaitis (of hoe spel je dat?), doet die nog mee? En Jagr? Ik ben er een tijdje uit geweest, de laatste keer dat ik echt het ijshockey volgde was tijdens de hegenomie van de Penguins. Die zijn ver afgezakt heb ik begrepen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik heb nooit geweten dat je in de US woonde, daar kom ik dus ook net een half uur geleden achter. Jou ritje naar de Red Wings is inderdaad vrij lang, moet je een keer echt een avondje uit van maken als je er heen gaat, lijkt me dan iets beter. 2,5 uur rijden voor 1 wedstrijd is inderdaad niet iets om om de avond te doen
Waarom wel?quote:
Lijkt dat ook echt op ijshockey? of is het een soort kunstschaatsen met stick en puck?quote:
Volgens mij was Curling ontworpen om deelname van vrouwen op de winterspelen te rechtvaardigen, maar doen er daardoor ook vrouwen mee aan andere disciplines.... zoals ijshockey.quote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef popolon het volgende:
Kan Canada dit jaar weer het goud pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |