Ben benieuwd wat er met Hard-Fi en Snow Patrol gaat gebeuren. Zou beiden wel live willen zienquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Omdat de kaartverkoop behoorlijk is tegengevallen..
klik!
Live speelt nu op 28 juni in Ahoy, James Brown op 1 juli. De optredens van Eels en G. Love & Special Sauce zijn verplaatst naar de Oosterpoort in Groningen en de Utrechtse Tivoli, beide op 1 juli. Voor een aantal andere bands wordt nog een alternatief gezocht. Bron: 3voor12
Op lowlandsquote:Op zondag 28 mei 2006 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er met Hard-Fi en Snow Patrol gaat gebeuren. Zou beiden wel live willen zien
Ja dat zou vet zijn!quote:
En 'Living for the weekend' ...quote:Op maandag 29 mei 2006 01:07 schreef Greetings het volgende:
Ik vind "Tied up too tight" toch wel hun beste nummer, at the moment![]()
![]()
Jeezquote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, die zijn zeg maar beide al bevestigd voor Lowlands....![]()
En Middle Eastern Hollidayquote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
En 'Living for the weekend' ...![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef MaJo het volgende:
Wat zogen ze hard op LowlandsErg jammer want ik vind de muziek wel leuk
Gvd waarom ontdek ik dit soort bands altijd pas zo laatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vond ik ook.
In februari in de Melkweg klonk het juist boven verwachtingen goed![]()
Nee, we zijn die-hard indie en britpopfansquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
Zijn jullie dan ook soort van "all-round britpop liefhebbers"? Ben zelf redelijk fan vanbands als Franz Ferdinand (wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop), Kaiser chiefs, arctic monkeys, zeg maar al die bands en gewoon de hedendaagse britsepop muziek, (geen r&b/hiphop maar bijvoorbeeld wel gnarls barkley en coldplay)
Precies wat je zegt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
Zijn jullie dan ook soort van "all-round britpop liefhebbers"? Ben zelf redelijk fan vanbands als Franz Ferdinand (wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop), Kaiser chiefs, arctic monkeys, zeg maar al die bands en gewoon de hedendaagse britsepop muziek, (geen r&b/hiphop maar bijvoorbeeld wel gnarls barkley en coldplay)
Helemaal met Lienelien eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, we zijn die-hard indie en britpopfans
Coldplay hoort daar dan echt niet bij, en Gnarls eigenlijk ook niet bepaald. Britpop zijn gitaarbandjes die melodieuze pop maken. Wat jij, MaJo?
Kom anders eens hier kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |