abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33890998
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Peekaboo het volgende:
Volgens mij vinden jullie het hier zo leuk om "detectivje" te spelen, dat je overal wel wat achter gaat zoeken.
Mocht Robbert al weer eens op tv verschijnen, dan is er vast wel weer iets wat niet klopt...
Het is maar net hoe je het allemaal bekijkt.
Ik bekijk het met hele andere ogen, ik bekijk het allemaal wat positiever en ga er niet gelijk van uit dat hij de boel bedriegd.
het is een beetje elkaar opfokken, en wie er maar het eerste is met weer een nieuwe aanwijzing.....
De wereld is jammer genoeg niet altijd positief. Maar dat weet je toch wel hoop ik.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:08:04 #102
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33891021
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wat erg. Door dit soort mensen wordt Robbert dus niet eens afgestraft voor zijn daden... Hij kan gewoon altijd doorgaan met geld verdienen door het laatste restantje goedgelovige naïevelingen.
quote:
My experience would indicate that Robbert still has a long career as a wonder-worker ahead of him. Consider our Sylvia Browne: she has floundered around, been conclusively shown to fail dramatically – repeatedly, her methods have been published and exposed, but she’s certainly survived very well simply because there are a lot of vulnerable, not-so-smart people out there who need her to be the real thing,
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33891068
Hier weer zo'n prachtige graancirkel van Robbert
pi_33891071
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:07 schreef Liefsten het volgende:

[..]

De wereld is jammer genoeg niet altijd positief. Maar dat weet je toch wel hoop ik.
dat is inderdaad helaas het geval, en nu komt er dan iemand die de wereld positief wil gaan maken, en het naar buiten wil brengen met de reden dat alleen liefde de aarde en de mens nog kan redden...krijgen we dit.....
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_33891126
En nog meer, hij is er erg goed in onze robbert...

pi_33891144
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Meds het volgende:
[afbeelding]
het gaat dan ook niet om de vorm of het uiterlijk ervan, maar om wat de graancirckels doen.
(positieve liefdesenergie instralen)
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_33891161
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Meds het volgende:
[afbeelding]
Die cirkel is een beauty in vergelijking tot de rotzooi die Robbert en zijn pa in elkaar hebben gedraaid waarvan je de afbeelding in de eerste bladzijden van het boek ziet... Echt, je weet niet wat je ziet.

Eigenlijk zou ik dat boek moeten kopen zodat ik het op die pagina even snel open kan slaan als ik me depressief voel...
pi_33891162
En hier het meesterwerk.....

dinsdag 10 januari 2006 @ 01:14:53 #109
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33891190
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:13 schreef Meds het volgende:

[afbeelding]

kapotte maaimachine
gelijk
pi_33891193
Ik vermoed dat deze cirkels (die uiteraard echt zijn) gemaakt zijn door een in rangorde wat "lage" orb. Deze orbs willen nog wel eens in dronken toestand lukraak met een grasmaaier tekeergaan
pi_33891196
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:13 schreef Meds het volgende:

[afbeelding]
HAAAAAAHAHAHAHAHAHHAA wat een gruwelijke cirkel!!

Maartoch, die luchtfoto die in het boek staat is nóg lelijker.
pi_33891213
Die wil ik zien, kan je hem niet van internet trekken??
pi_33891223
Nee, heb al gezocht... Heeft er hier iemand dat boek die het effe wil inscannen? Je lacht je dood.
pi_33891247
Er is gelukkig ook goed nieuws.....

* De 4 afleveringen van ' Er is Zoveel Meer ' worden herhaald op donderdag 16, 23, 30 maart en 6 april om 20.30 uur op RTL7.

* Begin 2006 kunt u een reading bijwonen van Robbert, binnenkort op deze site kunt hierover meer informatie vinden.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:18:26 #115
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33891263
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

dat is inderdaad helaas het geval, en nu komt er dan iemand die de wereld positief wil gaan maken, en het naar buiten wil brengen met de reden dat alleen liefde de aarde en de mens nog kan redden...krijgen we dit.....
de boel bedriegen positief???
Balkenende is toch niet echt succesvol geweest met zijn normen en waarde campagne.
gelijk
pi_33891269
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

Ja, dat veroorzaakt die lullo! Hij bedonderd de boel, niet wij!!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:19:19 #117
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33891277
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Peekaboo het volgende:

[..]

het gaat dan ook niet om de vorm of het uiterlijk ervan, maar om wat de graancirckels doen.
(positieve liefdesenergie instralen)
het werkt inderdaad op de lachspieren
gelijk
pi_33891288
HIj kan ook leuk kleien, kijk maar naar deze foto, hij kleit minstens zo goed als dat ie grasmaait...
pi_33891309
Kunnen jullie zien of het een mannetje of vrouwtje is?
pi_33891322
Ja heel leuk allemaal, koeien.. cirkels.. enzo, maar waar is die foto van die SS'er en de foto zoals onze Robbert die gemaakt heeft?! Als lurker eis ik dat jullie een vergelijkend warenonderzoekje uitvoeren.
(mocht die foto ook echt bestaan)

[ Bericht 2% gewijzigd door Kwaaie_Pief op 10-01-2006 01:27:32 ]
En doe mij anders jouw mening maar.
pi_33891362
was het deze cirkel, want deze heeft ie niet gemaaid maar met een plankje gemaakt
pi_33891386
En wederom een heel bijzonder en buitenaards ontwerp

pi_33891502
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

My experience would indicate that Robbert still has a long career as a wonder-worker ahead of him. Consider our Sylvia Browne: she has floundered around, been conclusively shown to fail dramatically – repeatedly, her methods have been published and exposed, but she’s certainly survived very well simply because there are a lot of vulnerable, not-so-smart people out there who need her to be the real thing,
Die Sylvia Browne was laatst bij Larry King samen met Char en ene James. Maar wat een eng mens zeg:

Kon totaal niet tegen de skeptici op, leek heel labiel. Trilde als een rietje (maar dat doet Marijke Helwege ook ). En maar beweren dat ze een misdaad had opgelost d.m.v. haar gaven. Ze was er niet mee in de media getreden, omdat ze er geen ruchtbaarheid aan wilde geven.
pi_33891579
Ze lijkt op dat kleipoppetje van Robbert
pi_33891596
Genverbrander,

Bedoel je deze?

Komt van deze site: http://www.dcca.nl/2004/hoeven2/hoeven-uk.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')