Bedoelde eerst de britpop dingen (kaiser chiefs enz. enz.) en daarna de britse pop muziek, dus wat nu redelijk hip is in engeland, en had het toen over coldplay en gnarls barkley, zulk soort bands.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal met Lienelien eensColplay is niet echt britpop te noemen
Inderdaad gitaarbandjes met Beatlesque invloeden, die hun eigen ding doen, zoals inderdaad Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand maar ook the Killers (hoewel amerikaans
), Arctic Monkeys enz.
Nou, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar ok, heb eindelijk wat mede britpop aanhangers gevonden
ik heb hem... ik heb hem gelukkig goedkoop kunnen bemachtigen.. want ik vond hem niet tegenvallen maar het is volgens mij maar om 1 keertje te bekijken... echt ik hem hem al een paar maanden in huis maar ik kijk andere dvd;s wel vaker dan 1 keer... maar hard fi heeft me niet kunnen boeien tot het nog eens een keertje op te zetten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de dvd van Hard fi hebben? In Operation? Zo ja, is het wat?
Koop hem dan wel als ik hem keertje heel goedkoop tegenkom. (zo ben ik ook aan de dvd van franz ferdinand gekomen had 20euro gevonden dus betaalde er zelf maar 5euro voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef oor het volgende:
[..]
ik heb hem... ik heb hem gelukkig goedkoop kunnen bemachtigen.. want ik vond hem niet tegenvallen maar het is volgens mij maar om 1 keertje te bekijken... echt ik hem hem al een paar maanden in huis maar ik kijk andere dvd;s wel vaker dan 1 keer... maar hard fi heeft me niet kunnen boeien tot het nog eens een keertje op te zetten...
misschien later dit jaar als ik me eens echt verveel
Schotten zijn ook gewoon Brits, hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
(wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop)
Die opmerking helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Schotten zijn ook gewoon Brits, hoor.
En het optreden op Lowlands was op zich wel redelijk, maar die cover van Seven Nation Army was echt beschamend slecht.
Ze zijn inderdaad bezig met een nieuw album. Waren geruchten over dat de naam 'Once upon a time in the west' zou worden, of dat had ik of dat forum gelezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik zat net op hun site te kijken. Voor 2 juli staat de nieuwe cd gepland, naam en artwork is nog niet bekend. Begreep dat de live optredens niet zo goed waren ja... Ik kon op het laatste moment niet toen ze in Amsterdam kwamen, dus heb dat niet mee gemaakt.
Maar ben wel benieuwd, hoop op een goede tweede cd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |