Waar was je de afgelopen nachten, ik heb me van mn beste (en slechtste) kanten laten zienquote:
Ik heb een fulltime baan.. ik moet 's nachts slapen om m'n werk niet te verneukenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen nachten, ik heb me van mn beste (en slechtste) kanten laten zien![]()
zo slecht was dat toch niet dat gepraat over films en acteursquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar was je de afgelopen nachten, ik heb me van mn beste (en slechtste) kanten laten zien![]()
Nee, jezus zag er ongeveer zo uit:quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Just-Dennis het volgende:
Jezus alweer een foto
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jezus zag er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Ssshhtt, vanaf nu wil ik alleen mn goede kanten laten zien, want ik ga straks Vlarp verzoeken om mij in de H op te nemenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo slecht was dat toch niet dat gepraat over films en acteurs![]()
Den heer welkeen u op uwen scherm reedsch kunt aanschouwen is den zoon Godsch, zo u één der lammeren Godsch zijt! Den spot drijven is uit den boze, andersch zult gij verschijnen aan enen melaatschen medemensch en drie keren voor hem buigen!!!quote:
Ja, die heb ik ook binnen, binnenkort maar es kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Cybart het volgende:Kiss Kiss Bang Bang
Val Kilmer als Gay Perry
naar iemand zwaai
Gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ssshhtt, vanaf nu wil ik alleen mn goede kanten laten zien, want ik ga straks Vlarp verzoeken om mij in de H op te nemen![]()
*terugzwaait*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef Cybart het volgende:Kiss Kiss Bang Bang
Val Kilmer als Gay Perry
naar iemand zwaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |