De wereld is jammer genoeg niet altijd positief. Maar dat weet je toch wel hoop ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef Peekaboo het volgende:
Volgens mij vinden jullie het hier zo leuk om "detectivje" te spelen, dat je overal wel wat achter gaat zoeken.
Mocht Robbert al weer eens op tv verschijnen, dan is er vast wel weer iets wat niet klopt...
Het is maar net hoe je het allemaal bekijkt.
Ik bekijk het met hele andere ogen, ik bekijk het allemaal wat positiever en ga er niet gelijk van uit dat hij de boel bedriegd.
het is een beetje elkaar opfokken, en wie er maar het eerste is met weer een nieuwe aanwijzing.....
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat erg.Door dit soort mensen wordt Robbert dus niet eens afgestraft voor zijn daden...
Hij kan gewoon altijd doorgaan met geld verdienen door het laatste restantje goedgelovige naïevelingen.
![]()
quote:My experience would indicate that Robbert still has a long career as a wonder-worker ahead of him. Consider our Sylvia Browne: she has floundered around, been conclusively shown to fail dramatically – repeatedly, her methods have been published and exposed, but she’s certainly survived very well simply because there are a lot of vulnerable, not-so-smart people out there who need her to be the real thing,
dat is inderdaad helaas het geval, en nu komt er dan iemand die de wereld positief wil gaan maken, en het naar buiten wil brengen met de reden dat alleen liefde de aarde en de mens nog kan redden...krijgen we dit.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:07 schreef Liefsten het volgende:
[..]
De wereld is jammer genoeg niet altijd positief. Maar dat weet je toch wel hoop ik.![]()
het gaat dan ook niet om de vorm of het uiterlijk ervan, maar om wat de graancirckels doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Meds het volgende:
Hier weer zo'n prachtige graancirkel van Robbert
[afbeelding]
Die cirkel is een beauty in vergelijking tot de rotzooi die Robbert en zijn pa in elkaar hebben gedraaid waarvan je de afbeelding in de eerste bladzijden van het boek ziet... Echt, je weet niet wat je ziet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Meds het volgende:
Hier weer zo'n prachtige graancirkel van Robbert
[afbeelding]
quote:
HAAAAAAHAHAHAHAHAHHAA wat een gruwelijke cirkel!!quote:
de boel bedriegen positief???quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
dat is inderdaad helaas het geval, en nu komt er dan iemand die de wereld positief wil gaan maken, en het naar buiten wil brengen met de reden dat alleen liefde de aarde en de mens nog kan redden...krijgen we dit.....
Ja, dat veroorzaakt die lullo! Hij bedonderd de boel, niet wij!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
dat is inderdaad helaas het geval, en nu komt er dan iemand die de wereld positief wil gaan maken, en het naar buiten wil brengen met de reden dat alleen liefde de aarde en de mens nog kan redden...krijgen we dit.....
het werkt inderdaad op de lachspierenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:12 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
het gaat dan ook niet om de vorm of het uiterlijk ervan, maar om wat de graancirckels doen.
(positieve liefdesenergie instralen)
Die Sylvia Browne was laatst bij Larry King samen met Char en ene James. Maar wat een eng mens zeg:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
My experience would indicate that Robbert still has a long career as a wonder-worker ahead of him. Consider our Sylvia Browne: she has floundered around, been conclusively shown to fail dramatically – repeatedly, her methods have been published and exposed, but she’s certainly survived very well simply because there are a lot of vulnerable, not-so-smart people out there who need her to be the real thing,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |